System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at Cross.DNN.Modules.CrossArticle.CrossArticleDetail.Page_Load(Object sender, EventArgs e)
نقش برتر پارس > معماری داخلی > پاورپوینت معماری داخلی - پاورپوینت بررسی سبک معماری Art Deco
 

 خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی سبک معماری Art Deco

   تعدادبرگ: 68 اسلاید   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 5785 kb  تعدادمشاهده  7


پاورپوینت بررسی سبک معماری Art Deco
 اصطلاح 'Art Deco' به دوره طراحی اشاره دارد که در دهه های 1920 و '30 در ایالات متحده و اروپا محبوب بود. این حرکت کوتاه مدت در طول دهه بیستم خروشان و رکود بزرگ بر مد ، هنر ، کالاهای خانگی و سبک های ساختمانی تأثیر گذاشت. به همین ترتیب ، زیبایی شناختی برای تعادل بخشیدن به تجمل و عملی بودن احتیاط می کرد.
معماری آرت دکو نمایانگر سبکی از ساختمان است که زیبا ، اما حداقل نیست. معماران آن زمان در طراحی خود مبتکر بودند. آنها به دنبال ایجاد ساختارهایی تازه ، مدرن و برخلاف سبک های احیاگرانه قبلی بودند. ساختمانهای آرت دکو غیرقابل تردید هستند و نمایانگر دورانی هستند که در مرکز عصر ماشین بود.
سبک Art Deco در اوایل دهه 1920 در سراسر پاریس دیده می شد اما اولین حضور رسمی خود را در سال 1925 در نمایشگاه بین المللی هنرهای دکوراتیو و صنایع مدرن انجام داد. این نمایشگاه طراحی در پاریس برگزار شد و کارهای چندین طراح جوان آینده دار را به نمایش گذاشت. این جنبش سرانجام به نام این واقعه نامگذاری شد.
پس از این رویداد ، زیبایی شناسی طراحی به اوج خود رسید. پاریس بسیاری از نمونه های اولیه معماری Art Deco را در خود جای داده است. در ایالات متحده ، ساختمان رادیاتور آمریکایی اولین ساختمان Art Deco از سال 1924 است.
تا اوایل دهه 1930 بود که معماران مشهور چندین ساختمان معروف دیگر Art Deco را در شهرهای آمریکا ساختند. به ویژه آسمان خراش های آمریکایی مجلل ترین و چشمگیرترین نمونه های این سبک را نشان می دهند.
ساختمان امپایر استیت ، مرکز راکفلر و ساختمان کرایسلر نمونه هایی از معماری Art Deco در NYC هستند.و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,سبک معماری Art Deco ,پاورپوینت سبک آرت دکو ,معماری سبک آرت دکو ,اصطلاح 'Art Deco' ,معماری آرت دکو ,ساختمان امپایر استیت ,مرکز راکفلر و ساختمان ,کرایسلر معماری Art Deco ,

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد