خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه مظهری رامسر اثر فرامرز شریفی

   تعدادبرگ: 29 اسلاید با نقشه .   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 2927 kb  تعدادمشاهده  9


پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه مظهری رامسر اثر فرامرز شریفی


فهرست مطالب
معرفی شخصی معمار
طراحی و سبک معماری فرامرز شریفی
جوایز و افتخارات فرامرز شریفی
معرفی کتاب معماری فرامرز شریفی
ویژگی های طراحی و کار معمار
تحلیل و بررسی خانه مظهری
معرفی خانه مظهری
نحوه طراحی
بخش های مختلف خانه
مصالح به کار رفته
پلان طبقه همکف
پلان طبقه اول
پلان بام
برش طولی
اسکیس از خانه مظهری
منابع
.

فرمرز شریفی در سال 1315 در تهران به دنیا آمد. وی در سال 1334 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و دوره معماری را در استودیو سهون طی شش سال به پایان رساند و در سال 1342 با رتبه ممتاز از این دانشکده فارغ التحصیل شد. از سال 1347 تا 1372 در قالب مهندس مشاور معماری و شخصاً تا سال 1372 به فعالیت جدی و مستمر در حرفه معماری مشغول بود.

او بیشتر به خاطر طراحی طراحی، به ویژه ماشین‌ها شهرت داشت، اما اکنون تنها تعدادی از صدها طرح خود را در طول یک دهه فعالیت حرفه‌ای در اختیار دارد. معمارانی مانند ماریو بوتا، رنزو پیانو، مایکل گریوز، کارلو اسکارپا و هوشنگ سهون فرامرز بر آثار شریفی تأثیر گذاشتند. شش سال تحصیل زیر نظر هوشنگ سهون در دانشکده هنرهای زیبا، تجربیات پرباری را برای شریفی به ارمغان آورد.

مهندس شریفی با نظم و ظرافت و اشتیاق فراوان کار خود را برنامه ریزی می کند و مستقیم و مستمر بر اجرای کار در حین ساخت و ساز و تکمیل ساختمان نظارت می کند و با مهارت خاص خود سازنده را به موقع و با دقت راهنمایی می کند. به محصول نهایی پرداخت دقیق و مناسبی داده می شود که علاوه بر رعایت الزامات طراحی و مقررات، رضایت کاربر و سلیقه معماری آن را افزایش می دهد.

دیوارهای سرویس ها از سنگ سفید صیقلی ساخته شده و سنگ ها با جزئیات مدبرانه و زیبایی کار شده است. انتخاب و نصب لوازم و تجهیزات آشپزخانه و سرویس و طراحی سیستم های امنیتی همگی به صورت کامل انجام شده است. با وجود اینکه مصالح متفاوتی از محیط اطراف ساختمان وجود دارد، اما ماهیت مکان بسیار ساده و اصیل است و تنها دودکش بلند ساختمان نشان دهنده موقعیت ساختمان است و از انحنا قابل مشاهده است. قرارگیری دقیق عناصر در مسیر و صمیمیت فضا از ویژگی های اصلی کار شریفی در این بنا است.

منظره باشکوه و چشم انداز اطراف به معمار هیچ دلیلی برای بازدید و بازدید از خود نمی داد. قاب پنجره ها و دهانه ها را با دقت قاب کنید تا مناظر خیره کننده ای از محیط اطراف داشته باشید. پنجره ای در اتاق نشیمن با نمای باز به سمت کوهپایه های شرقی و یک پنجره گرد کوچک روی پله های طبقه بالا نشان دهنده قدرت انتخاب معمار است.
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه مظهری رامسر اثر فرامرز شریفی
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری خانه مظهری رامسر ,خانه مظهری اثر فرامرز شریفی ,پاورپوینت خانه مظهری ,تحلیل بررسی خانه مظهری ,معرفی شخصی معمار ,طراحی و سبک معماری فرامرز شریفی ,جوایز و افتخارات فرامرز شریفی ,معرفی کتاب معماری فرامرز شریفی ,ویژگی های طراحی و کار معمار ,تحلیل و بررسی خانه مظهری ,معرفی خانه مظهری ,نحوه طراح,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی)پاورپوینت
معماری شش خانه ویلایی مدرن ، پاورپوینت بررسی ویلاهای مدرن خارجی
دانلود بررسی نمای ساختمان پاورپوینت کامل
دانلود , پاورپوینت,بررسی تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی)
پاورپوینت مطالعات مجتمع های مسکونی داخلی و خارجی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد