خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری کاخ چارلز پنجم در گرانادا ترکیبی از مربع و دایره

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 24000 تومان     تعدادمشاهده  1


کاخ چارلز پنجم در گرانادا از سال 1527 به عنوان یک قصر تابستانی برای امپراتور ساخته شد. ساختمان رنسانس در داخل الحمرا، مجموعه ناصری سابق بر روی تپه سابیکا، یک نمونه قابل توجه از معماری اسلامی واقع شده است.

این سازه از سنگ ساخته شده و بر اساس کنترل هندسی صلب ساخته شده است. این یک نوع منحصر به فرد است که با پلان مربع 63 متر در هر ضلع و یک حیاط داخلی مدور مشخص می شود. ترکیب مربع و دایره به یک اصل رسمی تکراری تبدیل می شود و در فضاهای داخلی و راه پله ها نیز دیده می شود.
نما از دو طبقه تشکیل شده و ارتفاع آن 17 متر است. حیاط به قطر 30 متر با رواقی دو طبقه با 32 ستون دوریک احاطه شده است.

گفته می شود معمار این ساختمان، پدرو ماچوکا، زیر نظر میکل آنژ آموزش دیده است. پس از مرگ او در سال 1550، پسرش لوئیس نماها را تکمیل کرد و حیاط داخلی را ساخت.در حالی که از منطق معماری متفاوتی نسبت به بقیه مجموعه الحمرا زاده شده است، کاخ با ساختمان های موجود گفتگو می کند و توالی فضاهای حیاط خود را تکمیل می کند.
این کاخ ناتمام ماند و تنها در سال 1956 تکمیل شد.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,تحلیل کاخ چارلز پنجم در گرانادا ,کانسپت مربع و دایره ,کاخ چارلز پنجم در گرانادا ,پاورپوینت بررسی کاخ چارلز پنجم ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری خانه سالتزمن ریچارد مایر و معماران شرکا
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری ویلا استین دومونزی اثر لوکوربوزیه
پاورپوینت بررسی و تحلیل 20 خانه و اقامتگاه مطرح و برجسته معماری جهان
دانلود,وورد مقاله معماری رم کولهاس,word
پاورپوینت بررسی کافه ساحل شرقی از توماس هیترویک
پاورپوینت بررسی ، کلیسای نور، تادائو آندو

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد