پاورپوینت تحلیل معماری ویلا دسا اثر گروپیوس
در داخل، هر دیوار از طریق استفاده بیرحمانه از رنگ، هویت خاص خود را دارد. بیش از صد رنگ منفرد، فضای داخلی خانه ها را اشباع می کند که توسط کلی و کاندینسکی به کار رفته و رنگ آمیزی شده است، که طبق مطالعات مارکگراف، اغلب تغییر می کرد. طرح کلیدوسکوپی، آثار هر دو هنرمند را به یاد می آورد، که شور و نشاط آن ها به دلیل استفاده پیچیده آنها از رنگ و ارادت به تئوری آن رشد می کند. هر رنگی که امروز اینجا میبینیم، پس از دو دهه بازسازی دقیق، از نظر تاریخی تأیید شده است و بر اساس طرح خانهها در سال 1931، سالی که هنرمندان کوچ کردند. مارکگراف در اتاق مهمان طبقه اول Klee به ناهمواری رنگ آبی شب آن اشاره می کند. قبل از بازگشایی اخیر خانه، او و تیمش به شدت روی دیوارها تحقیق کرده اند تا رنگدانه های اصلی خود را زنده نگه دارند.
در حالی که کاندینسکی بر میزبانی کلاسهای نقاشی متمرکز بود، کلی علاوه بر نقاشی، کارگاههایی را در موضوعات مختلف مانند صحافی، فلزکاری و تئوری طراحی تدریس میکرد.
در همان زمان، دوستی دو مرد شکوفا شد - آنها برای اولین بار به عنوان همسایه در مونیخ در سال 1911 آشنا شدند، جایی که آنها فعالانه در صحنه فرهنگی محلی شرکت کردند، و تا زمان مرگ کلی در سال 1940 صمیمی باقی ماندند. این زوج در یک روال راحت قرار گرفتند که متعادل بود. آموزش و نقاشی با سفرهای منظم به دریاچه های مجاور و رودخانه البه. اما آنها همچنین از تعدادی از مهمانان مشهور به دسائو استقبال کردند و با افرادی مانند گوگنهایم و مارسل دوشان معاشرت کردند. من در تراس بزرگ خانه کلی ایستاده ام، دو خانواده و مهمانانشان را در محیط های صمیمی و دلنشین تصویر می کنم که در آرامش محیط اطرافشان غوطه ور هستند و روح خلاق غیرقابل انکار باهاوس برانگیخته شده است. مارکگراف مجدداً ما را به پیوندهای زیادی بین فضای داخلی و خارجی - از جمله تراس روی پشت بام - با اشاره به توجه گروپیوس به هم افزایی بین طبیعت و معماری راهنمایی می کند.
فهرست مطالب
گروه طراحی ویلا دسا اثر گروپیوس
موقعیت ویلا دسا اثر گروپیوس
مساحت ویلا دسا اثر گروپیوس
معرفی پروژه ویلا دسا اثر گروپیوس
پلان طبقات ویلا دسا اثر گروپیوس
مقطع ویلا دسا اثر گروپیوس
نما ویلا دسا اثر گروپیوس
و....