پاورپوینت بررسی معماری ترمینال اتوبوس کرایست چرچ اثر Architectus
شرح متن ارائه شده توسط معماران. مبادلات حمل و نقل در طول تاریخ نقش مهمی در نشاط اقتصادی و اقتصادی یک شهر داشته اند. شناخت اهمیت مبادله جدید اتوبوس به عنوان یک کاتالیزور برای احیای مجدد شهر مرکزی ، این تقاطع یکی از اولین پروژه های لنگرگاه بود که پس از زلزله 2011 به پایان رسید. به عنوان بخشی حیاتی از زیرساخت های مدنی جدید ، نه تنها به ایجاد یک مرکز حمل و نقل عمومی بسیار کارآمد بلکه به تعریف هویت و بازسازی فضای عمومی شهر بازسازی شده نیز نیاز داشت.
Architectus در یک فرآیند رقابتی کمیسیون را به دست آورد و توسعه یک مرکز حمل و نقل درون شهری فشرده را ارائه داد که اولین طراحی شهری و تجربه پیاده را در حالی که شامل نیازهای عملیاتی بیش از 1000 حرکت اتوبوس در روز است ، قرار داد. این مرکز ، اتوبوس ها ، مربیان بین شهری ، تاکسی ها و دوچرخه سواران را ادغام می کند و همچنین فرصت های راه آهن سبک آینده را پیش بینی می کند.
یک کانکس "L" در جلو و خیابان های کلمبو و لیچفیلد با 16 جایگاه اتوبوس که به شکل هلال در داخل سایت قرار گرفته اند ، ساخته شد. برای به حداقل رساندن رد پای پیش بند اتوبوس ، طرح "خلیج اتوبوس معکوس" به تصویب رسید. آزمایش میدانی گسترده با رانندگان و اپراتورها و همچنین سیستم های پیشرفته مدیریت اتوبوس ، همه ذینفعان را متقاعد کرد که این روش غیرمتعارف برای پروژه بهترین است ، یک پیش بند اتوبوس پنهان و ایمن و همچنین یک محوطه مجاور و خوانا که با شهر درگیر است.
و.....