خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معبد لینگین هانگزو چین ، Lingyin Temple Hangzhou

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی معبد لینگین هانگزو چین ، Lingyin Temple Hangzhou

معبد Lingyin (معبد عقب نشینی Soul) را در یک دره باریک و طولانی بین قله پرواز شده از دور (فی لای فنگ) و قله شمالی به شمال غربی دریاچه غربی در Hangzhou در استان ژجیانگ پیدا خواهید کرد. این تردید بدون شک یکی از برجسته ترین نمایش های اطراف دریاچه West West است و همچنین به عنوان یکی از ده معبد مشهور بودایی چین قابل توجه است. در سال 1961 برای حفاظت به عنوان یکی از مکانهای مهم تاریخی و فرهنگی استانی ذکر شد و به عنوان یک مرکز پیشرو در تحقیقات نسبت به فرهنگ بودایی چین در نظر گرفته شده است.

وجود یک معبد در این سایت را می توان از دوران سلسله جین شرقی (317 - 420 ه.ق) جستجو کرد. طبق افسانه های محلی ، هویلی ، یک راهب هندی به منطقه ای آمد که از طبیعت معنوی مناظر موجود در اینجا الهام گرفته است. از نظر او این خانه باید محل زندگی جاودانه ها باشد و بنابراین او نام معبد را معبد عقب نشینی روح قرار داد. نام چینی به انگلیسی یا "Temple of the Soul's Retreat" یا "Temple of Inspired گوشه گیری" به انگلیسی ترجمه می شود برای این صحنه دارای عظمت آرام و زیبایی است که احساس آرامش و تعمق را ترغیب می کند.

قرار بود معبد لینگین در طول پنج سلسله (960-907 میلادی) هنگامی که پادشاه دولت وو یو شروع به توسعه گسترده ای از معبد کرد ، به عنوان نشانه ای از ارادت او به بودا ، اهمیت پیدا کند. در دوران اوج خود ، معبد لینگین شامل نه ساختمان ، هجده غرفه ، هفتاد و هفت کاخ و سالن با بیش از سیزده اتاق بود که محل اقامت حدود سه هزار راهب را فراهم می کرد. تصور صومعه ای در این مقیاس دشوار است و لازم به گفتن نیست که طی قرن ها به دلیل جنگ ها ، سرکوب های مذهبی و مصیبت های دیگر ، دستخوش تغییرات زیادی شده است. بنای اصلی که امروزه دیده می شود نتیجه مرمت و بازسازی است که در سال 1974 پس از ده سال انقلاب فرهنگی چین انجام شد.
معبد عقب نشینی روح در هانگژو
برای صلح دعا کنید


با ورود به سالن اول معبد Lingyin ، یک لوح مشاهده خواهید کرد که روی آن کلمات نوشته شده توسط امپراطور Kangxi از سلسله Qing (1644 - 1911) نوشته شده است. او از دیدن معبد مملو از غبار در میان درختانی که اطراف آن را گرفته بودند الهام گرفت و عنوان "معبد بودایی ابر جنگل" را به آن داد. اولین سالن عالی ، با دو لبه دار و ارتفاع حدودا شصت فوت ، "تالار پادشاهان آسمانی" است. بالای در دوبیتی قرار دارد که می گوید: "بگذارید بنشینیم و در آستانه صبر کنیم ، جایی که قله دیگری را از دور پرواز خواهیم کرد. اجازه دهید ما با لبخند بهار خوش آمدید زیرا برف ذوب می شود و جویبار بار دیگر شروع به جریان می کند. 'و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,معبد لینگین هانگزو چین ,Lingyin Temple Hangzhou ,پاورپوینت معبد لینگین ,معبد Lingyin ,(معبد عقب نشینی Soul) ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی غار تاریخی شاپور در استان فارس ، شهرستان کازرون
پاورپوینت بررسی معماری یخچال میر فتاح ملایر
پاورپوینت بررسی مبانی و اصول بنیادین معماری سقاخانه و بررسی نمونه ها
پاورپوینت بررسی اصول بنیادین هنر و معماری اسلامی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری بادگیر از مظاهر و سمبل های تمدن ایران
پاورپوینت بررسی کارکرد و انواع بادگیرها در معماری
پاورپوینت بررسی معماری ازبکستان
تحلیل طاق ها و چفد ها در معماری
طاق ، قوس ، گنبد در معماری
پاورپوینت بررسی معماری ایوان خسرو ،معماری طاق کسری ، معماری ایوان مدائن
پاورپوینت بررسی معماری ساختمانها در کویر
پاورپوینت بررسی تاریخ معماری جهان
پاورپوینت بررسی کالبدی گنبد و نقش آن در معماری
پاورپوینت بررسی گنبد در معماری ایران و جهان
دانلود پاورپوینت بررسی آتشکده بقعه شمس آل رسول،شهرستان آمل
دانلود پاورپوینت باب همایون - در میدان توپخانه به سمت جنوب
پاورپوینت بررسی رختشویخانه سنتی زنجان بهمراه تصاویر+پلان
پاورپوینت مجموعه اسکیسهای بناهای تاریخی ایران

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد