پاورپوینت سیستم معماری تعاملی مبتنی بر فردیت برای کودکان مبتلا به اختلالات عاطفی/رفتاری
طرحهای معماری تعاملی، فرمهای فضایی را قادر میسازد تا با ادغام فناوری، برنامهنویسی و تجربه فضایی به فعالیتهای انسانی پاسخ دهند. اکثر برنامه های تعاملی به اقدامات ایجاد شده به شیوه ای یکسان پاسخ می دهند و وضعیت عاطفی فردی کاربر را در نظر نمی گیرند. با این حال، حالات عاطفی کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلالات عاطفی/رفتاری نقش مهمی در تعاملات آنها ایفا میکند و پاسخهای فضایی یکنواخت را نمیتوان با افراد مختلف تطبیق داد. این مطالعه یک سیستم معماری تعاملی را برای کودکان مبتلا به اختلالات عاطفی/رفتاری بر اساس شناخت هیجان فردی و دگرگونی فضایی مربوطه ایجاد کرد. روش پیشنهادی در این مطالعه، افراد را در دستههای عاطفی خاص، مانند حالتهای برونگرا، درونگرا، پرخاشگر و تدافعی قادر میسازد تا پاسخهای فضایی منطبق را دریافت کنند. با استفاده از این سیستم تعاملی مبتنی بر فردیت، یک غرفه عملی در یک مدرسه ابتدایی در تیانجین ساختیم. این مطالعه نشان میدهد که چگونه ترکیب احساسات فردی و تغییرات فضایی، امکانات طراحی جدیدی را برای معماری تعاملی باز میکند.
چکیده
کلمات کلیدی
1. مقدمه
2. پس زمینه
3. مواد و روش ها
3.1. نمونه اولیه فضایی متغیر پیوسته برای کودکان مبتلا به EBD
3.2. تشخیص حالت عاطفی فرد بر اساس داده های اسکلت
3.3. مفاصل رباتیک و سینماتیک تعاملی
4. نتایج و بحث
5. نتیجه گیری
تصدیق
پیوست A. داده های تکمیلی
مراجع