پاورپوینت بررسی معماری دبیرستان Schmuttertal ، در دیدورف
دبیرستان Schmuttertal یک محیط متمایل به آینده که انرژی بیشتری از آنچه نیاز دارد تولید می کند.
دبیرستان Schmuttertal در دیدورف یک مدرسه نمونه است. با بهره گیری از معماری ، اهداف پایداری و محیط بهینه آموزش را محقق می کند. این مناطق دارای چند منظوره است که فضایی را برای یادگیری مستقل فراهم می کند ، ساختار واضح اسکلت چوب سازگاری و چابکی را با تغییر در آموزش و یادگیری مورد نیاز در آینده فراهم می کند. به عنوان یک ساختمان با انرژی اضافی ، دبیرستان دیدورف انرژی بیشتری از نیاز به فعالیت خود تولید می کند.
»ساخت الوار محدودیت های قابل درک دارد. اما ، چگونه آن را بیشتر فشار دهیم؟ با استفاده از این پروژه پتانسیل جدیدی را معرفی کرده ایم. ساخت الوار لازم نیست که فقط برای هندسه افلاطونی در نظر گرفته شود. این هیجان ، زندگی و احساسات دارد. «
دی فلوریان ناگلر
»مدارس ساختمانهای مهمی در رشد انسان هستند. در اینجا ، یک جوان می آموزد که چگونه فضاها ، مواد و خلق و خوی ایجاد شده توسط معماری بر سلامتی فرد تأثیر می گذارد. به عنوان یک معمار ، یک شخص مسئولیت این واقعیت را بر عهده دارد که ساختمان مدرسه به رفاه کاربران آن و در نتیجه غیرمستقیم در یادگیری موفقیت کمک می کند. «
دانشگاه - پروفسور قوس DI هرمان کافمن
چشم اندازهای یادگیری چارچوب اساسی است که در آن جوانان یاد می گیرند که خودشان مطالعه کنند. با این کار ، آنها روش های کسب دانش و شرکت فعال در کلاس را به دست می آورند. تعامل با دانش آموزان و معلمان با برنامه ریزی آغاز شد و آنها به مدل سازی مدرسه امروز و آینده آن کمک کرده اند.
برای دستیابی به هدف بلند پروازانه ایجاد معماری و فناوری در هماهنگی ، برنامه ریزی یکپارچه ای ضروری بود که دارای جنبه های مکانی ، ایستایی و فنی باشد. برنامه ریزان باید آینده آموزش و یادگیری را پیش بینی کنند در حالی که هنوز یک ساختار مشخص ، با فضاهای دقیقاً متناسب با زمان حال طراحی می کنند. به عنوان یک ساختمان عمومی ، یک ساختمان مدرسه نیز باید الزامات انرژی و پایداری اجتماعی را داشته باشد. تمام این شرایط توسط مدرسه متوسطه در دیدورف برآورده می شود. و.....