خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحی معماری موزه یهودیان دانمارک

   تعدادبرگ: 32 اسلاید بهمراه پلان و تصاویر   قیمت: 11000 تومان   حجم فایل: 1487 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی طراحی معماری موزه یهودیان دانمارک

بخشی از مطلب
موزه یهودیان دانمارک بر اساس داستان بی نظیر یهودیان دانمارکی است که در اکتبر سال 1943 توسط دانمارکی ها از جنگ نجات یافتند روایت شد. اما اساس این مجموعه موزه تاریخ زندگی یهودیان دانمارکی در دانمارک از ابتدای قرن 17th است.
این موزه در یکی از قدیمی ترین قسمت های کپنهاگ - گالجهوت (Boathouse) ساخته شده توسط پادشاه مسیحی 4 در ابتدای قرن 17 ساخته شده است. بعداً در آغاز قرن بیستم ، کتابخانه سلطنتی در حوالی گالجهت ساخته شد - و اکنون در آغاز قرن بیست و یکم ، موزه یهودیان دانمارک از فضایی به اندازه تاریخ دانمارک و یهودی قدیمی ساکن هستند.
مفهوم موزه بر اساس کلمه عبری میتزاوا - یک تعهد یا یک عمل خوب - است که به شکل ، ساختار و نور موزه نشان داده شده است. با این نمایشگاه که به عنوان یک متن در یک متن ساخته شده است ، به همان روشی که خود موزه یک ساختمان در داخل یک ساختمان است.
"موزه یهودیان دانمارک به مقصدی تبدیل می شود که سنت عمیق و آینده آن را در فضای بی سابقه میتسوا نشان می دهد. درهم آمیختن ساختار قدیمی فضای آجری طاقدار کتابخانه سلطنتی و ارتباط غیر منتظره با فضای نمایشگاه بی نظیر. گفتگوی پویا بین معماری گذشته و آینده - جدید بودن قدیمی و بی پیرایی جدید. " دانیل لیبسکیند

پروژه موزه توسط بنیاد موزه یهودیان دانمارک در سال 1985 با هدف ایجاد و مدیریت موزه یهودیان دانمارک آغاز شد. این موزه یک موسسه مستقل است که هم اکنون بر اساس بودجه صرفاً خصوصی بنا شده است.
موزه یهودیان دانمارک ، تاریخ و فرهنگ غنی جامعه یهودیان در دانمارک را با سنت ، جزئیات و مصالح ساختمانی قوی دانمارکی ترکیبی می کند. بنابراین این موزه یک تجربه فضایی منحصر به فرد است که در آجرهای قرمز سنتی (اصلی Galejhuset) ساخته شده است و دیوارهای درختی و کف بلوط مربوط به سنت های اسکاندیناوی و همچنین سفر با قایق به سوئد در سال 1943 است.

سایت موزه - در داخل Galejhuset در داخل کتابخانه سلطنتی - یک موقعیت ورودی خیره کننده از طریق باغ کتابخانه برجسته شده توسط مناطق خارجی و درب ورودی موزه به عنوان یک پسوند از موزه به خارج از ساعات کاری قابل دسترسی است.و......


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,طراحی معماری موزه , یهودیان دانمارک ,پاورپوینت بررسی ,موزه یهودیان دانمارک ,نمونه موردی موزه,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز هنری هورتنسیا هررو در اسپانیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه میراث آنرنفانگ و ایستگاه آنرن در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه اسکی نروژ ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری موزه راه آهن ایالتی کالیفرنیا
پاورپوینت بررسی معماری موزه تاریخ، هنر و فرهنگ بس بوئر دان
پاورپوینت بررسی معماری موزه باستان شناسی کوموتینی یونان
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ طبیعی آنیستون آلاباما
پاورپوینت بررسی معماری برج دیدبانی نیروی دریایی MP 3 لس لندز، جرسی بریتانیا
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ نظامی بوندزور - درسدن، آلمان
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر سورول در کره جنوبی ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر زایشوی در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر سومپو در ژاپن ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر IAG شانگهای در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه زمین شناسی سنکینگشان در چین ,pptx
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه صنعتگران 926 در چین ,pptx
پاورپوینت بررسی مسابقه پروژه معماری کانون فرهنگ و هنر IMM
پاورپوینت بررسی طرح مسابقه پروژه معماری کانون فرهنگ و هنر IMM
پاورپوینت بررسی معماری تحلیل موزه ماکسی زاها حدید
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی مدنی رولدان توسط استودیوی معماری López+Arocarquitectura
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه یهود برلین Jewish Museum Berlin

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد