خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی برج اداری خیابان برزیل تهران

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 12000 تومان     تعدادمشاهده  8


پاورپوینت بررسی برج اداری خیابان برزیل تهران

پس از بررسی های اولیه و تحلیل محل، ابتدا محل اجرای پروژه در زمین بر اساس درصد تصرف و بر اساس نامه کمیسیون ماده 5، درصد تصرف زمین به شرح زیر تعیین شد: با سطح اشغال. 77 درصد، طبقه همکف با کاربری اداری و خدمات عمومی در یک طبقه با سطح اشغال 53 درصد، طبقات اول تا شانزدهم با کاربری دفاتر اداری با سطح اشغال 35 درصد. با توجه به ضوابط فوق، اندازه پروژه مشخص شد و با توجه به این ابعاد، حجم خام پروژه ترسیم شد. در مرحله بعد محل تقریبی ارتباطات عمودی، توجه به ساختار طراحی، دسترسی به امکانات، پارامترهای موثر در طراحی پروژه در نظر گرفته شد و سپس طراحی حجم پروژه با توجه به عوامل فوق در قالب یکپارچه طراحی شد. حجم به دلیل کشیدگی این بنا در امتداد محور شمال به جنوب ساخته شده است. ارتباطات عمودی در وسط ساختمان قرار دارد که بهترین دسترسی متمرکز به واحدهای اداری، پله برقی و آسانسورهای ارتباطی، خدمات، قنات ها همگی در این ناحیه مرکزی متمرکز شده و قسمت اداری شبکه در دو طرف این هسته مرکزی متمرکز شده است. واقع شده است.

برای کنترل نور مزاحم شرق و غرب، بدنه شمالی و جنوبی توسط پوسته منحنی احاطه شده است که با استفاده از دریچه های افقی برای ورود به ساختمان از شرق به غرب کنترل می شود. در عین حال نشان داده شده است که این پوسته ها در انسجام و یکپارچگی حجم کارآمد و موثر هستند. فرم پویایی که نظر طراح را تامین می کرد با این پوسته ها و حرکت فزاینده آن به سمت شمال شکل گرفت.

به طور کلی با نگاهی رسمی حجم بنا از دو استوانه در امتداد شمال و جنوب تشکیل شده است که در شرق و غرب توسط دو پوسته احاطه شده اند. شبکه فشرده ای از لوورهای فلزی نیز در ضلع شمالی و جنوبی ساختمان استوانه هایی را احاطه کرده است که در مرحله اجرای نهایی بازسازی شدند. از طرفی استوانه جنوبی با قطر کمتر از حجم روی سطح سقف بیرون زده و به صورت مورب بریده می شود. لازم به ذکر است که این حجم سیلندر در پشت بام فضای مناسبی را برای نصب تجهیزات فراهم کرده است. سیلندر بزرگتر، با قطر بزرگتر، فضایی را در سطح سقف فراهم می کند تا هلیکوپتر در مواقع اضطراری مستقر شود. در سطح زمین با توجه به قوانین سطح اشغال تا 53 درصد یک استوانه با شعاع بزرگتر از مرکز همان استوانه جنوبی در نظر گرفته می شود که پوسته های مجاور نیز شامل حجم دایره در امتداد سطح زمین می شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
برج اداری خیابان برزیل تهران ,پاورپوینت برج خیابان برزیل ,طرح برج اداری خیابان برزیل ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد