خانه
روش و توضيحات خريد جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان آيگپ همه روزه از ساعت 10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل
کمی ثواب ذخیره کنید
مبانی نظری آزمون پيوند با مدرسه نشان¬دهنده يک اصطلاح گسترده است که براي توصيف روابط دانش¬آموزان با مدرسه استفاده شده است. اولين درک جامع در مورد پيوند با مدرسه براساس نظريه پيوند اجتماعي يا کـنترل اجتماعي هيرشي (1969) مفهوم¬سازي شده است. هيرشي (1969) تجربه انواع پيوندهاي اجتماعي مانند پيوند با خانواده، پيوند با همتايان و پيوند با مدرسه را بيان کرده است. اين مفهوم در طي زمان بهطور وسيعي توسط افراد مختلف مورد استفاده و تجديد نظر قرار گرفته است (سرنکوويچ و جوردانو، 1992، وياتروسکي و اندرسون ، 1987، هيرشي و گاتفردسون، 1990، کاتالانو و هاوکينز، 1996؛ بندورا، 1997). بازبيني پيشينه پژوهشي نشان ميدهد، مفاهيمي چون پيوند (هيرشي، 1969؛ سرنکويچ و جوردانو، 1992)، ارتباط (واترز و کراس ، 2010؛ مک نيلي، نان ماکر و بلوم ، 2002)، وابستگي (براون و اونز ، 2002)، تعلّق (جانسون، کراسنو و الدر، 2001؛ هيل و ورنر، 2006)، دلبستگي (گودنو، 1993؛ جنگينز، 1997؛ هاوکينز و همکاران، 2001) و درگيري در مدرسه (فردريک، بلامنفيلد و پاريس ، 2004؛ فين لي، 2006) در تعريف و اندازهگيري پيوند دانشآموزان با مدرسه مطرح شدهاند. معرفی آزمون و کاربرد آن اين پرسشنامه توسط رضائي شريف (1391) براي اندازهگيري پيوند دانشآموزان با مدرسه در مقاطع ابتدايي، راهنمائي و متوسطه براساس مصاحبه با گروههاي کانوني ساخته شده است و پيوند با مدرسه را در شش مؤلفه دلبستگي به معلم، دلبستگي به مدرسه، دلبستگي به کارکنان، مشارکت در مدرسه، باور به مدرسه و تعهد به مدرسه و با 40 سؤال اندازهگيري ميکند. روش نمره گذاری آزمون از سوال 1 تا 9 دلبستگي به معلم، 10 تا 19 دلبستگي به مدرسه، 20 تا 25 دلبستگي به کارکنان، 26 تا 31 مشارکت در مدرسه، 32 تا 37 باور و 38 تا 40 تعهد به مدرسه را اندازه گیری می کنند. اعتبار و روایی پرسشنامه به گونهاي که در جدول 3-7 مشاهده ميشود ضريب آلفاي کرونباخ براي کل پرسشنامه پيوند با مدرسه و مؤلفههاي دلبستگي به معلم، دلبستگي به مدرسه، دلبستگي به کارکنان مدرسه، مشارکت در مدرسه، باور و تعهد به ترتيب 93/0، 88/0، 80/0، 81/0، 73/0، 73/0 و 70/0 ميباشد. خطاي معيار اندازهگيري براي کل آزمون 28/0 و آزمونهاي فرعي مؤلفههاي دلبستگي به معلم، دلبستگي به مدرسه، دلبستگي به کارکنان مدرسه، مشارکت در مدرسه، باور و تعهد به ترتيب 24/0، 18/0، 15/0، 17/0، 08/0 و 16/0 بدست آمد که نشان ميدهد انحراف معيار توزيع نمرات خطا در آزمونهاي فوق کم است. در نتيجه مقادير کوچک خطاي معيار اندازهگيري معرف اعتبار بالا و خطاي تقريباً کم ميباشد. معيار قضاوت در مورد مقادير خطاي معيار اندازهگيري به نسبت تعداد دادههاي آزمون و خرده آزمونها ميباشد. جدول3-7 محاسبه همساني دروني (آلفاي کرونباخ) و خطاي معيار اندازه گيري براي (SBQ) و مؤلفههاي آن و.....