پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای معاصر لس آنجلس کالیفرنیا ، ایالات متحده آمریکا
موزه هنرهای معاصر ، لس آنجلس اولین کمیسیون بین المللی معمار در خارج از زادگاهش ژاپن بود. ساختمان ماسه سنگ قرمز غرق شده در مواجهه با یک سایت چالش برانگیز ، در تضاد هدفمند با ساختمانهای بلند مرتبه منطقه قرار دارد. کتابخانه طاق دار بشکه ای و هرم های مسی پوشیده شده بخشی از سه طبقه بالای زمین هستند ، در حالی که بازدید کنندگان باید از طبقه پایین به سمت گالری های زیرزمینی که چهار طبقه زیرزمینی را تشکیل می دهند پایین بیایند.
در یک رویداد جمع آوری صندوق سیاسی در سال 1979 در هتل بورلی هیلز ، تام بردلی ، شهردار لس آنجلس ، جوئل واچ ، عضو شورا ، و مارسیا سیمون وایزمن ، نیکوکار محلی ، در همان میز نشسته بودند. در طول شب ، ویسمان با شور و اشتیاق درباره نیاز شهر به موزه هنرهای معاصر گفتگو می کرد. برادر وایزمن ، نورتون سایمون ، برای نجات از موزه هنری پسادنا که از نظر اقتصادی بیمار بود ، در 1975 وارد عمل شد ، اما نتوانست تمرکز خود را بر روی هنر مدرن حفظ کند. در هفته های بعدی ، کمیته مشاوره موزه شهردار تشکیل شد. این کمیته به سرپرستی ویلیام آ. نوریس ایجاد یک موزه را از ابتدا ، از جمله مکان یابی بودجه ، متولیان ، مدیران ، کیوریتورها ، یک گالری و از همه مهمتر یک مجموعه هنری. در همان سال ، وایزمن و پنج مجموعه اصلی محلی دیگر توافق نامه ای را امضا کردند که به موجب آن آنها بخشهای زیادی از مجموعه های خصوصی خود را که ارزش آنها حداکثر 6 میلیون دلار است ، متعهد می کنند "برای ایجاد موزه ایستادگی و اعتبار".
سال بعد ، موزه نوپای هنرهای معاصر در خارج از دفتری در خیابان بوید فعالیت می کرد. برجسته ترین نیکوکاران و جمع کنندگان شهر در سال 1980 در یک هیئت امنایی جمع شده بودند و هدفشان جمع آوری 10 میلیون دلار در سال اول بود. اوایل شورای مشورتی هنرمندان درگیر شد. یک کارمند کارگر دور هم جمع شدند. ریچارد کوشالک به عنوان سرپرست اصلی منصوب شد. روابط با هنرمندان و گالری ها برقرار شد. و مذاکرات برای تأمین آثار هنری و فضای نمایشگاهی آغاز شد. به دنبال ابتکار وایزمن ، کمک های 1 میلیون دلاری الی برود ، ماکس پالوسکی و آتلانتیک ریچفیلد به تأمین امنیت ساخت موزه جدید کمک کردند ؛ برود رئیس بنیانگذار MOCA شد. پالوسکی ریاست کمیته جستجوی معماری را بر عهده داشت. بسیاری از اهدا کنندگان اولیه MOCA جوان بودند و برای اولین بار از هنر حمایت می کردند. تعداد قابل توجهی به حداقل 10 هزار دلار "بنیانگذار" پیوستند. و.....