خانه
پاورپوینت ادغام اهداف توسعه پایدار در برنامه درسی معماری: تجربیات و دیدگاه ها اهداف توسعه پایدار (SDGs) نقش مهمی در آموزش معماری ایفا میکنند، زیرا ساختمانها 39 درصد از انتشار کربن جهانی مرتبط با انرژی را تشکیل میدهند و 40 درصد از مواد استخراجشده در ساختوساز استفاده میشود. این تحقیق به بررسی وضعیت فعلی یکپارچه سازی SDG در آموزش معماری، چالش های آن و پیشرفت های بالقوه آینده می پردازد. یک نظرسنجی کیفی در میان مربیان معماری از 22 موسسه در 9 کشور انجام شد که بر چهار جنبه کلیدی تمرکز داشت: (1) دانش عمومی و درک SDGs. (2) صلاحیت و تجربه در مورد SDGs. (iii) ادغام SDGs در آموزش معماری. و (IV) اجرای SDGs در شیوه های معماری. یافتهها نشان داد که بیشتر مربیان آموزش رسمی متمرکز بر SDGها را دریافت نکردهاند، که بر روی خودآگاهی و خودآموزی تکیه میکنند. SDG 11 با تمرکز بر بهبود مناطق فقیر نشین، ارائه مسکن ایمن، و ترویج سکونتگاه های شهری پایدار با حفظ میراث فرهنگی، بیشترین پذیرش را داشت. فهرست مطالب چکیده کلمات کلیدی مقدمه روش شناسی تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی نتایج دانش و درک کلی از SDGs صلاحیت و تجربه در مورد SDGs ادغام SDGs در آموزش معماری پیاده سازی SDGs در شیوه های معماری بحث نتیجه گیری و توصیه بیانیه مشارکت نویسنده CRediT مراجع