خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری کلوپ ورزشی تفریحی بانوان ابوظبی

   تعدادبرگ: 30 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  9


پاورپوینت بررسی معماری کلوپ ورزشی تفریحی بانوان ابوظبی

فهرست مطالب

مقدمه

مشخصات کلی کلوپ ورزشی تفریحی بانوان ابوظبی

طرح معماری کلوپ ورزشی تفریحی بانوان ابوظبی

کانسپت طراحی کلوپ ورزشی تفریحی بانوان ابوظبی

فضاهای  کلوپ ورزشی تفریحی بانوان ابوظبی

تصاویر فضاهای داخلی کلوپ ورزشی تفریحی بانوان ابوظبی

تصاویر نماهای بیرونی کلوپ ورزشی تفریحی بانوان ابوظبی

پلانهای معماری کلوپ ورزشی تفریحی بانوان ابوظبی

مقاطع معماری کلوپ ورزشی تفریحی بانوان ابوظبی

نمای معماری کلوپ ورزشی تفریحی بانوان ابوظبی

منابع
 

شرکت Urbanism Planning Architecture پروژه ساخت مجتمع مجلل و معتبر ویژه زنان فقط در امارات متحده عربی را به عهده وی گذاشته است.
اولین کلوپ اختصاصی زنان در محوطه باشکوه ابوظبی و مشرف به تالابی در دریای شفاف خلیج فارس ساخته شد. در این کلوپ جدید ، لوکس و راحتی دارای امضای Urbanism Planining Architecture ، یک شرکت معماری بین المللی با دفاتر در میلان و ابوظبی است. معمار اصلی استودیو و بنیانگذار معمار ایتالیایی پائولو لتیری است.
این ساختار زیبا و مجلل نمایانگر واحه ای از رفاه و آرامش برای زنان است ، اما مهمتر از همه ، این فرهنگ با ما از یک فرهنگ عربی صحبت می کند ، فرهنگ زنان ، طبق سنت و مذهب ، کاملاً جدا از مردان است. مشهور است که در جامعه خاورمیانه زندگی زنان و مردان به وضوح تقسیم شده و متمایز است: همه خانه ها دارای دو اتاق نشیمن هستند ، یکی برای مردان و دیگری برای زنان. در مدرسه ، زنان جدا از جنس مخالف تحصیل می کنند و مکانهای عمومی نیز فقط اتاقهای انتظار برای زنان دارند.
اگر شاید در زندگی روزمره جدایی بین دو جنسیت می تواند برای چشم غربی ها محرومیت زنان از یک جامعه شوونیست مرد باشد ، کلوپ بانوان به یک مکان برتر برای زنان تبدیل می شود. باشگاهی که زنان نخبه از نظر موقعیت اقتصادی و اقتصادی می توانند در خلوت و رازداری کامل ، تمام لذت های تجمل ، مراقبت از بدن و آرامش را تجربه کنند.
این پروژه در سال 2008 با اولین طرح از مفهوم معمار پائولو لتیری آغاز شد که علاوه بر پروژه کلاب هاوس ، به مرور زمان در طراحی بسیاری از مناطق داخلی نیز مشارکت داشته است. طراحان کل مجموعه همچنین شامل معمار Aswan Zubaidi ، طراح داخلی Sahar a. یوسیف و معمار تونی اوون.
معماری مدرن و ارگانیک خانه کلاب (ساختمان اصلی 12000 متر مربعی) فرم های گل را در طرح به یاد می آورد: درخواست مشتری این بود که یک ساختمان منحصر به فرد ، بسیار نمادین و با اشکال غرق و غیر سخت داشته باشد. فرم های متخلخل فضاهایی سیال و غیرمعمول ایجاد کرده اند که این معماری را بسیار خصوصیات می بخشد. این گیاه یک فضای مرکزی نیمه پوشیده را در بر می گیرد که فستیوال فضا نام دارد. در این فضا استخر روباز و فضای سولاریوم مشرف به پارک و ساحل وجود دارد.
روکش ساختمان از سنگ است ، در حالی که کف مناطق معتبر در سنگ مرمر Carrara Calacatta قرار دارد.
Club House شامل یک رستوران ، کافه تریا ، سالن استراحت و یک منطقه VIP ، یک مرکز تناسب اندام و یک مرکز تناسب اندام VIP ، یک استخر سرپوشیده نیمه المپیک با یک منطقه استراحت با جکوزی ، یک کودکستان ، برخی از مغازه ها و بوتیک ها و در نهایت یک آموزشگاه موسیقی جدید که در سپتامبر سال 2020 افتتاح می شود.
کلوپ هاوس در ژوئن 2018 افتتاح شد و موفقیت بسیار چشمگیر سازه باعث شد UPA به طراحی پسوندی از این دست بپردازد: به ویژه ، گسترش یکی از گلبرگ های سازه برای جای دادن فضای داخلی اتاق تناسب اندام لازم بود (آوردن بیش از 1800 متر مربع) و اتاقهای ورزشی و ایروبیک جدید و در مجموع 2500 متر مربع اضافی. مراسم تحلیف برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,پاورپوینت کلوپ ورزشی تفریحی ,بررسی معماری کلوپ ورزشی تفریحی ,کلوپ ورزشی بانوان ابوظبی ,نمونه کلوپ ورزشی زنان ,نمونه مشابه کلوپ ورزشی زنان ,کیس استادی کلوپ ورزشی زنان ,نمونه موردی کلوپ ورزشی زنان ,نقشه کلوپ ورزشی زنان ,پلان کلوپ ورزشی زنان , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری پل صلح Peace Bridge آرک‌کایت
پاورپوینت بررسی معماری کمپ کوهنوردی گردشگری Tungestølen اسنوهتا نروژ
پاورپوینت بررسی پارک جنگلی بنجاکیتی Benjakitti در بانکوک
پاورپوینت بررسی مجموعه فرهنگی تفریحی عباس آباد تهران
پاورپوینت بررسی معماری کاخ حباب ها Palais Bulles اثر Antti Lovag
پاورپوینت بررسی معماری دموکراتیک یک راه حل شهری
پاورپوینت بررسی طراحی معماری شفابخش
پاورپوینت بررسی طراحی اکولوژیک برای طراحی پارک شهری
پاورپوینت بررسی معماری غرفه در پارک آرامش تفریحی تورویجا اثر تویو ایتو
پاورپوینت بررسی معماری پارک هیل گرز اثر PLAT Studio
پاورپوینت بررسی معماری پارکلت سان ست توسط معماران اينترستيک
پاورپوینت بررسی معماری پارک و زمین بازی آبی Jaworznickie در لهستان
پاورپوینت بررسی معماری پارک پاکو سانچز در آمریکا اثر استودیو دیگ
پاورپوینت بررسی پارک چهل بازه مشهد
پاورپوینت بررسی پارک عمومی دیسکاوری گرین Discovery Green
پاورپوینت بررسي و تحليل معماری پارک گوئل اثر آنتونی گائودی
پاورپوینت بررسي و تحليل معماری باغ‌های تفریحی خليج سنگاپور
پاورپوینت بررسی معماری پل طبیعت تهران
پاورپوینت بررسی طرح معماری استخر عمومی توریستی شهرداری ریهن سوئیس
پاورپوینت معماری پارک موزه‏‌ تاریخی آلیسیا اثر برنارد چومی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد