خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
مقالات سبکها ، شیوه ها و دوره های معماری
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری معابد هندو

   تعدادبرگ: 50 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی معماری معابد هندو

معماری معبد هندو به عنوان شکل اصلی معماری هندو دارای انواع مختلفی از سبک است ، اگرچه ماهیت اصلی معبد هندو ثابت است ، با ویژگی اساسی یک پناهگاه داخلی ، گاربه گریها یا اتاق رحم ، جایی که مورتی اولیه یا تصویر یک خدای در یک سلول ساده لخت قرار دارد. در اطراف این محفظه اغلب سازه ها و ساختمانهای دیگری نیز وجود دارد که در بزرگترین موارد چندین هکتار را تحت پوشش قرار داده است. در نمای خارجی ، گارباغریها توسط یک شیخارا برج مانند تاج گذاری می شود که در جنوب به آن vimana نیز گفته می شود. ساختمان حرم غالباً شامل یک گذرگاه طوافی برای پاریکراما ، یک سالن اجتماعات مانداپا و گاهی اوقات یک پیش اتاق و ایوان آنتارالا بین گارباغریها و مانداپا است. ممکن است در معابد بزرگ ، همراه با دیگر معابد کوچک موجود در محوطه ، مانداپاس یا ساختمانهای دیگر متصل یا جدا شده وجود داشته باشد.
معماری معبد هندو ترکیبی از هنرها ، آرمان های دارما ، اعتقادات ، ارزش ها و شیوه زندگی گرامی داشته شده در آیین هندو است. این معبد محلی برای زیارتگاه تیرتا است.  تمام عناصر کیهانی که زندگی را در پانتئون هندو ایجاد می کنند و جشن می گیرند ، در یک معبد هندو وجود دارند - از آتش به آب ، از تصاویر طبیعت به خدایان ، از زنانه به مردانه ، از کاما تا آرتا ، از صداهای زودگذر و بخور بوی Purusha - چیزی ابدی و هنوز جهانی بودن - بخشی از معماری معبد هندو است. شکل و معانی عناصر معماری در یک معبد هندو به گونه ای طراحی شده است که به عنوان مکانی که پیوند انسان و الهی است ، برای کمک به پیشرفت او در جهت دستیابی به دانش معنوی و حقیقت ، آزادسازی خود را موکشا طراحی کند.
اصول معماری معابد هندو در هند در Shilpa Shastras و Vastu Sastras شرح داده شده است. فرهنگ هندو استقلال زیبایی شناختی را به سازندگان معبد خود ترغیب کرده است و معماران آن نیز با اتخاذ هندسه های کامل دیگر و اصول ریاضی در ساخت مندیر برای بیان سبک زندگی هندوها ، گاهی انعطاف پذیری قابل توجهی در بیان خلاق داشته اند.


فهرست مطالب
مقدمه
تاریخچه
معابد هندو جنوب شرقی آسیا
طراحی
سایت
طرح
سازندگان
مدرسه سنت سازی معبد
سبک مختلف معماری
معماری هند
معماری Dravida و Nagara
سبک های منطقه ای
معماری بادامی چالوکیا
معماری Gadag
معماری Kalinga
معماری Māru-Gurjara
جنوب شرقی آسیا به عنوان بخشی از هند بزرگ
معماری Champa
معماری اندونزیایی
معماری خمر
منبع
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری معابد هندو ,پاورپوینت بررسی ,معماری معبد هندو ,شکل اصلی معماری هندو ,اصول معماری معابد هندو ,معابد هندو جنوب شرقی آسیا ,طراحی ,سایت ,طرح ,سازندگان ,مدرسه سنت سازی معبد ,سبک مختلف معماری ,معماری هند ,معماری Dravida و Nagara ,سبک های منطقه ای ,معماری بادامی چالوکیا ,معماری Gadag ,معماری Ka,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی سبک معماری پاکستانی
پاورپوینت بررسی سبک معماری نئوکلاسیک Neo classical
پاورپوینت بررسی دنيای جديد و معماری جديد
پاورپوینت بررسی سبک معماری سوئیس
پاورپوینت بررسی پست مدرنيسم در هنرهاي تجسمي
پاورپوینت بررسی سبک رازی شناخت بناها و مساجد شیوه رازی و تحلیل ویژگیهای سبک رازی
پاورپوینت بررسی سبک معماری نئومدرن یا نو مدرنیستی
پاورپوینت بررسی سبک معماری کنستراکتیویست
پاورپوینت بررسی سبک معماری هخامنشی
پاورپوینت بررسی سبک معماری بیونیک و نمونه های موفق سبک بیونیک
پاورپوینت بررسی سبک معماری قرن 21
پاورپوینت بررسی سبک معماری حبابی
پاورپوینت بررسی معماری باوهاوس اثر والتر گروپیوس
پاورپوینت بررسی سبک هنر و معماری آرت نوو
پاوپوینت بررسی سبک معماری Dravidian یا سبک معبد هند جنوبی
پاورپوینت بررسی سبک معماری اصفهانی و مهمترین بناهای شیوه اصفهانی
پاورپوینت بررسی سبک معماری نئوکلاسیک
پاورپوینت بررسی شاخه ها و گرایشهای معماری هایتک
پاورپوینت بررسی فرایند طراحی معماری پارامتریک
پاورپوینت بررسی سبک خراسانی ، معماری اسلامی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد