خانه
پاورپوینت بررسی خطوط و سطوح در معماری خلاقیت به اراده و نیروی غریزی که درون ماست و به ندرت از آن استفاده می کنیم نیاز دارد. باید بیاموزیم که از قسمت سطحی مغز که دکتر ارنزویگ می گوید و یا به ادعای دکتر بوگن از سمت چپ مغز سود جوییم. یاد بگیرید که بخش ناخودآگاه و تخیلی مغزتان را آزاد بگذارید. فراگیرید که احساس درونیتان را فی البداهه بیان کنید. و بیاموزید که این احساس ها را در ترکیب بندی به طور غریزی و روی سطح دو بعدی سازمان دهید. سعی کنید که شخصیت و فردیت خودتان جلوه پیدا کند.همه ی آن ها درون شماست. این نیروها وقتی به کار افتند نقاشی حالت زنده ای به خود می گیرد. هر چند مهارت تخصصی مهم است ولی نباید بیش از حد روی آن تاکید نمود. دانشگاه دیده ها توجه کمی به خلق ترکیب بندی می کنند در حالی که وایت در آن غرق می شود. او چگونگی یکپارچه شدن روابط ظریف و دقیق در ترکیب بندی را بدان گونه که استادان قدیم دریافته بودند بررسی می کند. وایت پس از بررسی اولین طراحیش برای بهتر کردن فضای آن فارغ البال هیجان اولین باری که صحنه را دیده و از آن لذت برده بود را به یاد می آورد. او طرح ها را نبُرید. بلکه طی کار روی یک سری طرح تغییرات را گردآوری نمود و در نتیجه تصور و احساسش در هم ادغام شدند. حتی ممکن است که برای این منظور بازدید مجددی از صحنه انجام داده باشد. زمانی که وایت روی طرح ها و نقاشی "طناب ناقوس" تامل می نمود چه احساسی داشت؟ چه مشاهداتی احساسش را به وجود آوردند؟ آیا بوی یک تکه چوب کهنه وخشک و یا بافت تیرهای پوسیده ایجاد کننده ی دریچه که نور مستقیم روی آن ها می تابید؟ آیا نوآنس رنگی و سایه روشن انعکاس های نوری بود که حالت های تخته های باریک، تابدار و ناصاف و تخته بندی ها و تیرهای داخلی برج زنگ را تغییر داده است؟ و یا بافت و خشکی طناب ناقوس؟ این ها عکس العمل های حسی هستند و نه مشاهدات آگاهانه. به جای تحکیم و سعی درحفظ جزئیات این بحث، آن را آزادانه یعنی شناور و روان مانند احساسی که از وارد شدن موزیک در جسم و روح به وجود می آید توصیف کردیم. ضمیر ناخودآگاه این تجارب خواب مانند، مبهم و نامشخص را که برای بیان هنری لازم است در خود ذخیره می کند. فهرست خطوط و سطوح در معماری خط سطح صاف سطح خمیده دایره بیضی کره: مربع: مستطیل مثلث هرم شش ضلعی اتخیلات یک بیننده را تخمین بزنیم آنچه باید آموخت تجدید طرح یک ترکیب بندی رشد ترکیب بندی تکامل ترکیب بندی مرحله به مرحله مشاهده و احساس پروراندن طرح اهمیت تجربه منابع