پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز خرید لیورپول مکزیک
شرکت معماری Rojkind Arquitectos برنده مسابقه طراحی فروشگاه گل سرسبد لیورپول در مکزیکوسیتی شد. این پروژه که در مدت کمی بیش از یک سال طراحی و ساخته شد، با فرآیندهای ساخت و ساز دیجیتال و حضور تمامی پیمانکاران و سازندگان با مدل اطلاعات ساختمان (BIM) امکان پذیر شد.
در اوایل سال 2011، معمار میشل روژکیند و تیم طراحی او در دفتر مرکزی Zahner در کانزاس سیتی ملاقات کردند. در آنجا آنها برای تعیین جزئیات با مشتریان لیورپول، پیمانکار نصب، مهندس سازه، مشاور روشنایی و گروه کمک طراحی خود زانهر کار کردند. تیم ها برای طراحی-مهندسی یک مدل یکپارچه با هم کار کردند و سپس بر روی بخشی از آن مدل به توافق رسیدند که به عنوان ماکت ساخته شود.
این فروشگاه شاخص برای تغییر نام تجاری زنجیره ای با تصویری معاصر برای خریداران مکزیکوسیتی تولید شد، به همان روشی که سایر فروشگاه های شاخص مانند Neiman Marcus در Natick ماساچوست حضور معاصر خود را با استفاده از فرم های معماری بازسازی کردند.
فهرست مطالب
معرفی پروژه مرکز خرید لیورپول مکزیک
مساحت مرکز خرید لیورپول مکزیک
موقعیت مرکز خرید لیورپول مکزیک
گروه طراحی مرکز خرید لیورپول مکزیک
وجه تسمیه مرکز خرید لیورپول مکزیک
ویژگی نما مرکز خرید لیورپول مکزیک
پلان مرکز خرید لیورپول مکزیک
نما مرکز خرید لیورپول مکزیک
و ...