خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحی مجموعه مسکونی آبشار الیپس شامل چهار برج بیضوی

   تعدادبرگ: 24 اسلاید بهمراه پلان و تصاویر   قیمت: 8800 تومان     تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی  طراحی مسکونی برای آبشار الیپس شامل چهار برج بیضوی
 
آبشار الیپس اولین مجموعه لوکس آپارتمانی بلند مرتبه  در قلب Waterfall City، Gauteng (آفریقای جنوبی) است. مساحت پروژه 45000 متر مربع، دارای 590 آپارتمان با نام تجاری جدید و امکانات دیگر از قبیل "باشگاه لونا"، یک مقصد منحصر به فرد چند منظوره برای سبک زندگی جدید  برای ساکنان آبشار الیپس است.
 
شهر محل پروژه یک حومه ترکیبی با سرعت در حال توسعه است که شامل انواع سبک زندگی، کارهای مسکونی و تجاری است. ساختمان های برجسته در منطقه شامل مرکز بازار آفریقا و چندین بلوک اداری بلند مرتبه و... است . چشم انداز شهرآبشار زیباست ، ایجاد یک مکان پر جنب و جوش، مدرن است که زندگی شهری را در بر میگیرد از اولویتهای طرح است.
 
خلاصه ای از مشتریان، توسعه دهندگان Attacq و Tricolt، ایجاد یک مجتمع مسکونی منحصر به فرد، از جمله اجرایی 1 اتاق خواب، 1 خوابه، 2 خوابه و 3 خوابه واحد و همچنین چند پنت هاوس سوئیت را انتظار داشتند .
 
در پاسخ به این مختصر، دك  طراح پروژه از طراحی بیرونی مستطیلی سنتی صرف نظر کرد و تصمیم گرفت که شکل غیر متعارفتری پیدا کند. به منظور استفاده بهتر از دیدگاه های غیرمستقیم ملک، dhk پیشنهاد چهار برج بیضوی جداگانه را پیشنهاد کرد. شکل ساختمان ها الهام بخش از یک بیضی (یک اصطلاح ریاضی برای یک صفحه منحنی که بین دو نقطه کانونی اطراف قرار دارد) است که از لحاظ نسبت سطح به حجم داخلی بسیار کارآمد است. فقدان گوشه ها مشخصات بصری ساختمان ها را کاهش می دهد و با توجه به چندین برج در نزدیکی یکدیگر، به عنوان مناسب ترین شکل شناسایی می شود. با الهام از ریشه های ریاضی خود، هر برج بعنوان یکی از مشهورترین دانشمندان جهان یعنی "نیوتن"، "کپلر"، "داوینچی" و "گالیله" نامگذاری شده است. هر برج دارای یک رد پای یکسان است. با این حال، ارتفاع هر یک متفاوت است. نیوتون دارای 10 طبقه، کپلر دارای 11 طبقه، داوینچی 13 طبقه و گالیله 15 طبقه دارد.
 
نمای داخلی منحنی برج ها توسط ترکیبی از صفحه نمایش های قابل جابجایی و ثابت است که برای ارتقاء ارتفاعات به کار می رود. این باعث ایجاد یک کولاژ در حال تغییر می شود که از حرکت خورشید و خلق و خوی اشخاص آن است.
 
برج ها در یک حیاط خلوت قرار می گیرند، طبقه ی بالا را با پارکینگ و زیرساخت های خدماتی ایجاد می کنند. سطح پدیوم شامل وید مرکزی، مسیر پیاده، پارک های فعال و منفعل، استخرهای شنا و استراحت، باغ های سرسبز و "باشگاه لونا" برای مشارکت با ساکنان و تشویق فعالیت های جامعه است. در سطح خیابانی، یک خیابان بالادست، برجسته ترین گوشه ای است که در آن فضاهای خرده فروشی بر روی لبه های خیابان فعال فعال می شوند تا دیگر کاربران را از جامعۀ آبشار شهر آباد کنند.
 
طرح داخلی ساختمان ها یک زیبایی شناسی تمیز و معاصر است که با تکمیل فوق العاده مدرن، سقف های بلند و پنجره های بزرگ است که از منظر پانورامای افقی Gauteng به نمایش در می آیند. در طراحی ذهن، با توجه به کاربر، همه چیز برای بهینه سازی عملکرد و جریان در نظر گرفته شده است. طراحی داخلی توسط شرکت خواهر دک تکمیل شد.و......


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری مسکونی ,نمونه موردی مسکونی ,نمونه مسابه مسکونی ,طرح مسکونی ,طراحی مسکونی ,برای آبشار الیپس , شامل چهار برج بیضوی ,پاورپوینت بررسی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوبنت بررسی معماری طراحی مجتمع مسکونی 210 در مهرشهر کرج
پاورپوینت بررسی ابعاد واستانداردها در معماری مجتمع های مسکونی
پاورپوینت بررسی ضوابط معماری فضاهای مسکونی
پاورپوینت بررسی معماری آپارتمان مسکونی توسعه در ژنو سوئیس
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه مسکونی کینگو سلندیا دانمارک اثر یورن اوتزون
پاورپوینت بررسی سی نمونه پلان مسکونی زیر صد متر مدرن بهمراه پلان و تصویر
پاورپوینت بررسی معماری خانه N اثر معماران چنگ فرانکو
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی آپارتمانی 20-24-26 درMarcy نیویورک
پاورپوینت بررسی عرصه های فضاها درمعماری مسکونی
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان صفادشت نمونه موفق ایرانی ،pptx
پاورپوینت بررسی آپارتمان 34 واحدی کامبریس در تاراگونا ، اسپانیا اثر دفتر معماران گالارت
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه مسکونی 15 واحدی لوکزامبورگ اثر معماران متافرم
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه آپارتمانهای مسکونی خیابان مارشال فیول
پاورپوینت بررسی طرح معماری مجتمع مسکونی کارکنان بانک سپه اثر رضا مفاخر ، نمونه موفق طرح مسکونی
پاورپوینت بررسی معماری خانه فیروزمندان اثر دفتر معماری پیرامون ، نمونه موفق مسکونی
پاورپوینت بررسی طراحی ویلایی با نمای آجری توسط معمار بریتانیایی، James Gorst Architects
پاورپوینت بررسی طراحی ویلا میسترال اثر استودیو طراحی مرکوری (Mercurio)
پاورپوینت بررسی طراحی ویلای مینیمال پایدار Nesteld
پاورپوینت بررسی طراحی خانه ویلایی تولو اثر آلوارو سیزا
پاورپوینت بررسی معماری خانه مسکونی مدرن در اصفهان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد