خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری برج مروارید در جوار رودخانه پرل Pearl River Tower

   تعدادبرگ: 55 اسلاید .   قیمت: 5500 تومان   حجم فایل: 5623 kb  تعدادمشاهده  6


پاورپوینت بررسی معماری برج مروارید در جوار رودخانه پرل Pearl River Tower

برای دستیابی به طراحی با عملکرد بالا برج مروارید رود چهار مرحله وجود داشت: کاهش ، جذب ، احیای مجدد و تولید. این مراحل برای دستیابی به هدف ساختمانی با انرژی صفر انجام شد.
1. کاهش - این شامل استفاده از تهویه کم تخلیه ، کنترل های پاسخ دهنده به نور روز ، خنک کننده تابشی ، تهویه بر اساس تقاضا و لعاب با عملکرد بالا است.
2. جذب - این شامل استفاده از توربین های بادی ، کنترل های پاسخگو به نور روز و فتوولتائیک یکپارچه است.
3. احیا - این مرحله شامل استفاده از بازیابی گرمای هوای خروجی و چیلرها است.
4- تولید - این مرحله نهایی برای دستیابی به هدف ساخت یک انرژی صفر از طریق ایجاد انرژی کافی در محل از طریق استفاده از میکروتوربین ها کار می کند
طرح برج مروارید رودخانه آن را قادر می سازد تا باد را از طریق چهار توربین بزرگ بادی هدایت کند تا 15 برابر بیشتر از توربین های ثابت عادی انرژی تولید کند.
در کنار ایجاد نیروی لازم برای کارکرد ساختمان ، یکی دیگر از مزایای این طرح این است که باد از طریق سیستم تهویه برج دوباره هدایت می شود و آن را از طریق سقف و فضاهای کف در سراسر ساختمان فیلتر می کند.
این برج علاوه بر اینکه به منظور کارآمدترین روش برای تونل زدن باد طراحی شده است ، به گونه ای ساخته شده است که وسیع ترین سمت آن رو به جهت باد باشد و به آن اجازه می دهد تا بیشترین باد ممکن را گرفته و بنابراین بیشترین انرژی را تولید کند.
وزش باد در گوانگژو نسبتاً قابل پیش بینی است ، 80٪ سال از جنوب و در 20٪ باقی مانده از شمال می آید. این بدان معنی بود که با در نظر گرفتن بارهای بادی ساختمان می توان موفقیت توربین های بادی را به حداکثر رساند. برای استفاده هرچه بیشتر از جهت باد غالب ، قرار دادن گسترده ترین وجه ساختمان در یک زاویه عمود بر باد غالب ضروری است.
این ساختمان برای تولید هرچه بیشتر کارایی انرژی طراحی شده است. برای رسیدن به این هدف ، برج رودخانه مروارید ساخته شد تا باد ورودی را به داخل منافذی که به توربین های آن منتهی می شوند ، هدایت کند. این ساختمان 71 طبقه  به طور صریح مجسمه سازی شده برای هدایت باد به داخل توربین ها برای اطمینان از تولید تقریباً همیشه انرژی تمیز کار می کند.

فهرست مطالب
آسمان خراش‌های سبز
موقعیت برج رودخانه پرل
مقایسه ارتفاع با برجهای مشابه
مشخصات پروژه
سیستم‌های گرمایش تابشی و سیستم‌های سرمایش
حرکت باد در برج رودخانه پرل
نحوه تابش خورشیدی:
استفاده از شیشه‌های دو جداره
خنک سازی تابشی سقف
خنک سازی تابشی ازسقف وکف:
نمونه‌ای از توربین‌های بادی بکار رفته در برج
ژنراتورتوربین باد:
انرژی تولید شده توسط توربین‌ها
سایت پلان برج پرل :
کانسپت توربین بادی:
کانسپت برج رودخانه پرل:
تصاویری ازمراحل ساخت:
تصویرورودی برج رودخانه پرل:
نمایی از سردر ورودی به برج
نمایی از طبقات برج
نمایی از یکی از طبقات فوقانی و مدل طراحی هر طبقه
پلان برج رودخانه پرل
منابع
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری برج مروارید ,جوار رودخانه پرل ,Pearl River Tower ,پاورپوینت برج مروارید ,پاورپوینت برج رودخانه پرل ,آسمان خراش‌های سبز ,موقعیت برج رودخانه پرل ,مقایسه ارتفاع با برجهای مشابه ,مشخصات پروژه ,سیستم‌های گرمایش تابشی ,سیستم‌های سرمایش ,حرکت باد در برج رودخانه پرل ,نحوه تابش خورشیدی: ,استفا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بلند مرتبه سازی از منظر تاسیسات و انرژی
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری برج رودخانه پرل در چین
دانلود,بررسی پاورپوینت برج خلیفه دبی بهمراه پلان,pptx
دانلود بررسی برج های تبریزپاورپوینت
دانلود بررسی معرفی نمونه برج های تبریز،فایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی برج البحر (Al Bahr Towers)
پاورپوینت بررسی برج رودخانه پرل ، Pearl River Tower
پاورپوینت بررسی برج مِت در بانكوك
پاورپوینت بررسی برج مسکونی رز آرمیتاژ
پاورپوینت برج رودخانه پرل در چین pearl river tower
دانلود پاورپوینت بررسی طراحی خارجی برج اداری O-14 در دبی
دانلود پاورپوینت بررسی برج مخابراتی - تلویزیونی میلاد تهران به همراه نقشه ها -پلان نما برش برج میلاد
دانلود پاورپوینت پوشش های گیاهی طراحی پارک و پارکسازی
دانلود پاورپوینت بررسی بلندترین برج مسکونی اروپا اثر دنیل لیبسکیند+نقشه ها

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد