خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
عمران - پاورپوينت
 
فهرست مطالب: دانلود,پاورپوینت آزمایشگاهی از خواص مکانیکی ایستا و پویا در فیبر شتقویت کننده بتن های سبک,pptx

   تعدادبرگ: 20 اسلاید   قیمت: 20000 تومان     تعدادمشاهده  0


دانلود,پاورپوینت آزمایشگاهی از خواص مکانیکی ایستا و پویا در فیبر فولادی تقویت کننده بتن های سبک,pptx


چکیده
از آن جا که مقاومت بالای بتن¬های سبک منجر به افزایش شکنندگی می¬گردد، فیبر تقویت باید برای بهبود قدرت و انعطاف پذیری آن¬ها در نظر گرفته شود. پنج گروه SFLWC نمونه با حجم مختلف فیبر فولادی عبارت بودند از 0/0 %، 5/0 %، 1 %، 5/1 % و 2 % که اثر آن¬ها مورد بررسی و آزمون قرار گرفت. فیبر فولادی بر روی خواص مکانیکی استاتیکی و مقاومت بتن دانه سبک تأثیر دارد. خواص مکانیکی آن شامل مقاومت منشوری فشاری، قدرت کششی برای اولین بار می باشند، ... استحکام خمشی، استحکام خمشی و سختی خمشی و نیز مقاومت در برابر ضربه از طریق SFLWC توسط یک سری آزمایشات توصیه¬ی کاهش وزن و کمیته ACI 544 به دست آمد.
نتایج تجربی نشان داد که علاوه بر این، فیبر فولادی تا حد زیادی خواص مکانیکی مانند مقاومت کششی، مقاومت خمشی و استحکام در برابر ضربه را بهبود بخشد، اما منجر به تأثیر کمی بر روی مقاومت فشاری می¬گردد. همچنین نتایج آزمایش نشان داد که بین انرژی استحکام خمشی و انرژی ضربه رابطه¬ی لگاریتمی وجود دارد که این رابطه توسط ایجاد منحنی¬های بار و آزمایش انحراف خمشی و آزمون های کاهش وزن مشخص گردید. به علاوه، نویسنده نشان می¬دهد نسبت حجم این فولادی 5/1-1 % امکان پذیر است
1. مقدمه
بتن های سبک (LWC) با موفقیت برای اهداف ساختاری طی سالیان سال به دلیل برخی خواص عالی آن استفاده شده است [1-4]. علاوه بر این، به طور فزاینده ای به رسمیت شناخته شده است که برای برنامه های کاربردی ساختاری LWC مورد استفاده قرار می¬گیرد. چگالی بتن اغلب از قدرت آن مهم تر است. این امر نشان می دهد که کاهش چگالی بتن با سطح قدرت یکسان امکان صرفه جویی در بار مرده را برای طراحی ساختاری و پایه و اساس را میسر می سازد. با این حال، در برخی از برنامه های کاربردی، مانند سیستم عامل اقیانوسی و پل های طولانی مدت که از الزامات استفاده از بتن هستند، نه تنها وزن سبک، بلکه دوام نسبتاً بالاتر و قوام بهتر و بالاتر از موارد حائز اهمیت برجسته هستند و بر آن ها  به تازگی تاکید بیشتری شده است. به عنوان مثال، یک سکوی بتن دریایی معمولاً سالیان سال از عمل هزاران هزار موج رنج می برد و حتی در طول عمر خود متحمل تأثیرات کشتی ها و یخ ها نیز می گردد. بنابراین، برخی از معایب LWC، مانند کشش کم نسبت به مقاومت فشاری، مقاومت خمشی پایین، قوام کم و شکنندگی بالا می باشند که این نرم افزار را بیشتر محدود کرده و ترویج آن در این ساختار را اندک نموده است [5-7]. از سوی دیگر، فیبر فولادی بتن های سبک (SFLWC) به دیلی وجود مواد انعطاف پذیر تقویت شده، به طور قابل توجهی بسیاری از خواص مهندسی LWC را بهبود می بخشد و به ویژه زمانی که تحت تأثیر قدرت و سختی واقع شود. در همان زمان، نسبت کششی به مقاومت فشاری، مقاومت در برابر زلزله، مقاومت خمشی و استحکام خستگی آن نیز تا حدی افزایش یافته است [8-10]. بنابراین، می توان پیش بینی کرد که SFLWC نقش مهمی در سازه های مهندسی اقیانوسی پل های طولانی مدت و ساختمان های بلند و غیره ایفا می کند. با این حال، منابع منتشر شده حاوی اطلاعات بسیار کمی در خواص مکانیکی ایستا و پویا در مورد فیبر فولادی بتن سبک می باشد. در این مقاله اطلاعات عمومی پیرامون مقاومت فشاری، مقاومت کششی، مقاومت خمشی، سختی خمشی و مقاومت در برابر ضربه در مورد فیبر فولادی بتن سبک تا 4/60 مگا پاسکال و استحکام خمشی تا 88/8 مگا پاسکال در تراکم 1963  kg/m3 نشان داده شده است. هدف از این مطالعه، ایجاد رابطه¬ی بین استحکام خمشی و مقاومت به ضربه در تولید مواد مرکب و کائوچو در SFLWC بوده که با مقایسه¬ی آن ها، این دو ویژگی در یک اندازه گیری از ظرفیت جذب انرژی در مواد مشخص گردید.
از سوی دیگر، حلقه بسته¬ی پیچیده، دستگاه سروهیدروکیت خمش برای تعیین استحکام خمشی مورد استفاده قرار گرفت که در آزمایش نیز انرژی سختی کائوچو و مواد مرکب  SFLWC معین شد. در این آزمایش، سعی نویسندگان بر به دست آوردن رابطه¬ی بین این دو ویژگی مهم است.
2. برنامه تجربی
2.1. مصالح
سیمان معمولی پرتلند بر اساس کد چینی 42.5 مورد استفاده قرار گرفت. وجود دانه¬ی سبک شیل با شکل گرد موجب بالا رفتن قدرت فیزیکی و خواص مکانیکی گردید که در جدول 1 آورده شده است و همچنین شن و ماسه¬ی رودخانه با دانه های ریز مدول لیست شده 2.67 و وزن مخصوص ظاهری 1450 kg/m3 به عنوان دانه های درشت مورد استفاده قرار گرفت که در کل شامل دانه های ریز و درشت می شد. جدول 2 خواص فیزیکی و خواص مکانیکی دانه های درشت را نشان می دهد. الیاف فولادی از فولاد سرد کشیده شده درشت شدند که به مقادیر درشت تر ختم می شوند و قدرت شکستن معادل 600 مگا پاسکال دارند.
متوسط طول و نسبت فیبر به ترتیب 32 میلی متر و 50 میلی متر بود. یک فوق روان کننده بر اساس نفتالین محلول در آب به میزان 25 % مورد استفاده قرار گرفت.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود,پاورپوینت آزمایشگاهی از خواص مکانیکی ایستا و پویا در فیبر فولادی تقویت کننده بتن های سبک,pptx , , ,چکیده ,از آن جا که مقاومت بالای بتن¬های سبک منجر به افزایش شکنندگی می¬گردد، فیبر تقویت باید برای بهبود قدرت و انعطاف پذیری آن¬ها در نظر گرفته شود. پنج گروه SFLWC نمونه با حجم مختلف فیبر فولادی ع,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی روش پایدار سازی گود
پاورپوینت بررسی آب و هوا و روسازی در جاده های قیری با پوشش گرم
پاورپوینت بررسی تاثیر فرآیندهای پخت حرارتی بر خواص خمیر ژئوپلیمر
پاورپوینت بررسی تاثیر سن پخت بر خواص مکانیکی و فیزیکی (بعد از دمای بالا) بتن
پاورپوینت بررسی بتن پیش تنیده
پاورپوینت بررسی نظری بتن های پیش تنیده و خواص آنها
پاورپوینت بررسی شعارهای ایمنی در محل کار
پاورپوینت بررسی افسر موفق HSE - چگونه یک افسر HSE شویم
پاورپوینت مهندس HSE موفق - چگونه یک مهندس HSE شویم
پاورپوینت مدیر HSE موفق و چگونه مدیر HSE شویم
پاورپوینت بررسی ناظر موفق HSE و نحوه تبدیل شدن به سرپرست HSE
پاورپوینت بررسی چگونه یک افسر ایمنی شویم
پاورپوینت چگونه یک مهندس ایمنی شویم
پاورپوینت چگونه ناظر ایمنی شویم
پاورپوینت چگونه مدیر ایمنی شویم
پاورپوینت بررسی خطرات و اقدامات احتیاطی دقیق حفاری جدید
پاورپوینت بررسی خطرات و اقدامات احتیاطی جدید در محل کار
پاورپوینت بررسی 10 موضوع ایمنی برای کار
پاورپوینت بررسی خطرات آتش سوزی و اقدامات کنترلی در محل کار
پاورپوینت بررسی پرسش و پاسخ مصاحبه افسر ایمنی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد