خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Enter Title
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پرسشنامه پيوند با مدرسه

   تعدادبرگ: 5 برگ ورد   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 21 kb  تعدادمشاهده  1


مبانی نظری آزمون
پيوند با مدرسه نشان¬دهنده يک اصطلاح گسترده است که براي توصيف روابط دانش¬آموزان با مدرسه استفاده شده است. اولين درک جامع در مورد پيوند با مدرسه براساس نظريه پيوند اجتماعي  يا کـنترل اجتماعي هيرشي  (1969) مفهوم¬سازي شده است. هيرشي (1969) تجربه انواع پيوند‏هاي اجتماعي مانند پيوند با خانواده، پيوند با همتايان و پيوند با مدرسه را بيان کرده است. اين مفهوم در طي زمان به‏طور وسيعي توسط افراد مختلف مورد استفاده و تجديد نظر قرار گرفته است (سرنکوويچ و جوردانو، 1992، وياتروسکي و اندرسون ، 1987، هيرشي و گاتفردسون، 1990، کاتالانو و هاوکينز، 1996؛ بندورا، 1997). بازبيني پيشينه پژوهشي نشان مي‏دهد، مفاهيمي چون پيوند  (هيرشي، 1969؛ سرنکويچ و جوردانو، 1992)، ارتباط  (واترز و کراس ، 2010؛ مک نيلي، نان ماکر و بلوم ، 2002)، وابستگي  (براون و اونز ، 2002)، تعلّق  (جانسون، کراسنو و الدر، 2001؛ هيل و ورنر، 2006)، دلبستگي  (گودنو، 1993؛ جنگينز، 1997؛ هاوکينز و همکاران، 2001) و درگيري  در مدرسه (فردريک، بلامنفيلد و پاريس ، 2004؛ فين لي، 2006) در تعريف و اندازه‏گيري پيوند دانش‏آموزان با مدرسه مطرح شده‏اند. 
معرفی آزمون و کاربرد آن
اين پرسشنامه توسط رضائي شريف (1391) براي اندازه‏گيري پيوند دانش‏آموزان با مدرسه در مقاطع ابتدايي، راهنمائي و متوسطه براساس مصاحبه با گروه‏هاي کانوني ساخته شده است و پيوند با مدرسه را در شش مؤلفه دلبستگي به معلم، دلبستگي به مدرسه، دلبستگي به کارکنان، مشارکت در مدرسه، باور به مدرسه و تعهد به مدرسه و با 40 سؤال اندازه‏گيري مي‏کند. 
روش نمره گذاری آزمون
از سوال 1 تا 9 دلبستگي به معلم، 10 تا 19 دلبستگي به مدرسه، 20 تا 25 دلبستگي به کارکنان، 26 تا 31 مشارکت در مدرسه، 32 تا 37 باور و 38 تا 40 تعهد به مدرسه را اندازه گیری می کنند. 
اعتبار و روایی پرسشنامه
به گونه‏اي که در جدول 3-7 مشاهده مي‏شود ضريب آلفاي کرونباخ براي کل پرسشنامه پيوند با مدرسه و مؤلفه‏هاي دلبستگي به معلم، دلبستگي به مدرسه، دلبستگي به کارکنان مدرسه، مشارکت در مدرسه، باور و تعهد به ترتيب 93/0، 88/0، 80/0، 81/0، 73/0، 73/0 و 70/0 مي‏باشد. خطاي معيار اندازه‏گيري براي کل آزمون 28/0 و آزمون‏هاي فرعي مؤلفه‏هاي دلبستگي به معلم، دلبستگي به مدرسه، دلبستگي به کارکنان مدرسه، مشارکت در مدرسه، باور و تعهد به ترتيب 24/0، 18/0، 15/0، 17/0، 08/0 و 16/0 بدست آمد که نشان مي‏دهد انحراف معيار توزيع نمرات خطا در آزمون‏هاي فوق کم است. در نتيجه مقادير کوچک خطاي معيار اندازه‏گيري معرف اعتبار بالا و خطاي تقريباً کم مي‏باشد. معيار قضاوت در مورد مقادير خطاي معيار اندازه‏گيري به نسبت تعداد داده‏هاي آزمون و خرده آزمون‏ها مي‏باشد. 
جدول3-7 محاسبه همساني دروني (آلفاي کرونباخ) و خطاي معيار اندازه گيري براي (SBQ) و مؤلفه‏هاي آن
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
مبانی نظری آزمون ,پيوند با مدرسه نشان¬دهنده يک اصطلاح گسترده است که براي توصيف روابط دانش¬آموزان با مدرسه استفاده شده است. اولين درک جامع در مورد پيوند با مدرسه براساس نظريه پيوند اجتماعي يا کـنترل اجتماعي هيرشي (1969) مفهوم¬سازي شده است. هيرشي (1969) تجربه انواع پيوند‏هاي اجتماعي مانند پيوند با خ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد