خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار لودویگ میس ون در روهه

   تعدادبرگ: 50 اسلاید   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار لودویگ میس ون در روهه
 لودویگ میس ون روهه در 27 مارس 1886 در آکوئیزگران به دنیا آمد و هفدهم آگوست 1969 در شیکاگو درگذشت. وی از سال 1908 تا 1938 در آلمان فعالیت داشت ، زمانی که به ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرد و تا زمان مرگ در آنجا بود. او همچنین از دهه 50 "استاد" جنبش مدرن محسوب می شد و با والتر گروپیوس ، لوکوربوزیه و فرانک لوید رایت یکی از پدران این جنبش بود.
میس ون در روه ، که در دوران کودکی استادانی چون هندریک پتروس برلاژ یا پیتر بهرنس او ​​را راهنمایی می کرد ، همیشه زبانه های عقل گرایی Villlet-Le-Duc یا کارل فریدریش Schinkel را از سبک کلاسیک التقاطی نگه می داشت ، و ارتباطی قوی با تاریخ گرایی معماری داشت. همانطور که وی در مانیفست خود "Baukunst und Zeiwille" در این باره گفت: "حرکت به عقب نگاه کردن ممکن نیست".
در سال 1900 او در کارگاه سنگ ساختن خانواده با پدرش کار کرد و اندکی پس از آن برای طراحی مبلمان به برلین رفت تا در سال 1902 با برونو پل کار کند. او اولین خانه خود را در سال 1907 ، "خانه ریل" در Neubabelsbers برنامه ریزی کرد و از 1908 تا 1911 در استودیوی پیتر بهرنس کار کرد. وی در آنجا تحت تأثیر تکنیک های ساختاری و طرح های مبتنی بر فولاد و شیشه ، به عنوان پروژه AEG در برلین ، تحت تأثیر قرار گرفت. در حالی که در استودیوی Behrens بود ، خانه Perls را طراحی کرد.

در سال 1912 او استودیوی خود را افتتاح کرد و خانه ای را در لاهه برای ازدواج کرولر و مولر پیش بینی کرد. این استودیو در سالهای ابتدایی شغل کمی دریافت کرد ، اما میس ، برخلاف معماران لوکوربوزیه ، در سالهای اول خود یک سیاست معماری را نشان می داد که باید دنبال کند ، معماری که فلسفه معماری او را کمی تغییر می دهد. از دوره های وی خانه Heertrasse و Urbig House به عنوان پروژه های اصلی او تعلق داشتند.

در سال 1913 به همراه همسرش آدا برون كه سه فرزند دارد با او در حومه برلين نقل مکان كرد. خانواده در هنگام جنگ جهانی اول ، هنگامی که میس به رومانی اعزام شد ، خانواده از هم پاشیدند.

در سال 1920 ، لودویگ میس نام خانوادگی خود را به میس ون در روه تغییر داد و در سال 1922 به عضویت "Novembergruppe" پیوست. یک سال بعد ، در سال 1923 ، او مجله "G" را با دوسبورگ لیستزکی و Rechter منتشر کرد. در این دوره او در دو خانه ، خانه بیرک و خانه موسلر کار می کرد. در سال 1926 ، میس ون در روهه سمت رئیس کمیساریای نمایشگاه ورکبند آلمان را عهده دار بود و امسال رئیس جمهور وی بود. در این دوره وی خانه گرگ ها را در گودن و خانه هرمان لانژ را در كرفلد پیش بینی كرد و در سال 1927 با طراح Lilly Reich در نمایشگاه خانه وایسنهوف كه وی مدیر آن بود ملاقات كرد و یك بلوك سازه فلزی را برای او در نظر گرفت.

در سال 1929 ، وی پروژه "غرفه ملی آلمان به نمایشگاه بین المللی بارسلونا" را که در سال 1986 = بازسازی شد ، دریافت کرد ، جایی که طراحی صندلی معروف بارسلونا را شامل شد.
در سال 1930 ، وی در Brün - جمهوری چک فعلی - ویلا Tugendhat برنامه ریزی کرد. او تا زمان تعطیل شدنش در 1933 مدیریت باهوس دسائو را بر عهده داشت. نازیسم میس را مجبور به مهاجرت به ایالات متحده در سال 1937 کرد. وی در سال 1938 به عنوان رئیس بخش معماری در انستیتوی زره ​​پوش منصوب شد ، یکی که بعداً با موسسه لوئیس ادغام شد و تشکیل م Instituteسسه فناوری ایلینوی (IIT) و جایی که او مسئولیت ساخت قسمت قابل توجهی از پایه های این مituteسسه را از سال 1939 و 1958 به عهده گرفت. یکی از ساختمانهای این مجموعه Crown Hall ، IIT (1950-1956) است.
در سال 1940 ، او با شخصی که تا زمان مرگ شریک زندگی او بود ، لورا مارکس ملاقات کرد. وی در سال 1944 شهروند ایالات متحده آمریکا شد و یک سال بعد ، با پروژه خانه فارنسورث (1950-1945) شروع به کار کرد. در طی این مرحله ، در سال 1948 ، او اولین آسمان خراش خود را طراحی کرد: دو برج آپارتمان دریاچه درایو در شیکاگو ، که در سال 1951 به پایان رسید. اندکی بعد ، وی از سال 1953 تا 1956 ساختمان دیگری از این نوع ، آپارتمان های تفرجگاه مشترک المنافع را طراحی کرد. .

در سال 1958 وی مهمترین کار خود را پیش بینی کرد: ساختمان سگرام در نیویورک. این ساختمان دارای 37 طبقه با روکش شیشه و برنز است که با فیلیپ جانسون ساخته و برنامه ریزی شده است. وی در همان سال از انستیتوی فناوری ایلینوی بازنشسته شد. وی همچنین برج ها و مجتمع های بیشتری مانند: مرکز سلطه تورنتو (1969 - 1963) و میدان وست مونت (1968 - 1965) ساخت و برج جدید و دفتر اداری شهر لندن (1967) را طراحی کرد.
وی از 1962 تا 1968 Neue Nationalgalerie را در برلین ساخت که آخرین میراث وی برای معماری است. ساختمانی که بعنوان سالن نمایشگاهی افزایش یافت از فولاد ، شیشه و گرانیت ساخته شده است.
وی در صورتی که میراث و نفوذ بزرگی را برای نسل های بعدی به جا گذاشت ، هفدهم آگوست در شیکاگو درگذشت.
معروف ترین جمله های میس ون در روهه عبارتند از: "کمتر از این بیشتر است" و "خدا در جزئیات است".و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
لودویگ میس ون در روهه ,پاورپوینت لودویگ میس ون در روهه ,بیوگرافی لودویگ میس ون در روهه ,آثار لودویگ میس ون در روهه,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار معماری میس وندوروهه

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد