خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری پردیس ملی باستان شناسی در فلسطین اشغالی

   تعدادبرگ: 30 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی معماری پردیس ملی باستان شناسی اسرائیل

 در حالی که بیشتر ساختمان یا دیده نمی شود یا کم رنگ است ، سایبان های سایه افراط کننده به این موسسه هویت منحصر به فرد و مناسبی می بخشد. این ساختمان در دامنه تپه بریده شده و با توپوگرافی پایین می آید تا چشم اندازهای نامحدود به برخی از مهمترین موسسات و موزه های اورشلیم در خط افق ارائه دهد.
پردیس ملی جدید باستان شناسی اسرائیل عنصری مهم در ترکیب بناهای فرهنگی و دولتی در اورشلیم است. به عنوان مقر اداره آثار باستانی اسرائیل ، هویت مدنی ماموریت خود را منعکس می کند و به عنوان یک موزه عمومی ، چهره ای باز و استقبال کننده از شهر ارائه می دهد. وظایف عمومی شامل فضاهای عملیاتی مانند آزمایشگاههای حفاظتی ، بایگانی ، کتابخانه ، ادارات ، طاقها و انبارها ، و همچنین فضاهایی برای تسهیل دسترسی می باشد.
سه حیاط از شیب پایین می آیند و در بال هایی قرار گرفته اند که عناصر مختلف برنامه را در خود جای داده است. یکی در سطح پشت بام وارد می شود که رو به دره است و به داخل مجموعه فرود می آید. دو سایبان فولادی و پارچه ای کششی ، حیاط اصلی و حیاط موزاییک را می پوشانند که به چادرهای سایه بان مورد استفاده برای کاوش های باستان شناسی اشاره دارد.
سه حیاط از شیب پایین می آیند و با ساختن بال هایی که عناصر مختلف برنامه را در خود جای داده است ، محاصره شده است. یکی به بالاترین حیاط در سطح جاده وارد می شود ، جایی که پروژه از آنجا فرود می آید ، اجازه می دهد تمام فضای داخلی در زیر سطح خیابان قرار گرفته و منظره های دره را حفظ کند.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری پردیس ملی باستان شناسی اسرائیل ,پاورپوینت پردیس ملی باستان شناسی ,نمونه موردی پردیس ملی باستان شناسی ,نمونه مشابه پردیس ملی باستان شناسی ,تحلیل پردیس ملی باستان شناسی ,نمونه تطبیقی پردیس ملی باستان شناسی ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد