خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری دانشکده معماری واترلو کانادا

   تعدادبرگ: 40 اسلاید .   قیمت: 14000 تومان   حجم فایل: 1791 kb  تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی معماری دانشکده معماری واترلو

دانشکده معماری در دانشگاه واترلو یک مدرسه طراحی معتبر در سطح ملی و بین المللی است. دانشجویان برتر را جذب می کند و به آموزش بهترین معماران جهان اختصاص دارد.
اساتید و دانشجویان ما با همکاری با همکاران در حرفه های مرتبط، معماری واترلو را به یک مرکز پویا برای تحقیق و آموزش در ساخت و ساز، توسعه، میراث ساخته شده، معماری "سبز"، تجسم، نمونه سازی، و طراحی به کمک کامپیوتر تبدیل کرده اند.
مدرسه در یک ساختمان تاریخی - آسیاب ابریشم ریورساید سابق واقع شده است. این ساختمان صنعتی سابق که در امتداد سواحل گراند ریور در کمبریج قرار دارد، فضاهای فوق العاده ای را برای استودیوهای طراحی، آزمایشگاه ها و کلاس های درس فراهم می کند. همچنین شامل یک کتابخانه طراحی، گالری نمایشگاه، سالن عمومی و کافه است.
به عنوان بخشی از هسته تاریخی مرکز شهر گالت، واقع در شهر بزرگتر کمبریج، این مکان برای یک مدرسه معماری بسیار جذاب است. مناظر شهری در جامعه اطراف یکی از زیباترین مناظر انتاریو است. چندین ساختمان میراثی در این نزدیکی وجود دارد و رودخانه بزرگ یک حضور قدرتمند است. رودخانه بزرگ، یک رودخانه میراثی، عنصر اصلی در سیستم متنوعی از فضاهای طبیعی در شهر کمبریج است.
دانش آموزان با زندگی در جامعه اطراف مدرسه در محیط شهری غوطه ور می شوند. دانشجویان معماری اغلب متوجه می شوند که ماهیت ساختاریافته محل سکونت با برنامه آنها در برنامه مطابقت ندارد و آنها انعطاف پذیری زندگی خارج از دانشگاه را ترجیح می دهند. دانشجویان به امکانات تفریحی در کمبریج و همچنین به خدمات پردیس اصلی دانشگاه واترلو دسترسی دارند. دفتر مسکن خارج از دانشگاه در دانشگاه واترلو می تواند لیستی از اقامتگاه های اجاره ای در کمبریج ارائه دهد.

فهرست مطالب

مقدمه

مشخصات کلي دانشکده معماری واترلو کانادا

طرح معماري دانشکده معماری واترلو کانادا

کانسپت طراحي دانشکده معماری واترلو کانادا

فضاهاي دانشکده معماری واترلو کانادا

تصاويرفضاهاي داخلي دانشکده معماری واترلو کانادا

تصاويرنماهاي بيروني دانشکده معماری واترلو کانادا

سايت پلان دانشکده معماری واترلو کانادا

پلانهاي معماري دانشکده معماری واترلو کانادا

مقاطع معماري دانشکده معماری واترلو کانادا

نماي معماري دانشکده معماری واترلو کانادا

منابع
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری دانشکده معماری ,دانشکده معماری واترلو ,پاورپوینت دانشکده معماری ,نمونه موردي دانشکده معماری واترلو ,نمونه مشابه دانشکده معماری واترلو ,نقشه دانشکده معماری واترلو ,پلان دانشکده معماری واترلو ,کانسپت دانشکده معماری واترلو ,ايده حجمي دانشکده معماری واترلو ,معماري دانشکده معماری واترل,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران
پاورپوینت بررسی معماری دانشکده معماری اوهایو ، ساختمان معماری آستین نولتون
پاورپوینت بررسی معماری دانشکده معماری ، دانشگاه لس آند
پاورپوینت بررسی معماری دانشکده معماری گاند هال در دانشگاه هاروارد
دانلود پاورپوینت بررسی دانشکده معماری واترلو

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد