خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی نانو تکنولوژي در معماری

   تعدادبرگ: 75 اسلاید   قیمت: 12000 تومان     تعدادمشاهده  10


پاورپویینت بررسی نانو تکنولوژي در معماری

فناوری نانو یکی از سریعترین رشدها در بخشهای صنعتی در سالهای اخیر در سراسر جهان را نشان می دهد. صنعت ساخت و ساز با توجه بیشتر به نوآوری های فناوری نانو ، که به عنوان منبع مهمی معرفی می شود ، انگیزه جدیدی را به رشد بازار می بخشد. فناوری نانو که برای مصالح ساختمانی به کار گرفته می شود ، نمونه ای از چگونگی ترکیب نوآوری به طور فزاینده خدشه زدایی ، سازگاری با محیط زیست و رویکرد دانش محور برای توسعه کلاس های جدید محصولات - که اغلب جایگزین فناوری های معمولی است - با هدف افتتاح بخش های جدید بازار براساس پارادایم green-tech1.معرفی می نماید
نوآوری های اخیر در مصالح ساختمانی که توسط برنامه نانوتکنولوژی مورد استفاده قرار می گیرد ، بر اساس طراحی خواص مواد به منظور به دست آوردن عملکردهای مورد نیاز ، ایجاد فرآیندهای دگرگونی پیچیده که امکان تحقق محصولات متناسب با کاربردهای معماری خاص را فراهم می آورد ، طراحی شده است.
توسعه مواد و مؤلفه های «قابل طراحی» ، تکامل زبان های معماری را نشان می داد ، و از یک نمایشگاه "عضلانی" فن آوری (نمونه ای از معماری "پیشرفته" دهه های گذشته) تا یک میکرو نوآوری گسترده که همیشه برای برهنه قابل مشاهده نیست ، نشانه گرفته است. چشم از ابتدای قرن بیست و یکم ، این دیدگاه عمدتاً به دلیل "تغییر مقیاس" اصلاحات احتمالی ، که از مقیاس خرد به نانو منتقل شده اند ، تغییر کرده است و مرز مرز تحول ممکن را طی می کند و به صورت نمایی گسترش می یابد. خطرات مرتبط با استفاده از مواد به طور فزاینده پیشرفته و هوشمند قادر به بیان هر دو عملکرد بالا و قابل تنظیم ، قابلیت اطمینان و دوام ، حداقل اثرات محیطی ، بلکه اثرات ناشناخته است.
حتی اگر مواد پیشرفته - و در میان این موارد ، آنهایی که با استفاده از فناوری نانو و بیوتکنولوژی تولید می شوند - قادر به ارائه پاسخ های مؤثر در موضوعات اقتصادی و زیست محیطی در بخش صنعت هستند ، تنها در سال های اخیر معماری ها رشته هایی را برای دستیابی به دانش فنی شروع کرده اند. نیاز به استفاده از آنها و تعجب در مورد پیامدهای در روند طراحی. مواد سیمانی نانوساختار یافته توسعه مهمی از فناوریهای نانو در بخش ساخت و ساز را نشان می دهد ، در صورت مقایسه با محصولات سنتی مبتنی بر سیمان ، سطح بالایی از عملکرد و مصرف کمتری از منابع انرژی و مواد و انرژی را نشان می دهد. با شروع از درک پدیده های شیمیایی و فیزیکی رخ داده در نانو ، که وظیفه اجرای نهایی مواد سیمانی را بر عهده دارند ، می توان بهینه سازی خواصی از قبیل استحکام مکانیکی ، دوام و مقاومت در برابر محیطهای پرخاشگر را پرداخت. در موارد دیگر ، ادغام نانومواد در مخلوط سیمان می تواند منجر به نانوکامپوزیت ها با خواص جدید مانند خود تمیز کردن ، خود نظارت یا ضد آلودگی شود.
فناوری نانو و معماری
منشأ فناوری نانو
بیش از 50 سال از ریچارد پی فاینمن ، فیزیکدان جایزه نوبل می گذرد ، با سخنرانی در انستیتوی فناوری کالیفرنیا با عنوان "اتاق بسیار زیادی در پایین است" [1] راه را برای نوآوری های مرتبط با فناوری نانو ، پیشگویی از امکانات مرتبط با تبدیل ماده در سطح مولکولی. مطالعات انجام شده توسط فاینمن و شهودهای وی ، پایه و اساس یک تحول بنیادی در افق فنی و علمی را آغاز کرده است ، از احتمال کوچک سازی رایانه ها ، که بسیاری از نوآوری های فناوری تولید شده در پنجاه سال گذشته مدیون آن است ، آغاز شده است.

علیرغم "نویسندگی روشنفکرانه" فاینمن ، اصطلاح "فناوری نانو" در سال 1974 توسط نوریو تانیگوچی از دانشگاه علوم توکیو ابداع شد ، که آن را به عنوان فرآیند سازماندهی مجدد ماده اتم به اتم یا مولکول توسط مولکول تعریف می کند  . پس از دوازده سال ، در سال 1986 ، پتانسیل این مفهوم جدید علم و فناوری از طریق کار کیم اریک درکسلر با عنوان "موتورهای ایجاد: عصر آینده فناوری نانو" روشن شد ، که بسیاری از اهداف به دست آمده را ترجیح می دهد. پس از آن در بخش های علمی و تولید. Drexler نانوتکنولوژی را به عنوان کنترل کامل و ارزان ساختار ماده بر اساس کنترل مولکول توسط مولکول محصولات و فرآورده های زیر تعریف می کند. محصولات و فرآیندهای تولید مولکولی ، از جمله ماشین آلات مولکولی
از آن زمان ، فناوری های نانو در بسیاری از بخش های صنعتی پدید آمد و محصولاتی را با ویژگی ها و مزایای جدید معرفی کرد و همچنین روش درک روابط بین ماده و تحولات احتمالی آن را اصلاح کرد.
بررسی پدیده های شیمیایی و فیزیکی در مقیاس نانو و کاربرد فناوری نانو در فرآیندهای تولید مواد مختلف ، تقریباً در همه بخش ها نوآوری های قابل توجهی را ایجاد کرده است. عقیده گسترده این است که تأثیر این فناوری ها اثرات قابل مقایسه با انتشار آنتی بیوتیک ها و پلاستیک ها را در بر می گیرد و بخش های بزرگی از بازار از جمله constr را شامل می شود.


فهرست مطالب
مقدمه
نانو تکنولوژي در معماری
علم يا تکنولوژي
تاريخچه نانو تکنولوژي در دنيا
نانو تکنولوژي در ايران
کاربرد نانو در معماري
فناوري نانو و پوششهاي ساختمانی
نانو پوشش های سنگ وچوب
موارد مصرف
سطوح چوبی
توضیح درباره نانو
هدایت در مسیر صحیح
بررسی فیزیکی و مکانیکی عملکرد
دستاوردهای جاه طلبانه
سیمان های الیافی
آجرها وسرامیک ها
سراميك‌هاي پيشرفته و كاربرد آن
ماسه سنگ ها
کاشی ها
شیشه
شیشه های خود تمیز شونده
شیشه های محافظ در برابر آتش
بتن
نانولوله های کربنی (CNT)
نانو ذرات رس (Nano-Clay)
نانوذرات اکسید آهن یا هماتیت(Fe2O3)
نانوذرات دی اکسید تیتانیوم (TiO2)
اولین ماده ضد آب با تکنولوژی نانو
زایکوسیل
معرفی مولکول ها و نانو مواد هوشمند
تلاش های فناوری نانو
مواد هوشمند وفناوری نانو
انواع مولکول ها و نانو مواد هوشمند
مواد هوشمند نوع اول (ترکیبات کرومیک
مواد فتوکرومیک (Photochromic)
مواد ترموکرومیک (Thermochromic)
مواد مکانوکرومیک (Mechanochromic)
کموکرومیک (Chemochromic)
مواد الکتروکرومیک (Electrochromic)
- مواد ترموالکتریک (Thermoelectric)
مواد نورتاب (لومینسانس کننده
کاربرد نانو مواد هوشمند
استفاده نانو مواد هوشمند در نساجی
فناوري نانو و صنعت ساختمان
فناوری نانو وپوشش های ساختمان
نانو پوشش های سنگ وچوب
موارد مصرف
سطوح چوبی
سیمان های الیافی
آجرها وسرامیک ها
ماسه سنگ ها و بتن گازی
کاشی ها و لوح های سنگی
شیشه
شیشه های خود تمیز شونده
شیشه های محافظ در برابر آتش
نانوسیلیس ها(SiO2)
نانولوله های کربنی (CNT)
نانو ذرات رس (Nano-Clay)
نانوذرات اکسید آهن یا هماتیت(Fe2O3)
نانوذرات دی اکسید تیتانیوم (TiO2)
فولاد
حسگرها
نتیجه گیری
منابع


کلمات کلیدی مرتبط:
نانو تکنولوژي در معماری ,پاورپوینت بررسی ,علم يا تکنولوژي ,تاريخچه نانو تکنولوژي در دنيا ,نانو تکنولوژي در ايران ,کاربرد نانو در معماري ,فناوري نانو و پوششهاي ساختمانی ,نانو پوشش های سنگ وچوب ,موارد مصرف ,سطوح چوبی ,توضیح درباره نانو ,هدایت در مسیر صحیح ,بررسی فیزیکی و مکانیکی عملکرد ,دستاوردها,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی اکو پارک ، Echo Park
پاورپوینت بررسی معماری دیوارهای کامپوزیت
پاورپوینت بررسی نانو تکنولوژی و کاربردهای آن در صنعت ساختمان
پاورپوینت بررسی فولاد و آلومینیوم
پاورپوینت بررسی مصالح و مهندسی معماری
پاورپوینت بررسی چوب و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی
پاورپوینت بررسی تفاوت کاشی و سرامیک
پاورپوینت بررسی کاربرد نانو در معماری ، نانوتکنولوژی Nanotechnology
دانلود,فناوری نانو در ساختمان,پاورپوینت
دانلود , عايق هاي رطوبتي ,عايق سفيد -پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد