بازارها عرصه های اجتماعی هستند که در آن مبادلات مکرر بین خریداران و فروشندگان تحت مجموعه ای از قوانین رسمی و غیررسمی حاکم بر روابط بین رقبا، تامین کنندگان و مشتریان رخ می دهد. این عرصهها بر اساس درک و قواعد محلی عمل میکنند که تعامل را هدایت میکند، تجارت را تسهیل میکند، مشخص میکند چه محصولاتی تولید میشوند، در واقع خود محصولات را تشکیل میدهند و ثبات را برای خریداران، فروشندگان و تولیدکنندگان فراهم میکنند. بازارها همچنین به دولت ها، قوانین و تفاهمات فرهنگی که از فعالیت بازار حمایت می کنند، وابسته هستند. مقاله ما شرح مختصری از این دیدگاه ارائه می دهد. سپس، کار جدید را در سه موضوع مورد بررسی قرار می دهد: شکل گیری بازارها و قیمت ها، سازماندهی سرمایه داری در جوامع مختلف، و مالی شدن و جهانی شدن. ما پیشنهاد میکنیم که در آینده، تحقیقات راهگشا: جامعهشناسی مصرف را بررسی کند، (ب) بینشهایی را از جامعهشناسی بازارها و مطالعات مربوط به نقش تفکر اقتصادی در ساختن بازارها را ترکیب کند، و ملی را بررسی کند.
فهرست:
چند نمونه ازبازارهاي امروز جهان
ابعاد ورودی
فروشگاه Puma ، معماری قابل انتقال
ارتباط فضای سبز و مکان تجاری
ارتباط بصری مناسب
حجم و نمای بیرونی
نمونه ی ورودی mall
ورودی شاخص
کاربری در سایت
فرم جدید
کارکرد در سایت
حجم ورودی
ورودی تجاری
درب کشویی
راه پله ی تجاری