پاورپوینت تحلیل معماری فرودگاه بین المللی ملکه علیا
برای به حداکثر رساندن جلوه طبیعی، ادغام با زمینه و حس باز بودن، نور نقش اصلی را در طراحی ایفا می کند. iGuzzini UK همکاری نزدیکی با Foster+Partners داشت تا طبقه اصلی مبادی داخلی و خارجی را روشن کند. نورافکنهای 150 واتی HIT MaxiWoody در دهانههای پنجرههای سقفی تعبیه شدهاند که به پایین اشاره میکنند تا 200 لوکس نور بسیار یکنواختی را در زمین زیرین ایجاد کنند. سقف سینوسی چالشی برای نور بود. در شب، سالن خروجی بسیار متفاوت از ظاهر روز است. مشکل یافتن موقعیتهای مناسب برای قرار دادن لامپها برای روشنایی غیرمستقیم بود، به طوری که هر یک از طاقهای سقفی در همان سطح نور حمام میکردند تا نمای کلی یکنواختی به سالن عزیمت داشته باشند. مجموعه ای از لامپ های نامتقارن 70 و 150 واتی HIT iGuzzini iPro در بالای کابین های خرده فروشی، درون توتم های علامت گذاری و همچنین در بالای سازه های میز پذیرش نصب شده بودند. این مکانهای محدود تیم طراحی را با یک چالش واقعی از نظر ارائه یک جلوه روشن ثابت مواجه کرد. طرح لامپ های نصب شده در ساختمان خروجی نیز در دو بال در کنار سازه اصلی و در خارج، جایی که طاق ها منطقه توقف در مقابل ساختمان ترمینال اصلی را پوشش می دهند، تکرار شد. فرودگاه بینالمللی کوئین آلیا نمونهای عالی از همکاری و کار گروهی بین شبکه بینالمللی و شرکت است، زیرا این پروژه با کمک iGuzzini خاورمیانه، شعبه منطقهای که تمام پشتیبانی و راهنمایی در محل را برای آسانتر کردن نصب لامپ ارائه میکند، تکمیل شد. .
فهرست مطالب
مقدمه
معمار پروژه فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
مشخصات کلي فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
طرح معماري فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
کانسپت طراحي فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
فضاهاي فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
سازه ومتريال فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
تصاويرفضاهاي داخلي فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
تصاويرنماهاي بيروني فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
دیاگرام فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
سايت پلان فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
پلانهاي معماري فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
مقاطع معماري فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
نماي معماري فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
دتایل فرودگاه بین المللی ملکه آلیا
منابع