پاوروینت تحلیل بررسی معماری موزه ملی هنرهای معاصر رم
MAXXI با ادامه بافت شهری کممرتبه پادگانهای نظامی سابق که به عنوان مانعی در برابر بلوکهای بلند اطراف عمل میکند، به مشکل بافت شهری میپردازد. به این ترتیب، مرکز بیشتر شبیه یک "ارتباط شهری" عمل می کند، حتی پوست دوم را برای منطقه به خود می گیرد. گاهی در حالی که با زمین ادغام میشود، ناگهان بالا میآید و در جایی که نیاز است، یک توده تشکیل میدهد. مسیرهای شاخه مانند و فضاهای باز ساختمان به عنوان الگوهای گردشی در هم تنیده با بافت شهری با این شهر همپوشانی دارند. علاوه بر این، عناصر معماری از نظر هندسی با شبکههای شهری اطراف منطقه هماهنگ میشوند و علاوه بر این، ساختار و بافت آن را در بر میگیرند.
به جای اینکه ساختمان را به عنوان یک شیء نشان دهد، یک فضای نیمه شهری را پیشنهاد می کند، یک "جهان" برای فرو رفتن در آن. پردیس بر اساس توزیع چگالی و جریان هدایت شده سازماندهی شده است و نه در نقاط کلیدی، که منعکس کننده ویژگی متخلخل و برتر MAXXI به عنوان یک کل است. گردش خارجی و داخلی هر دو از یک هندسه منحنی با عناصر گردش عمودی و افقی که در مناطق شلوغ، انسداد و آشفتگی قرار دارند، پیروی می کنند. حرکت از شیء به فضا از نظر معماری و هنری که خانه خود را در اینجا پیدا می کند بسیار مهم است. مسیر از تقدیس اشیاء به بسیاری از زمینه های مرتبط فاصله دارد.
فهرست
موزه ماکسی در رم، بزرگترین موزه هنرهای معاصر ایتالیا
موزه ماکسی | MAXXI در رم
تاریخچه موزه ماکسی
مجموعه آثار هنری موزه ماکسی
موقعیت قرارا گیری موزه در شهر
تصویر پلان طبقه هم کف موزه ماکسی
تصویر پلان طبقه همکف موزه ماکسی
تصویر پلان طبقه دوم موزه ماکسی
موزه هنرهای معاصر رم
تاریخ معماری روم باستان
و.....