خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت ادغام اهداف توسعه پایدار در برنامه درسی معماری: تجربیات و دیدگاه ها

   تعدادبرگ: 50 اسلاید   قیمت: 160000 تومان     تعدادمشاهده  36


پاورپوینت ادغام اهداف توسعه پایدار در برنامه درسی معماری: تجربیات و دیدگاه ها

اهداف توسعه پایدار (SDGs) نقش مهمی در آموزش معماری ایفا می‌کنند، زیرا ساختمان‌ها 39 درصد از انتشار کربن جهانی مرتبط با انرژی را تشکیل می‌دهند و 40 درصد از مواد استخراج‌شده در ساخت‌وساز استفاده می‌شود. این تحقیق به بررسی وضعیت فعلی یکپارچه سازی SDG در آموزش معماری، چالش های آن و پیشرفت های بالقوه آینده می پردازد. یک نظرسنجی کیفی در میان مربیان معماری از 22 موسسه در 9 کشور انجام شد که بر چهار جنبه کلیدی تمرکز داشت: (1) دانش عمومی و درک SDGs. (2) صلاحیت و تجربه در مورد SDGs. (iii) ادغام SDGs در آموزش معماری. و (IV) اجرای SDGs در شیوه های معماری. یافته‌ها نشان داد که بیشتر مربیان آموزش رسمی متمرکز بر SDGها را دریافت نکرده‌اند، که بر روی خودآگاهی و خودآموزی تکیه می‌کنند. SDG 11 با تمرکز بر بهبود مناطق فقیر نشین، ارائه مسکن ایمن، و ترویج سکونتگاه های شهری پایدار با حفظ میراث فرهنگی، بیشترین پذیرش را داشت.

فهرست مطالب
چکیده
 کلمات کلیدی
 مقدمه
 روش شناسی
 تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی
 نتایج
 دانش و درک کلی از SDGs
 صلاحیت و تجربه در مورد SDGs
 ادغام SDGs در آموزش معماری
 پیاده سازی SDGs در شیوه های معماری
 بحث
 نتیجه گیری و توصیه
 بیانیه مشارکت نویسنده CRediT
 مراجع
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ادغام اهداف توسعه پایدار ,برنامه درسی معماری: تجربیات و دیدگاه ها , روش شناسی , تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی , نتایج , دانش و درک کلی از SDGs , صلاحیت و تجربه در مورد SDGs , ادغام SDGs در آموزش معماری , پیاده سازی SDGs در شیوه های معماری , بحث , نتیجه گیری و توصیه , بیانیه مشارکت نویسنده CR,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی سهم ابزارهای دیجیتال در استودیو های طراحی معماری
پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر دلبستگی به مکان

Text/HTML
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد