خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی سیستم گرمایش از کف

   تعدادبرگ: 21 + 17 اسلاید 2 پاورپوینت   قیمت: 3000 تومان   حجم فایل: 3656 kb  تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی سیستم گرمایش از کف

گرمایش از کف نوعی گرمایش مرکزی است که با استفاده از هدایت ، تابش و همرفت ، کنترل آب و هوای داخلی را برای راحتی حرارتی ایجاد می گردد . اصطلاحات گرمایش تابشی معمولاً برای توصیف این روش استفاده می شود ، زیرا تابش مسئول بخش قابل توجهی از آسایش حرارتی است ، اما این کاربرد از نظر فنی صحیح است فقط زمانی که تابش بیش از 50٪ از تبادل حرارت بین کف و کف را تشکیل دهد.
گرمایش از کف سابقه ای طولانی دارد که مربوط به دوره های نوسنگی است. حفاری های باستان شناسی در آسیا و جزایر آلوتیا در آلاسکا نشان می دهد که چگونه ساکنان دود آتش سوزی را از طریق سنگرهای سنگ پوشیده شده در کف خانه های زیرزمینی آنها بیرون می کشیدند. دود داغ سنگهای کف را گرم کرده و گرما سپس به فضای زندگی منتقل می شود. این اشکال اولیه با استفاده از لوله های پر از مایع یا کابل های برق و تشک به سیستم های مدرن تبدیل شده اند. در زیر یک مرور کلی از گرمایش زیر زمین از سراسر جهان آورده شده است.
سیستم های مدرن گرمایش از کف یا از عناصر مقاومت الکتریکی ("سیستم های الکتریکی") یا از مایعاتی که در لوله ها ("سیستم های هیدرونیک") جریان دارند برای گرم کردن کف استفاده می کنند. هر دو نوع را می توان به عنوان سیستم گرمایش اولیه ، کل ساختمان یا به عنوان گرمایش کف محلی برای راحتی حرارتی نصب کرد. بعضی از سیستم ها اجازه می دهند تا اتاق های یک نفره هنگامی که بخشی از سیستم بزرگتر چند اتاقه هستند ، گرم شوند و از هرگونه گرما تلف شده جلوگیری می کنند. مقاومت الکتریکی فقط می تواند برای گرم کردن استفاده شود. در صورت نیاز به خنک سازی فضا ، باید از سیستم های هیدرونیک استفاده شود. ذوب شدن برف / یخ برای پیاده روی ، مسیرهای رانندگی و بالشتک ها ، تهویه مطبوع زمین های فوتبال و فوتبال و جلوگیری از یخ زدگی در فریزرها و پیست های اسکیت از دیگر برنامه هایی که سیستم های برقی یا هیدرونیکی برای آنها مناسب است. طیف وسیعی از سیستم ها و طرح های گرمایش از کف با توجه به انواع مختلف کفپوش موجود است.
عناصر گرمایش الکتریکی یا لوله کشی هیدرونیک را می توان در یک تخته کف بتونی ریخت ("سیستم کف ریخته" یا "سیستم مرطوب"). آنها همچنین می توانند در زیر پوشش کف ("سیستم خشک") قرار بگیرند یا مستقیماً به یک زیر کف چوب متصل شوند ("سیستم زیر کف" یا "سیستم خشک").
برخی از ساختمانهای تجاری برای بهره گیری از جرم حرارتی طراحی شده اند که در ساعات کم مصرف وقتی نرخ بهره وری پایین تر است ، گرم یا سرد می شود. با خاموش بودن سیستم گرمایش / سرمایش ، جرم بتن و دمای اتاق در محدوده راحتی مورد نظر بالا یا پایین می شوند. این سیستم ها به عنوان سیستم های حرارتی فعال شده با حرارت یا TABS شناخته می شوند.

فهرست مطالب

مقدمه

سیستم گرمایش از کف چیست؟

مزایا و معایب سیستم گرمایش از کف نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی

در گرمایش از کف از انرژی به شیوه‌ای بهینه استفاده می‌کنید

راحت و بدون هیچ دردسری از این سیستم گرمایشی استفاده کنید

فضای بیشتری در اختیار دارید و برای اجرای هر دکوراسیونی آزاد هستید

با ایمنی و راحتی بیشتری مواجه هستید

گرمایش از کف قابلیت سازگاری با تمامی انواع کف‌پوش‌ها را دارد

مراحل گام به گام نصب سیستم گرمایش از کف

بتن‌ریزی سیستم گرمایش از کف

هزینه‌ و قیمت نصب سیستم‌های گرمایش از کف

روش‌های کنترل دما در سیستم‌های گرمایش کفی

عیب‌ یابی سیستم گرمایش از کف



فهرست مطالب پاور دوم

گرمایش از کف چیست؟

گرمایش از کف باآب گرم:

گرمایش از کف برقی:

مقایسه بین گرمایش از کف برقی وگرمایش از کف باآب گرم

گرمایش از کف بهتر است یا رادیاتور؟

مزایای سیستم گرمایش از کف نسبت به رادیاتور:

معایب سیستم‌های گرمایش از کف:

مراحل اجرای گرمایش از کف:

مزایای فوم گرمایش از کف :

اجرای بتن ریزی گرمایش از کف :

نکات اجرایی گرمایش از کف :
 


کلمات کلیدی مرتبط:
سیستم گرمایش از کف ,پاورپوینت سیستم گرمایش از کف ,گرمایش از کف ,گرمایش مرکزی ,گرمایش از کف چیست؟ ,گرمایش از کف باآب گرم: ,گرمایش از کف برقی: ,مقایسه بین گرمایش از کف برقی ,گرمایش از کف باآب گرم ,گرمایش از کف بهتر است یا رادیاتور؟ ,مزایای سیستم گرمایش از کف ,معایب سیستم‌های گرمایش از کف: ,مراحل,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی سازه های سبک فولادی Light Weight Steel Frame
پاورپوینت بررسی معماری سیستم گرمایش از کف
پاورپوینت بررسی سیستم ساختمانی قاب سبک فولادی LSF
پاورپوینت بررسی و تحلیل کف سازی در معماری
پاورپوینت بررسی و معرفی پیشینه و انواع شیشه و کاربرد شیشه در معماری
بررسی مصالح ساختمانی سیمان
بررسی مصالح ساختمانی شیشه
پاورپوینت بررسی معماری بام سبز ، مزایا و نکات اجرایی
بررسی کاشی سرامیک‌ از مواد اولیه تا تولید و انواع پخت
پاورپوینت بررسی سوله و جزییات اجرایی
پاورپوینت بررسی انواع کوره های آجرپزی
پاورپوینت بررسی ویژگی های سیستم گرمایش کفی سیستم گرمایش از کف
پاورپوینت بررسی روش‌های رنگ آمیزی سطوح
پاورپوینت بررسی سقف های کاذب کناف
پاورپوینت بررسی نما رومالین ، مصالح جدید ساختمانی
پاورپوینت بررسی سقف کاذب کناف
دانلود بررسی پنجره های آلومینیومی پاورپوینت
دانلودبررسی عناصر و جزئیات – مراحل اجرای ساختمان بتنی پاورپوینت
پاورپوینت بررسی نحوه ی اجرای کف کاذب - جزییات کف کاذب
پاورپوینت بررسی ماشین های شمع کوب و شمع کوبی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد