خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری نورمن فاستر

   تعدادبرگ: 85 اسلاید پاورپوینت   قیمت: 3500 تومان     تعدادمشاهده  9


بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری نورمن فاستر
سر نورمن فاستر یک معمار برجسته و پرکار بریتانیایی است که به دلیل طراحی های ساختاری خلاقانه و شیک ، به واسطه ساخت و سازهایی همچون Reichstag برلین ، برج هارست نیویورک و تالار شهر لندن دیده می شود.
سر نورمن فاستر یک معمار برنده جوایز و پرکار بریتانیایی است که به دلیل طراحی های مدرن از فولاد و شیشه با نوآوری در کانتورینگ و مدیریت فضای داخلی شناخته شده است. او بخشی از گروه معماری Team 4 قبل از انشعاب به تنهایی بود تا آنچه را که بعداً به نام Foster + Partner شناخته می شود ، شکل دهد. فاستر در اوایل دهه 70 تحسین خود را برای طراحی دفتر مقرهای ویلیس فابر و دوماس بدست آورد و بعداً مسئولیت به روزرسانی رایشستاگ در برلین پس از اتحاد مجدد آلمان و همچنین برج هیرست در شهر نیویورک بود. شیوه طراحی وی ، آرایشی از ساختارهای پیش پا افتاده در سراسر جهان را تحت نظارت داشته است.
سنین جوانی و تحصیل
نورمن فاستر در اول ژوئن سال 1935 در Reddish ، انگلیس متولد شد. تنها کودکی که علاقه مندی به ساختارها و طراحی دارد ، در یک محله طبقه کارگر بزرگ شد و مدرسه را در سن 16 سالگی ترک کرد تا به عنوان منشی شهربازی کار کند و بعداً در بخش مهندسی به عنوان بخشی از رویال ایر ادامه یابد. به مدت دو سال وی در ادامه به تحصیل در رشته معماری در دانشگاه منچستر پرداخت و به خاطر کارهای نقاشی خود جایزه ای بدست آورد و اشتیاق مادام العمر برای طراحی را به دست آورد. وی بعدا بورس تحصیلی را به دانشکده معماری دانشگاه ییل بدست آورد و در سال 1962 مدرک استاد خود را کسب کرد.
ساختمانهای نمادین
در هنگام حضور در ییل ، ​​فاستر با ریچارد راجرز ملاقات کرد ، و این دو نفر در نهایت بخشی از نخبگان جهان معماری شدند. در سال 1963 ، فاستر به همراه ریچارد و سو راجرز ، همسر آینده وی ودی چسمان و خواهرش جورجینا وولتون ، سازمان معماری Team 4. را تشکیل دادند. فاستر در سال 1967 به خودی خود راه پیدا كرد تا Foster Associates را تشکیل دهد ، كه بعداً تبدیل به Foster + شرکا شد. .
در اوایل دهه 1970 ، فاستر با طراحی دفتر مرکزی ویلیس فابر و دوما در ایپسویچ ، یک ساختمان اداری کم ارتفاع که برای استفاده از پله برقی ها ، نما های محصور شده و فضای داخلی نمناک و طبیعت گرا خلاقانه بود ، وقفه بزرگ خود را داشت. در اواخر دهه 70 و اوایل اواسط دهه 80 ، فاستر و تیم وی مشغول کار در دفتر مرکزی بانکداری هونگ کونگ و شانگهای ، یک ساختمان مدرن سه برج بودند ، در حالی که در دهه 90 شاهد بودیم که معمار در حال به روزرسانی رایشستاگ است. در برلین ، پس از اتحاد آلمان شرقی و غربی ، گنبد شیشه ای برجسته را بازسازی کرد. در اوایل دهه 2000 ، فاستر همچنین با طراحی خود از برج هیرست ، آسمان خراش 44 طبقه ای با نمای مثلثی در بالای یک بنیاد آرت دکو ، در نماد نمادین شهر نیویورک کمک کرد.


بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری نورمن فاستر

زندگی‌ نامه نورمن فاستر

آثار معروف نورمن فاستر

پارلمان آلمان ( رایشتاگ )

شعبه مرکزی بانک فرانکفورت

آسمان‌ خراش‌ های جدید نورمن فاستر

ورزشگاه ومبلی لندن

هرم صلح فاستر

سیتی هال لندن – انگلستان

طراحی اتوبوس دو طبقه

مجموعه اپل

شعبه مرکزی بانک HSBC – هنگ کنگ

آسانسور گالری هنر نیویورک

پل میلائو یا میلو فرانسه

موزه ملی شیخ زاید ابوظبی امارات متحده عربی

هواپیما‌ های طراحی شده توسط نورمن فاستر
 


کلمات کلیدی مرتبط:
سر نورمن فاستر ,بیوگرافی نورمن فاستر ,تحلیل آثار نورمن فاستر ,معماری نورمن فاستر ,زندگی‌ نامه نورمن فاستر ,آثار معروف نورمن فاستر ,پارلمان آلمان ( رایشتاگ ) ,شعبه مرکزی بانک فرانکفورت ,آسمان‌ خراش‌ های جدید نورمن فاستر ,ورزشگاه ومبلی لندن ,هرم صلح فاستر ,سیتی هال لندن – انگلستان ,طراحی اتوبوس دو,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی و تحلیل آثار و زندگینامه نورمن فاستر ، معمار مطرح انگلیسی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد