خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
Enter Title
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری فراوری انگور Antinori در بارژینو ، فلورانس ، ایتالیا

   تعدادبرگ: 30 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 13000 تومان     تعدادمشاهده  10


پاورپوینت بررسی معماری فراوری انگور Antinori در بارژینو ، فلورانس ، ایتالیا
 
بخشی از مطلب
این کارخانه برای یک تولید کننده محلی که شجره نامه بزرگی در این زمینه دارد ساخته شد
که از طریق معماری ، از منظر معماری بهبود یابد و منظره اطراف خود را به عنوان بیان ارزشهای فرهنگی و اجتماعی شراب تولید محلی معرفی کند. بنابراین ، این برنامه کاربردی کاملاً در یک فرایند طراحی با محوریت آزمایشات ژئومورفولوژیکی برای محصولی با تولید صنعتی قرار گرفته است ، به عنوان حقیقت ترین بیان یک همزیستی بین فرهنگ انسانی ، کار انسان ، محیط او و محیط طبیعی است.
 
از تپه روبرو ، دره دره ، فقط دو میله افقی با شیشه و فولاد ساخته شده ، بقیه در قسمت داخلی است ، در چهارچوب تاکستان جدیدی که اخیراً برای پوشاندن آن کاشته شده است. این قطعه چشمگیر از معماری است که توسط Marco Casamonti ساخته شده است و دارای 28.000 مترمربع تحت پوشش و 49،000 ساخته شده است.
محل
 
منطقه پروژه در میان تاکستانها در منظره نورد تپه های منطقه Chianti از توسکانی ، در جاده بین Siena و فلورانس در سمت Strada Nationale 2 ، San Casciano در وال دی پزا ، ایتالیا قرار دارد. مناظرهایی که در یک رابطه عمیق با سرزمین مخفی شده اند
مفهوم
 
کارخانه فراوری انگور از نظر جسمی و مفهومی بر ریشه های عمیق خود با زمین ، یک رابطه متمرکز است و حتی از نظر سرمایه گذاری اقتصادی ، تا حدی مبهم شده است تا بتواند ترکیب معماری را به تصویر بکشد و حتی از او محافظت کند. کل این پروژه حول رابطه بین چشم انداز و معماری می چرخد و مرز فازی را غرق در زیبایی های منطقه می کند. معماری معماری Archea Associati یکی از خانواده های نجیب Bodegas را شکل داد [[: رده: فلورانس | فلورانس]] ، شراب سازان که منشأ آنها به 26 نسل برمی گردد ، خانواده Antinori ، ایجاد رابطه ای بین کار انسان ، محیط عمل آن ، فرهنگ شراب و چشم انداز و دستیابی به آشتی بین او و معماری.
 

و....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری , فراوری انگور Antinori ,در بارژینو ، فلورانس ، ایتالیا ,پاورپوینت بررسی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی۱۰ شاهکار معماری باروک پاورپوینت
دانلود بررسی خانه شیشه ای (فیلیپ جانسون)پاورپوینت
دانلود آنالیز نمونه موردي دانشکده هنر ومعماري ييل ,پاورپوینت
دانلود آنالیز نمونه موردی مدرسه ( مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک ),پاورپوینت
پاورپوینت بررسی خلاق‌ترین شرکت‌های معماری در دنیا
پاورپوینت بررسی معماری سفارت ایران در توکیو - حسين شيخ زين الدين
پاورپوینت بررسی بنای یادبود ملی جفرسون
پاورپوینت بررسی مرکز فرهنگی حیدر علی اُف آذربایجان - زاها حدید بهمراه نقشه ها و تصاویر
شناخت معماری در مدارس معماری (باهاوس)
برج های پتروناس
آشنایی با معماری معاصر

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد