خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
عمران - پاورپوينت
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحی سقف عرشه فولادی متال دک

   تعدادبرگ: 56 اسلاید   قیمت: 17500 تومان     تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی طراحی سقف عرشه فولادی متال دک

یکی از عوامل مهم در صنعت ساختمان حذف روش های سنتی و تسریع در اجرای پروژه های ساختمانی است. یکی از عناصری که ساخت و ساز را تسریع می کند سقف است. استفاده از تکنیک های جدید سقف سازی زمان تکمیل پروژه را کوتاه می کند. امروزه اکثر مهندسان و سازندگان تمایل به استفاده از روش های جدید ساخت و ساز دارند. سقف عرشه فولادی یکی از سبک ترین سقف ها در ساخت سازه هاست که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
سقف عرشه یا عرشه فلزی
عرشه فولادی یا سقف عرشه فلزی توسط ورق های گالوانیزه ذوزنقه ای کار می کند. این نوع سقف نیازی به قالب گیری ندارد و ورق های فولادی متکی به تیرها نقش قالب را ایفا می کنند. قالب گیری سقف اساسا یکی از مشکلات اجرای سقف است که روند اجرای سقف را به تاخیر می اندازد. استفاده از سقف عرشه فولادی این مشکل را حل کرده و زمان اجرای سقف را کوتاه می کند. این نوع سقف در مقایسه با سقف های تیرچه بلوکی وزن سبک تری دارد و در اجرا سریعتر است.
سقف عرشه فولادی از اجزای زیر تشکیل شده است:
ورق های گالوانیزه
ورق های گالوانیزه به شکل ذوزنقه با ضخامت های 0.5 تا 2.5 میلی متر هستند. این ورق ها به روش نورد سرد در طرح های مختلفی به شکل ذوزنقه در می آیند. تجهیز این ورق های فولادی ضروری است زیرا این کاشی ها پیوند لازم را بین ورق های بتن و فولاد ایجاد می کنند.

فهرست
مزایای سقف عرشه فولادی
سقف کامپوزیت
سقف عرشه فولادی
اجزاء سقف عرشه فولادی
الزامات گلمیخ و اتصال ورق کنگره دار به تیر
ورق کنگره دار
نقش ورق کنگره دار
مقطع Comflor 60
مقطع Multideck 60
دیگر مقاطع
استفاده از نرم افزار طراحی ورق کنگره دار بجای جداول بارگذاری
ملاحظات ورقهای فولادی کنگره دار
جهت ورقهای کنگره دار
مزایای سقف کامپوزیت عرشه فولادی
معایب سقف کامپوزیت عرشه فولادی
محاسبات خمشی سقف کامپوزیت
مقاومت خمشی مقطع مختلط
مقاومت در حین اجرا
مقاومت خمشی پلاستیک مقطع کامپوزیت
مثال:تیر عرشه فولادی به دهانه ۶ متر
طرح برشی تیر کامپوزیت
طرح برشگیرها در تیر کامپوزیت
مثال طرح برشگیرها در تیر کامپوزیت
کنترلهای حالت حدی بهره برداری
کنترل خیز بار زنده
مثال:کنترل خیز بار زنده
کنترل خیز بار مرده
نحوه محاسبات اثرات خزش
مثال: محاسبه خیز بار مرده
کنترل خیز بار مرده
مزایای خیز منفی
معایب خیز منفی اضافی
روش های جایگزین خیز منفی
نحوه ایجاد خیز منفی
اجرای با شمع بندی و بدون شمع بندی
عملکرد کامپوزیت ناقص
کنترل ارتعاش سقف عرشه فولادی
روشهای جدیدتر کنترل ارتعاش
 


کلمات کلیدی مرتبط:
طراحی سقف عرشه فولادی متال دک ,پاورپوینت سقف عرشه فولادی ,بررسی سقف عرشه فولادی ,یکی از عوامل مهم در صنعت ساختمان ,حذف روش های سنتی و تسریع در اجرای پروژه های ساختمانی است. یکی از عناصری که ساخت و ساز را تسریع می کند سقف است. استفاده از تکنیک های جدید سقف سازی زمان تکمیل پروژه را کوتاه می کند. ام,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد