خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری هتل و اسپا Mielparque Nikko Kirifuri Resort

   تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 19900 تومان     تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی معماری هتل و اسپا  Mielparque Nikko Kirifuri Resort

در سال 1992، وزارت پست و مخابرات ژاپن، VSBA را به منظور طراحی مجتمع هتل مجاور پارک ملی نیککو، محل بودایی های بودایی و شینتو، طراحی کرد. Mielparque Nikko Kirifuri Resort شامل یک هتل 97 اتاق، مرکز کنفرانس، دادگاه های تنیس و تسهیلات اسپا و شنا است.
در سراسر مجتمع، ارتباطی و نمای ساختمان ها، معماری روستایی سنتی را پیشنهاد می کند: ساختارهای سقف زینتی نماد فرم های سقف بومی و بیش از حد؛ الگوی دیوار اپیکلی نشان می دهد ساخت قاب در معرض. هتل اصلی، مجموعه ای از ساختمان های مرتبط، به محیط زیست کوهستانی متصل می شود. عناصر با هم به عنوان یک نسخه مدرن و ساده ای از روستای ژاپنی باستانی، تفسیر می کنند.
یک پل در رویکرد به هتل قرار دارد. شکل آن یک ساختار بتن مسلح است که از تکنولوژی مهندسی معاصر مشتق شده است، با یک هواپیما تزئینی بر روی هر چهره ای که نماد پل ژاپنی سنتی است.
در مقابل، داخلی های رفت و آمد مکرر به نظر می رسد نوآورانه و معاصر است. حجم بزرگ تسهیلات اسپا با برگ های آلومینیومی غول پیکر سبز و زرد رنگ شده است تا منعکس کننده تنظیم مرطوب SPA باشد. عنصر داخلی غالب هتل یک خیابان روستای عابر پیاده است که با نشانه های رنگارنگ و انتزاعی و نقاشی هایی که عناصر تاریخی و معاصر را نشان می دهند، تزئین شده است. رستوران ها، کافه ها و مناطق خرده فروشی این خیابان را خط می اندازند، آن را یک مکان پر جنب و جوش و جالبی برای بزرگسالان و کودکان قرار می دهند. به شرق، شش داستان از امکانات هتل را افزایش می دهد، و به اتاق های کنفرانس غربی، لابی ها، پارکینگ های زیرزمینی و دادگاه های تنیس.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری هتل و اسپا ,Mielparque Nikko , Kirifuri Resort ,پاورپوینت هتل و اسپا ,نمونه موردی هتل و اسپا ,نمونه مشابه هتل و اسپا ,نمونه تطبیقی هتل و اسپا ,طرح معماری هتل و اسپا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی هتل و اسپا Bardessono در یونتوایل،pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد