خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: بررسی و تحلیل ،4 نمونه موردی کتابخانه ، پاورپوینت

   تعدادبرگ: 30 اسلاید پاورپوینت .   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 2832 kb  تعدادمشاهده  8


بررسی و تحلیل ،4 نمونه موردی کتابخانه ، پاورپوینت 
 
تاريخ ايجاد ساختمان كتابخانه در جهان به دوران كهن و قرن ها پيش از ميلاد مسيح مي رسد. نخستين سنگ بناي كتابخانه را سران و زمامداران كشورها نه به قصد و نيت صرفاً ايجاد كتابخانه بلكه به خاطر حفظ و نگهداري اسناد و گزارش مخصوص و محرمانه پايه گذاري كردند. 
کتابخانه به عنوان یکی از  مهم‌ترین فضاهای فرهنگی، وظیفه حفظ و نگهداری از کتاب‌ها و نیز ارائه آن به افراد را به عهده دارد. در نتیجه، تقویت بنیه علمی و فرهنگی هر جامعه‌ای نیازمند کتابخانه‌ها هستیم. با این حال طراحی این نوع ساختمان‌ها، نیازمند ملاحظات خاصی است که جز با مطالعه و کسب تجربه فراوان میسر نمی‌شود؛ چراکه یک کتابخانه به سبب ماهیت خاص خود نیازمند رعایت مواردی چون نورگیری مناسب و طراحی آکوستیک است.
نمونه موردی کتابخانه:
 
امروزه کتابخانه‌های بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که هر یک به سبب معماری و شرایط خاص خود، از شهرت بسیاری برخوردارند. این در حالیست که این بین کتابخانه‌های دیگری نیز به چشم می‌خورند که به واسطه طراحی استثنایی و منحصر به فرد خود، در پاورپوینت تحلیل نمونه موردی کتابخانه پیش‌رو آورده شده‌اند و در ادامه به ذکر توضیحات مختصری از هر یک می‌پردازیم.
کتابخانه مورگان:
 
پاورپوینت تحلیل نمونه موردی کتابخانهپاورپوینت تحلیل نمونه موردی کتابخانه
 
طراحی یک پروژه معماری ایده‌آل نیازمند آینده‌نگری فوق‌العاده معمار آن است و بدون رعایت آن نمی‌توان یک خروجی مناسب را انتظار داشت. کتابخانه مورگان که در سال ۱۹۰۶ میلادی در شهر نیویورک ساخته است، یکی از نمونه‌های بارز این مسئله به شمار می‌رود. این درحالیست که بازدید عموم از این کتابخانه تا سال ۱۹۲۴ میلادی ممنوع بوده است و تنها پس از مرگ مورگان در این سال بود که فرزندان وی اجازه استفاده از گنجینه کتب ارزشمند پدرشان را به ساکنین شهر دادند. در نهایت کتابخانه مورگان نیویورک پس از گذشت یک قرن، در سال ۲۰۰۶ میلادی توسط رنزو پیانو مورد بازسازی و توسعه قرار گرفت که حاصل آن ساخت یک ساختمان مدرن در وسط چند ساختمان قدمی و تلفیق بی‌نظیر آنها بود.
کتابخانه آکادمی فیلیپس:
 
پاورپوینت تحلیل نمونه موردی کتابخانه
 
این کتابخانه یکی از بهترین پروژه‌های معماری اجرا شده برای آکادمی فیلیپس است که ساخت آن به سال ۱۹۴۷ میلادی بازمی‌گردد. لویی کان با طراحی یک آتریوم بزرگ در حجمی مکعبی و سقفی بتنی سبب شده است که روزنه‌های موجود نور را از بالاترین طبقات به طبقه همکف برسانند و تنها همین وجود نور طبیعی در این بنا، به نوبه خود توانسته است آن را به یکی از محبوب‌ترین کتابخانه‌های ساخته شده تا به امروز بدل کند.
کتابخانه دانشگاه آزاد برلین:
 
پاورپوینت تحلیل نمونه موردی کتابخانه
 
دانشگاه آزاد برلین یکی از خاص‌ترین کتابخانه‌های دنیا را در دل خود جای داده است. کتابخانه‌ای با حجمی کروی توسط نورمن فاستر و به سبک ارگانیک طراحی شده است. مغز یک انسان، ایده اصلی نورمن فاستر در طراحی این کتابخانه را تشکیل می‌داد. بنابرین وی تمام تلاشش را به کار بست تا با استفاده از مواردی چون پوسته‌ای فلزی و شیشه‌ای در خارج ساختمان و یا طراحی خاص پلان داخلی، این هدف را محقق کند.
کتابخانه دانشگاه BTU:
 
پاورپوینت تحلیل نمونه موردی کتابخانه
 
طراحی کتابخانه دانشکده تکنولوژی براندنبرگ، در سال ۱۹۹۴ میلادی و به دنبال برگزاری مسابقه‌ای برای انتخاب بهترین طرح، به عهده “دفتر معماری هرزوگ و دمورن” گذاشته شد؛ چراکه این دفتر توانست به واسطه ارائه طرحی با برخورداری از فرمی بلند به ارتفاع ۳۲ متر، نظر تمامی حضار و داوران را به خود جلب کند. با این حال جالب‌ترین نکته در طراحی این کتابخانه مشهور، نوع ادغام مصالح و اجزا است که سبب شده تفکیک آنها از یکدیگر ممکن نباشد.


کلمات کلیدی مرتبط:
بررسی و تحلیل ،4 نمونه موردی کتابخانه ، پاورپوینت ,پاورپوینت, پاورپوینت تحلیل کتابخانه, تحلیل کتابخانه, تحلیل کتابخانه مورگان, کتابخانه, کتابخانه دانشگاه BTU, کتابخانه دانشگاه آزاد برلین, کتابخانه مورگان, کتابخانه مورگان نیویورک, نمونه موردی کتابخانه ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز کودکان بی سرپرست فرانسه اثر مرجان حسام فر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز نوآوری Matrix آمستردام
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه اکول پریمایر در بورگوین ژالیو فرانسه
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه معماری انسیتوی تکنولوژی سلطنتی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دانشگاه صنعتی شیراز
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه مکون در محله بدفورد نیویورک
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه روستایی El Hobo و مدرسه آلبرت شوایزر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه روستایی چاپارال و مدرسه تل آویو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز مطالعات دانشگاه تیلبورگ هلند
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دبیرستان علوم آنکارا اثر معماری Çinici
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه تیانجین بینای چین اثر گروه MVRDV
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز دایانا کالج بارنارد و مرکز جان جی بوون
پاورپوینت بررسی طرح معماری ساختمان اداری دانشگاه FTP در ویتنام
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه هایتس، در آرلینگتون اثر Bjarke Ingels
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه دانشگاه هنر تاما اثر تویو ایتو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه ابتدایی Itoi و مدرسه Ultimo
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری آپارتمان مسکونی احتشامیه تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه ابتدایی با رویکرد روانشناسی کودک
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری سبز مدرسه بینهای Binhai Xiaowai چین
پاورپوینت بررسی دانشگاه علم و صنعت ایران

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد