خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مبانی فرهنگ و معماري ايران

   تعدادبرگ: 60 اسلاید   قیمت: 18000 تومان   حجم فایل: 4637 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی فرهنگ و معماري ايران

ايران كشوري است استثنايي با دو تاريخ و دو فرهنگ مختلف اما هريك به سهم خود غني و سرشار از ويژگي‌هاي مربوط به خود يك فرهنگ قبل از اسلام كه فرودوسي بيش از هركس به آن به جسم بخشيده و با تصوير دربارهاي پرشكوه،‌ خاطرات پهلواني و رزم‌آوري‌هاي رستم در سال‌هاي اخير متفكران كشورهاي غربي زمزمه‌هاي را در اين زمينه كه «فرهنگ زيربناي فكري هر جامعه است» آغاز كرده‌اند. در همايش‌هاي گوناگون از اخلاقيات سخن مي‌گويند و معنويت از دست رفته را جستجو مي‌كنند.عقيده بر اين است كه به فرهنگ غني و متعماري روي آوريم و به عقيده بزرگان جهان برخورد فرهنگ‌ها يا گفتگوي آنها بها دهيم و به طور كلي از فرهنگ به عنوان خمير مايه قرن آينده بهره بريم.
فرهنگ و هويت
بازار جهاني و ارتباطات، براي نخستين بار در تاريخ، ملت‌هاي متعل به همه فرهنگ‌هاي جهاني را در ارتباط هميشگي قرار داده است. در عين حال كه دستاورد تاريخي شگفت‌انگيزي به حساب مي‌آيد: منافع و مسئوليت‌هايي را هم با خود همراه مي‌آورد. ارتباط بهتر بين فرهنگ‌ها تفاهم بيشتر با برخوردهاي شديدتر را هم در پي دارد. رونق تجارت به شيوه‌اي درست و عادلانه، دسترسي آدم‌هاي بيشتر به فرآورده‌ها و خدمات ضروري را ممكن مي‌سازد با اين همه طراوت و سرزندگي را هم از ميان مي‌برد و همچنان كه اطلاعات مربوط به بازارهاي نوين آدم‌ها را به حساب نمي‌آورد آنها در تمدني باقي مي‌گذارد. به همين دليل است كه فرهنگ بايد به منزله عرصه‌اي پديدار گردد كه در آن جامعه‌ها شكل مي‌گيرند.
براي آن‌كه سريع‌تر در موقعيت اين دنيا قرار بگيريم، راه اين است كه بر ويژگي‌هاي فرهنگي خود بيافزاييم، ويژگي‌هايي كه وقتي در برابر ويژگي‌هاي فرهنگ‌هاي ديگر قرار مي‌گيرند. بهتر مشخص مي‌شوند، آدم‌ها هنگامي از اعتماد سياسي و رواني برخوردار مي‌شوند كه در مرزهاي فرهنگي قرار گيرند كه به صورت نمادين آشكار است. اكنون كه اين مرزها در حال جابه‌جايي هستند ملت‌ها مجبوراند بار ديگر به جايگاه خود در دنيايي بيانديشند كه دهكده‌اي هجاني است. در گذشته مرزهاي ملي محدوده‌هاي قوانين، «قاعده‌ها» آيين‌ها‌ و مراسم فرهنگي مي‌شد.

و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
فرهنگ و معماري ايران ,پاورپوینت بررسی ,فرهنگ و هويت ,الگوي سياست ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی مبانی فرم و کانسپت در معماری
پاورپوینت بررسی معماری پیش از تاریخ ، عناصر و بناهای شاخص در معماری پیش از تاریخ
پاورپوینت بررسی معماری روم باستان ، عناصر و بناهای شاخص در معماری روم باستان
پاورپوینت بررسی معماری دوران نوسنگی ، معماری نوسنگی
پاورپوینت بررسی معماری و تمدن مصر باستان
پاورپوینت بررسی تمدن بین النهرین و ایران باستان
پاورپوینت بررسی نقش آب در معماری شهری کهن ایران

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد