پاورپوینت بررسی ضوابط طراحی و برنامه فیزیکی طراحی سالن موسيقي كنسرت هال
ما چندین حالت را به طور همزمان درک کرده و عمل می کنیم ورودی حسی، از جمله شنوایی (صدا)، بینایی (گراف- ics)، لمس (تعامل). این حواس متقابلاً تقویت می شوند یکدیگر و در استخراج بیان ضروری هستند درک و قدردانی زیبایی شناختی هنگام خلق و تجربه تقویت هنر از حواس ما، بینایی و شنوایی بیشتر است به راحتی قابل توصیف (و شاید در نتیجه بیشتر قابل گرامر بر روی کامپیوتر). این مقاله بر این موضوع تمرکز دارد تلاقی گرافیک و صدا، و استراتژیهای قبلی طراحی بصری فشرده برای موسیقی کامپیوتری از طریق طراحی موسیقی کامپیوتری با گرافیک فشرده سیستمها، ابزارها و ابزارهای نرمافزاری در 10 مورد اخیر سالها، نویسنده مجموعه ای از اصول را برای تجزیه و تحلیل جمع آوری کرده است. نشان می دهد و یک فلسفه کلی ایجاد کرده است. اینها اصول قرار نیست جهانی باشند (یا لزوما). اصلی) اما از طریق تداوم و تکراری به دست آمدند فرآیند طراحی سیستم های موسیقی گرافیکی کامپیوتری این مشاهدات متوجه طراحان است ابزارهای موسیقی کامپیوتری، اپلیکیشن ها و نرم افزارهای سمعی و بصری ظروف، و خدمت به ارائه برخی از قوانین سرانگشتی، و غذا برای فکر. از طریق مجموعه ای از نمونه های خاص نرم ظروف، ابزار و قطعات، هدف این مقاله آوردن است این اصول به نور. برای تنظیم لحن، اصول در زیر فهرست شده اند - دسته بندی شده به "کاربر محور"، "aes- thetic» و «دیگر». آنها به عنوان مناسب ارجاع خواهند شد از نمونه ها استفاده کنید
فهرست مطالب
برنامه ریزی فیزیکی طرح و سرانه ها
جدول طبقه زیرزمین
جدول طبقه اول
جدول طبقه دوم
منابع