پاورپوینت بررسی تحلیل برنامه فیزیکی و متراژ فضاهای مرکز و خانه هنر
قابل ذکر است که تمامی اعداد سرانه ها و مساحت هایی که در جدول های بالا ذکر شد بر حسب متر مربع می باشد. و همچنین برای اینکه مساحت اصلی بنا بدست آید (مساحت دیوارها هم در نظر گرفته شود) لازم است که مجموع اعداد بالا در 15 درصد ضرب شود.
منابع فرهنگی و اطلاعات در طراحی برندسازی، طراحی محصول و حتی مد استفاده شده است طرح. برای برندسازی مبتنی بر فرهنگ، هولت (2004) اصول برندسازی فرهنگی را برای مدیرانی که می خواهند یک برند نمادین بسازید تا خود را نسبت به سایر رقبا متمایز کرده و هویت خود را نیز بیان کند . علاوه بر این در طراحی مد، یک مطالعه به این نتیجه رسید که حضور زیبایی شناختی، رضایت روانی، اجتماعی نگرش و احیای تاریخی در بافت فرهنگی مهم ترین عواملی است که الهام بخش طراحان است ایجاد مد جدید، به جای عوامل بازار . اشاره می کند که طراحان می توانند از جنبش هنری الهام بگیرند، لباس های تاریخی، ایدئولوژی های سیاسی و مذهبی، نوآوری های علمی، و سبک لباس پوشیدن خرده فرهنگی. در مورد طراحی محصول، ویژگیهای فرهنگی باید در فرآیند طراحی در نظر گرفته شود تا به آن برسیم هدف همگام سازی اجتماعی یک محصول الهام گرفته از فرهنگ ممکن است واکنش بازار بسیار خوبی داشته باشد بافت فرهنگی و عملکرد ضعیف بازار در سایر زمینه های فرهنگی. زمانی که محصولات می توانند خود را حفظ کنند بدون توضیح اضافی، مهارت طراحی انتخاب دال های اجتماعی-فرهنگی مناسب به اندازه کارکردها مهم است. و جاذبه زیبایی شناختی . علاوه بر این، معنای فرهنگی انتخاب شده ای که به محصولات تزریق می شود باید باشد ترکیب مناسب و دلپذیر با محصولات با توجه به دانش و زمینه فرهنگی سیستماتیک. بدین ترتیب باعث می شود محصولات خود را از دیگران متمایز کنند و ارزش خاص خود را داشته باشند . در همین راستا، اسکات (2004) پیشنهاد می کند که محصولات فرهنگی به جای یکنواختی منجر به ایجاد تفاوت در بازار جهانی می شوند.و....