خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
مقالات سبکها ، شیوه ها و دوره های معماری
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی ريشه های معماری مدرن

   تعدادبرگ: 112 اسلاید   قیمت: 20000 تومان   حجم فایل: 7422 kb  تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بررسی ريشه های معماری مدرن

آنچه در پیش است تاریخ معماری مدرن نیست، بلکه دیدگاهی نظری است، تلاشی برای توضیح چیستی معماری مدرن. اگرچه ممکن است تا حدودی هذل‌آلود به نظر برسد، اما باید پذیرفت که تصورات و باورهای نادرستی وجود دارد که نیاز به چنین شفاف‌سازی دارد.
 برخی از نویسندگانی که امروزه به این موضوع می پردازند حتی ادعا می کنند که جنبش مدرن نوعی تسلط "کویل سردرگم" دارد. آنها بیان می‌کنند که معماران مدرن یک «ایدئولوژی» مشترک در دنیای واقعی ندارند و معماری مدرن نمی‌توانست به روش اول وجود داشته باشد و تنها در صورت درک درستی از نتایج آن، از جمله تلاش‌های اخیر پست مدرن، می‌توان منصفانه ارزیابی کرد. می تواند به نقطه شروع جستجو و تعقیب برسد
رویکرد اتخاذ شده عینی و پدیدارشناسانه است. با «نوشتن» درباره معماری و اولویت دادن به مسائل اجتماعی و سیاسی چیزی به دست نمی آید. معماری را باید در رابطه با خود معماری درک کرد. البته این بدان معنا نیست که معماری را باید یک رشته «مستقل و خودمختار» دانست. معماری به عنوان نوعی هنر به زندگی تعلق دارد. هدف آن فراهم کردن مکانی است که در آن زندگی "اتفاق می افتد". مکان نه مجموعه ای از منابع است و نه احتمالاً یک ظرف خنثی. بلکه واقعاً یک محیط عینی و ملموس با نوعی نظم و منش و منش است. بنابراین صحبت از زندگی از یک سو و مکان از سوی دیگر بی معنی است. «طراحی برای زندگی» در واقع شعاری بود که برای بیان هدف کلی جنبش مدرن به کار می رفت.
جزئیات این موضوع با تشریح دنیای جدید و نیاز انسان به جهت یافتن و تعیین هویت خود در درون آن آغاز می شود. معماری به طور کلی این نیاز را از طریق سازماندهی فضایی و نمایندگی رسمی برطرف می کند. اهمیت اساسی این مفاهیم مدت ها پیش شناخته شده بود، اما تا به امروز هرگز به درستی مورد بحث قرار نگرفته است.
واژه ریشه در این مقاله به سازه‌ها و سازه‌های مدل دائمی (و نه موقت) و تجربیات و اکتشافات دوره تاریخی مرتبط با آن‌ها اشاره دارد. اکنون که جنبه تاریخی معماری بار دیگر نقش مهمی ایفا می کند، بحث هایی از این دست به وضوح مهم است. یک بخش نظری با ماهیت کلی در هر فصل گنجانده شده است تا امکان طراحی چنین موضوعاتی را فراهم کند. به جای ترتیب زمانی یا زمانی، ارائه چنین موضوعاتی با موضوعاتی که بر جنبش مدرن تأثیر گذاشتند، سازماندهی می شود و سپس مسیری شکلی را در بر می گیرد که گیدئون آن را «سنت جدید» می نامد. اما همچنان که عنوان‌های «پیش مدرن»، «مدرن» و «پسامدرن» نشان می‌دهند، زمان‌شناسی و زمان‌بندی ضمنی نیز وجود دارد.و....


کلمات کلیدی مرتبط:
ريشه های معماری مدرن ,پاورپوینت ريشه های معماری مدرن ,چیستی معماری مدرن,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد