خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحی مجموعه تجاری تفريحی با رویکرد ارتقاء تعاملات اجتماعی

   تعدادبرگ: 50 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 39900 تومان     تعدادمشاهده  53


پاورپوینت بررسی طراحی مجموعه تجاری تفريحی با رویکرد ارتقاء تعاملات اجتماعی

فهرست مطالب
مقدمه
تعاملات اجتماعی
زمینه ساز محیط برای ارتقای تعاملات اجتماعی
تعاملات اجتماعی در مجتمع تجاری- تفریحی
عملکرد اساسی شکل شهر
مکان های تجمع
پنج نیاز اساسی مردم
تعریف تفریح  (recreation)
تعاریف امروزی تفریح
کالبد فردی یا جمعی
فواید تفریح
تاثیرات فرهنگی تفریحگاه
تعریف خرید
پیشینه تاریخی بازار در ایران
تفاوت مفهوم بازار پاساژ و مرکز تجاری
فضای معیارها و شاخص های دسته بندی تجاری
فضاهای نوین تجاری تفریحی
موقعیت های تفریحی و فراغتی
فضاهای سرزنده شهری
فضاهای شهری سنتی از جمله بازارها
تعاملات اجتماعی چیست
تعامل اجتماعی به معنای
جایگاه تعاملات اجتماعی سکونتگاه های شهری
نگاه جامعه شناسانه به موضوعات طراحی جمعی
فاكتورهاي مؤثر بر تعاملات اجتماعي
ايجـاد و برقـراري كـنش هـاي اجتمـاعي
ارتقاء حس تعلق به مكان
تعـين و يكپارچگي فضا
جايگاه تعاملات اجتماعي سكونتگاههاي شهري
تفكيك قائل شدن بين فضاي عمومي و فضاي شهري
حوزه عمومي
راهکار های تقویت تعامل و مشارکت اجتماعی
فضاهای اجتماع پذیر
تعامل در فضا
عوامل تاثیر گذار بر برقراری تعاملات اجتماعی
فضاها و مکان های شهری
دو عامل کالبد و پیش بینی و خلق رویدادهای اجتمـاعی
تعامل اجتماعی در مجتمع های تجاری
در شهرهای متحول و چندگانه معاصر
راهکار های جذب در فضای تجاری
عوامل بصری جذاب
عوامل جذب در طراحی
طراحی، ورودی های مجموعه خرید
طرح فضای داخلی فروشگاه
عوامل کیفی تاثیرگذار بر تعاملات اجتماعی
ایجاد غنای حسی در مجتمع های تجاری
ايجاد فضاهای عمومی در مراکز خرید
نتیجه گیری
منابع


کلمات کلیدی مرتبط:
طراحی مجموعه تجاری تفريحی ,رویکرد ارتقاء تعاملات اجتماعی ,پاورپوینت مجموعه تجاری تفريحی ,تعاملات اجتماعی ,زمینه ساز محیط برای ارتقای تعاملات اجتماعی ,تعاملات اجتماعی در مجتمع تجاری- تفریحی ,عملکرد اساسی شکل شهر ,مکان های تجمع ,پنج نیاز اساسی مردم ,تعریف تفریح (recreation) ,تعاریف امروزی تف,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی طراحی مجموعه تجاری تفريحی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد