خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی رابطه فضاهای سبز مدرسه و خلاقیت دانش اموزان

   تعدادبرگ: 32 اسلاید پاورپوینت   قیمت: 19900 تومان     تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی رابطه فضاهای سبز مدرسه و خلاقیت دانش اموزان
 
بخشی از مطلب
خلاقیت و نوآوری محرک اصلی تمدن‌هاست. تلفن، اتومبیل، هواپیما، رادیو،‌ تلویزیون، رایانه، الکترونیک، قدرت اتمی و مسافرت‌های فضایی و خلق ادبیات و انواع هنرها و ... نقاط عطفی از اختراعات و اکتشافات و نمودی ارزشمند از تفکر و ذهن خلاق بشر است.
بنابراین، برای پیشرفت در صنعت، اقتصاد، سیاست و همه علوم، نیازمند تفکری خلاق و نوآور هستیم؛ خلاقیتی که در ضمیر همه ما نهفته و در نحوه زندگی ما تأثیر دارد. تحولات سریع عصر کنونی ما، نیازمند حل مسائل و مشکلات به گونه‌ای خلاق است.
هرچند علم، توسعه و پیشرفت نیاز اولیه بشر امروزی است، ولی باید دانست که علم به خودی خود، ضامن حل بسیاری از مسائل و مشکلات آینده‌ای که ما با آن‌ها مواجه خواهیم شد نیست، تنها نیروی فوق‌العاده و قدرتمند خلاقیت است که می‌تواند مسائل و مشکلات را به طرز خارق‌العاده‌ای از سر راه بشر بردارد. روان‌شناسان در تعریف خلاقیت متفق‌القول نیستند و به خلاقیت از زوایای گوناگونی می‌نگرند؛ در گذشته محور بحث روان‌شناسان از خلاقیت <شخص خلاق یا فرایند خلاق> بود. امروزه نیز اگرچه بسیاری از اندیشمندان به خلاقیت به عنوان یک فرایند می‌نگرند، اما تعریف آنان از خلاقیت، مبتنی بر ویژگی <مولد بودن> است.‌
شاید به جرات بتوان گفت که جامع‌ترین تعریف خلاقیت توسط <گیلفورد> دانشمند آمریکایی عرضه شده است. او خلاقیت را با تفکر واگرا (دست یافتن به رهیافت‌های جدید برای مسائل) در مقابل تفکر همگرا(دست یافتن به پاسخ) مترادف دانسته است. افرادی که تفکر واگرا دارند در فکر و عمل خود با دیگران متفاوتند و از عرف و عادت دور شده روش‌های خلاق و جدید را به کار می‌برند. برعکس کسانی که از این خصوصیت برخوردار نیستند، تفکر همگرا دارند و در فکر و عمل خود از عرف و عادت پیروی می‌کنند. پس تفکر واگرا یعنی دور شدن از یک نقطه مشترک که همان رسم و سنت و عرف اجتماع است و تفکر همگرا یعنی نزدیک شدن به آن نقطه.‌
امروزه ثابت شده است که برخلاف باور بسیاری که ابداع و خلاقیت را خصوصیت ذاتی بعضی افراد می‌دانند، این استعداد در نوع بشر به اندازه حافظه عمومیت دارد و می‌توان آن را با کاربرد اصول و فنون معین و ایجاد طرز تفکرهای جدید و ایجاد محیطی مناسب پرورش داد.‌
در چند دهه اخیر پژوهش‌های بسیاری در زمینه خلاقیت انجام شده است. پژوهش‌های انجام شده در زمینه آموزش خلاقیت، عموماً به این نتیجه رسیده است که خلاقیت را هم می‌توان آموزش و هم پرورش داد. روشن است که هر کسی ممکن است در زمینه‌ای خاص خلاقیت داشته باشد. از هر کسی در هر زمینه نمی‌توان انتظار خلاقیت و ابتکار داشت. باید این بسترها و علایق و زمینه‌ها را شناسایی کرده و زمینه رشد آن‌ها را فراهم نمود.‌
و...
 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه
فضای آموزشی
ارتباط کودکان با طبيعت
مبانی نظری
4 نوع خلاقیت
خلاقيت موسيقيایی
خلاقيت مكانيكی:
ایمنی روان شناختی
آزادی روان شناختی
روش تحقیق
یافته ها و بحث
میانگین پاسخ به نحوه برخورد با مشکلات
فضای باز مهد کودکها و -
مدارس
مراجع


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی رابطه ,فضاهای سبز مدرسه ,خلاقیت دانش اموزان ,فضای آموزشی ,ارتباط کودکان با طبيعت ,مبانی نظری ,4 نوع خلاقیت ,خلاقيت موسيقيایی ,خلاقيت مكانيكی: ,ایمنی روان شناختی ,آزادی روان شناختی ,روش تحقیق ,یافته ها و بحث ,میانگین پاسخ به نحوه برخورد با مشکلات ,فضای باز مهد کودکها و - ,مدارس ,م,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز کودکان بی سرپرست فرانسه اثر مرجان حسام فر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز نوآوری Matrix آمستردام
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه اکول پریمایر در بورگوین ژالیو فرانسه
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه معماری انسیتوی تکنولوژی سلطنتی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دانشگاه صنعتی شیراز
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه مکون در محله بدفورد نیویورک
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه روستایی El Hobo و مدرسه آلبرت شوایزر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه روستایی چاپارال و مدرسه تل آویو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز مطالعات دانشگاه تیلبورگ هلند
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دبیرستان علوم آنکارا اثر معماری Çinici
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه تیانجین بینای چین اثر گروه MVRDV
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز دایانا کالج بارنارد و مرکز جان جی بوون
پاورپوینت بررسی طرح معماری ساختمان اداری دانشگاه FTP در ویتنام
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه هایتس، در آرلینگتون اثر Bjarke Ingels
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری کتابخانه دانشگاه هنر تاما اثر تویو ایتو
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مدرسه ابتدایی Itoi و مدرسه Ultimo
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری آپارتمان مسکونی احتشامیه تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی مدرسه ابتدایی با رویکرد روانشناسی کودک
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری سبز مدرسه بینهای Binhai Xiaowai چین
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهد کودک لینهای شیچنگ در چین ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد