خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی سالن همایش فرهنگی Shaw دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ

   تعدادبرگ: 30 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  5


سالن خیره کننده شاو دروازه جدیدی به دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ در کولون، هنگ کنگ است. طراحی شده توسط هنینگ لارسن، منحنی های سازه در تضاد با معماری اطراف آن است و بیانیه ای خوشامد به مکان هنری می دهد.
پاکت پر انرژی

پوشش پرانرژی خروجی را در سراسر ساختار فراهم می کند. فضای داخلی پر از لابی ها، کافه ها، کلاس های درس و فضاهای گردشی، پوشش خود را به همان اندازه با انرژی و هیجان منعکس می کند.

پنجره هایی که با دقت در امتداد حلقه های متحدالمرکز این ساختمان سبز قرار گرفته اند، چشم اندازهای باشکوهی از خلیج سای کونگ ارائه می دهند این فایل توسط نقش برتر پارس تهیه و تنظیم شده است . سایه‌زنی غیرفعال و همچنین مواد بامبو و پشم نروژی نمونه‌هایی از استراتژی‌های پایداری هستند که در سرتاسر استفاده می‌شوند. صندلی های چنگکی در سالن را می توان به گونه ای تنظیم کرد که 840 یا 1300 صندلی را در خود جای دهد یا برای ایجاد یک سطح باز برای نمایشگاه ها حذف شود. علاوه بر این، دیوارهای منحنی آن می‌تواند به عنوان پس‌زمینه‌ای برای یک صفحه نمایش 360 درجه ای فراگیر عمل کند. اضافه شدن سالن Shaw Auditorium به پردیس HKUST بدون شک دانشجویان، اساتید و اعضای جامعه را به عنوان مقصدی پویا برای رویدادهای ویژه و اجتماعات روزمره جذب خواهد کرد.
کلود گادفروی، شریک و مدیر طراحی

    چالش‌های این پروژه کاربردی و نمادین بود. سالن باید تمام این فعالیت‌های مختلف، از کنسرت‌های نشسته گرفته تا شام‌های جشن را در خود جای می‌داد، و آکوستیک باید هر بار بی‌نقص باشد. از این نظر، این یک فضای "جعبه سفید" واقعا انعطاف پذیر است این فایل توسط نقش برتر پارس تهیه و تنظیم شده است . معماری همچنین باید نقش خود را به عنوان قلب زندگی فرهنگی و هنری پردیس بیان می کرد. در نهایت، واکنش آب و هوایی وجود دارد - برآمدگی های عمیق، که عابران پیاده را پناه می دهد، استفاده از بامبو. ما مفتخریم که همه اینها را با هم می بینیم و می بینیم که سالن در حالی که پذیرای اولین دانش آموزان و مهمانان خود است، زنده می شود."
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
سالن همایش فرهنگی Shaw ,دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ ,پاورپوینت سالن همایش فرهنگی Shaw ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد