پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه اتوبوس جدید در اوسیجک
توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ایده ساخت یک ایستگاه اتوبوس جدید در اوسیجک در سال 2007 ایجاد شد، زمانی که شهر Osijek دعوت نامه ای برای مناقصه برای ساخت ایستگاه اتوبوس جدید در Osijek بر اساس اصل مشارکت عمومی و خصوصی منتشر کرد. مناقصه مستلزم کیفیت بالای معماری و بهترین راه حل اقتصادی از نظر هزینه ساخت، نگهداری و استفاده بود.
وظیفه مشکل طراحی ایستگاه اتوبوس تا رده A بود که به معنای معماری معاصر با کیفیت بالا است، در حالی که "Osijek Koteks Inc." ارائه بهترین شرایط اقتصادی تامین مالی، ساخت، نگهداری و استفاده.
بر اساس مناقصه، شهر اوسیجک و شرکت Osijek Koteks Inc. قراردادی را برای مشارکت عمومی و خصوصی امضا کرد که در آن شهر زمین و شرکت Osijek Koteks را اعطا کردند. در پروژه و ساخت ایستگاه اتوبوس سرمایه گذاری کرد. سرمایه گذار ادعا می کند که برای مدت 28 سال از تجارت استفاده و مدیریت می کند و پس از آن موظف است آن را به مالکیت شهر اوسیجک واگذار کند. پس از ایجاد طرح ها و اخذ تمامی مجوزهای لازم، کار آغاز شد و حتی در زمان بزرگترین بحران اقتصادی جهانی نیز متوقف نشده است. در تابستان 2011 ایستگاه اتوبوس در اوسیجک به طور رسمی افتتاح شد.
راه حل شهری ایستگاه اتوبوس در Osijek از بسیاری جهات با قرار دادن آن در بافت شهری تعریف شد. طول شهر واقع در رودخانه دراوا حتی در موقعیت ساختمان ایستگاه اتوبوس روی بسته منعکس می شود.
پایانه حمل و نقل شهری در شرق واقع شده است، قراردادی ترین طرف بسته طولی: ایستگاه تراموا، پنج سکوی اتوبوس های حمل و نقل شهری، ایستگاه تاکسی، یک میدان بزرگ با سطح سقف غالب و دیوار مرتفع مورب که به سمت ورودی ساختمان می باشد. و همچنین پلتفرم ها را از دسترسی خارجی جدا می کند.