خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: بررسی اقتصاد در معماری

   تعدادبرگ: 26 برگ pdf   قیمت: 20000 تومان   حجم فایل: 573 kb  تعدادمشاهده  26


از دیرباز معماری تاریخی مناطق مختلف به عنوان منبع درآمد قابل توجهی از نظر گردشگری مورد استفاده قرار گرفته است و بنابراین
اقتصاد را بهبود می بخشد. مردم به سراسر جهان سفر م یکنند تا مکان های مرتبط با تاریخ را ببینند .
معماری همواره آیینه ای از قدرت خلاق، مهندسی و فناوری یک جامعه در طول یک دوره زمانی بوده است، در وضعیت فعلی به دلیل فشار
زیاد جمعیت در حال رشد، ارزش زمین به عنوان یک کالا بسیار بالا است. بنابراین هر گونه توسعه ای که در قطعه ای ارزشمند از زمین رخ
می دهد، مسئولیت بیشتری برای به حداکثر رساندن پتانسیل اقتصادی آن سرزمین دارد. به دلیل همین ارتباط، معماری می تواند ابزاری مفید
برای رشد اقتصادی در یک منطقه باشد و توسعه آینده در یک منطقه می تواند نشانگرهای موثری برای پیش بینی روندها یا تغییرات در اقتصاد
منطقه باشد.
است؛ شاخصی » شاخص آسمان خراش ها « ، یک ایده بسیار جالب که نحوه پیش بینی روند معماری از روندهای اقتصادی را به تصویر م یکشد
ابداع شده توسط اندرو لارنس اقتصاددان در سال 1999 که .نشان می دهد بلندترین آسما نخراش ها با رکود تجاری در آن منطقه مرتبط است.
در حالی که این شاخص صددرصد دقیق نیست، این واقعیت که معماری می تواند خلل در اقتصاد یک منطقه ایجاد کند، مطمئنا مسئولیت
خاصی را بر دوش قانونگذاران، معماران و همچنین کارفرمایان و سرمایه گذاران م یافزاید.آسما نخراش ها نمادی از شهرنشینی مدرن هستند؛ آنها همچنین احساس غرور و تعلق به مردم منطقه را افزایش می دهند و به عنوان فضایی
چند منظوره برای توسعه در جنبه های مختلف عمل می کنند.

برندسازی فضایی
این فرایند شامل تصور مجدد یک فضا به گونه ای است که دارای ویژگی منحصر به فرد بوده و به آن معنی جدیدی می بخشد، یک گام فراتر
از توسعه تاریخی اولیه مناطق مختلف که به لطف جهانی شدن تحت الشعاع شیوه های ساختمانی مکرر قرار گرفته است. به گفته کسنیا
.» معماری به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می شود که مزایای رقابتی شهرها و کلانشهرها را به همراه دارد « : کاتارزینا پیاتکوفسکا
فرایند ایجاد معماری به عنوان برندسازی تجاری ، ایجاد فضایی است که به راحتی قابل تشخیص باشد و در عین حال چشم انداز اقتصادی و
سرمای هگذاری منطقه را تحت تاثیر قرار دهد. بیلبائو، شانگهای و دبی نمونه های برجسته ای از شهرهایی هستند که از نام تجاری فضا به
عنوان تاکتیکی برای بهبود اقتصاد و ایجاد هویت منحصر به فرد استفاده کردند.,...


کلمات کلیدی مرتبط:
از دیرباز معماری تاریخی مناطق مختلف به عنوان منبع درآمد قابل توجهی از نظر گردشگری مورد استفاده قرار گرفته است و بنابراین ,اقتصاد را بهبود می بخشد. مردم به سراسر جهان سفر م یکنند تا مکان های مرتبط با تاریخ را ببینند . ,معماری همواره آیینه ای از قدرت خلاق، مهندسی و فناوری یک جامعه در طول یک دوره زمانی,
مقالات مرتبط در این دسته

Text/HTML
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد