در این فایل پاورپوینت درباره درس اصول سرپرستی که به صورت کامل توضیح داده شده است
پاورپوینت بررسی اصول سرپرستي
ميزان صرف هزينهها و استفاده از نيروي انساني در مرحل اوليه پروژهها عموماً كمتر بوده به مرور افزايش يافته و هنگاميكه پروژه به خاتمه نزديك ميشود اين ميزان به سرعت كاهش مييابد.
در مراحل اوليه پروژه احتمال موفقيت در انجام تعهدات و حصول كامل به نتايج از پيش تعيين شده كمتر است و بدين لحاظ ميزان ريسك و عدم قطعيت بيشتر ميباشد.
اغلب برآوردها و پيش بينيها در مراحل آغازين پروژه دقيق نيست.
امكان تأثير گذاري ذينفعان روي خصوصيات نهايي محصول پروژه در ابتدا در بيشترين حد خود قرار دارد.
هزينه تغييرات و اصلاح اشتباهات به صورت معمول با پيشرفت پروژه افزايش مييابد.
فهرست مطالب
تعريف پروژه و چگونگي شكل گيري آن
انواع روشهاي اجرا از نظر عوامل درگير در اجرا
بررسي فعاليت هاي مديريت طرح، مشاور و پيمانكار
بررسي عوامل درگير در يك كارگاه ساختماني و روابط بين آنها
نظام ارتباطي عوامل كارگاه
انواع پيمان ها
برنامه ريزي و كنترل پروژه
معرفي ابزارهاي برنامه ريزي و كنترل پروژه
كار با گانت چارت و روش مسير بحراني
