خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری خانه ساحلی آوانا اثر معماران هربست در نیوزلند

   تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی معماری خانه ساحلی آوانا اثر معماران هربست در نیوزلند

دیوار بزرگ - به قول محلی‌ها "موانع" یا "صخره" جزیره‌ای به مساحت 110 مایل مربع از تپه‌های شیب‌دار، سواحل موج سواری و خلیج‌های سرپناه در 60 مایلی شمال اوکلند، نیوزیلند، در لبه خلیج هاوراکی برای مائوری‌های بومی، که برای اولین بار این جزیره را حدود 800 سال پیش اشغال کردند، سد بزرگ Aotea یا ابر سفید است. عنوان انگلیسی خود را از جیمز کوک کاشف دریافت کرد که در سال 1769 در جزیره فرود آمد و به روش ناخدای دریایی یورکشایر خود، آن را به دلیل عملکردش به عنوان یک مانع 27 مایلی در برابر اقیانوس آرام نامید.

زندگی در سد بزرگ خودکفایی می طلبد. این جزیره که دو سوم آن یک پارک حفاظتی است، از شبکه خارج شده است. آب باران در مخازن جمع‌آوری می‌شود، دریافت تلفن همراه تکه تکه است و مواد غذایی هر دو هفته یک‌بار ارسال می‌شود. در زمستان، طوفان ها سد بزرگ را برای روزها قطع می کنند. در ماه مارس امسال، یک هشدار سونامی، جزیره نشینان را با عجله به مناطق بالاتر فرستاد این فایل توسط نقش برتر پارس تهیه وتنظیم شده است . حتی در دهه سوم قرن بیست و یکم، دیوار بزرگ دور مانده است - نیم ساعت از اوکلند در یک هواپیمای کوچک، بیش از چهار ساعت در یک کشتی - و اینگونه است که ساکنان دائمی آن، که تعدادشان کمتر از هزار نفر است، آن را ترجیح می دهند. در این جزیره، بازدید از سرزمین اصلی اغلب به عنوان رفتن به نیوزیلند توصیف می شود.
با این حال، فاصله، مانعی برای بازار املاک ساحلی نیست. در سال‌های اخیر، خانه‌های کوچک دیوار بزرگ با خانه‌های تعطیلات تکمیل شده‌اند که توسط شیوه‌های معماری پیشرو، که برجسته‌ترین آنها معماران Herbst مستقر در اوکلند هستند، طراحی شده‌اند. در طول دو دهه گذشته، این دفتر 10 خانه ساحلی را در جزیره طراحی کرده است - از جمله یکی برای بنیانگذاران شرکت، لنس و نیکولا هربست - و در انجام این کار، نوع ساختمان خود را با طنین فرهنگی قوی ایجاد کرده است.

از لحاظ تاریخی، معماری، ساحل نیوزلند را به «باخ»، نوعی کلبه محلی، واگذار کرد. اگرچه باخ به سرعت ناپدید می شود، اما هنوز برای سبک زندگی ساده ای که نشان می دهد ایده آل است - در تصور محلی، خانه آدم در بهشت ​​است. برای معمارانی که یک خانه ساحلی Great Barrier را طراحی می کنند، چالش این است که روحیه آرام باخ را برانگیزند و در عین حال انتظارات مشتریان مرفه را برآورده کنند.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری خانه ساحلی آوانا ,خانه ساحلی آوانا معماران ,هربست در نیوزلند ,پاورپوینت خانه ساحلی آوانا ,نمونه موردی خانه ساحلی آوانا ,تحلیل خانه ساحلی آوانا ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد