خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی شانگهای

   تعدادبرگ: 50 اسلاید   قیمت: 17000 تومان     تعدادمشاهده  17


پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی شانگهای

بخشی از مطلب
 مرکز تجارت جهانی شانگهای چین  که در ناحیه پودانگ شانگهای واقع شده است،بعنوان بلندترین ساختمان در چین و چهارمین ساختمان بلند در جهان شناخته می شود .
 موری سرمایه گذار مسکن ژاپن ایجاد یک آسمان خراش برای مرکز تجارت جهانی را در پونداگ به دولت چین پیشنهاد داد و این ابر سازه توسط گروه های مهندسی شرکت آمریکایی پیترسون فاکس ،موسسه پژوهش و طراحی معماری چین شرقی،معماران و مهندسان شرکت ساختمانی موری  و ایری میاکه در سال های 1997 تا  2008طراحی و اجرا شد.
روند شکل گیری فرم

یک آسمان خراش باید اتصال بین زمین و آسمان باشد ؛ درچین نماد زمین مربع ونماد خورشید و ماه در آسمان دایره است . پیتر سون طراح ارشد این ابر سازه با الهام از سنت های چین ایده ترکیب مربع و دایره را ارائه کرد.
 نیروی عظیمی که از سمت باد به بالای ساختمان بلند وارد می شود ، سعی می کند ساختمان را به عقب هل بدهد و باعث فرو پاشی ساختمان گردد. گروه طراحان به جای مقابله با باد ، با ایجاد حفره ای عظیم درون طبقات بالایی ساختمان تنها به باد اجازه عبور دادند. محاسبات انجام شده نشان داد که دایره ای به قطر 53  متر از وارد آمدن نیروی باد به ساختمان جلوگیری می کند.
 اما دایره در بالای آسمان خراش معنای متفاوتی داشت؛درسال 1937 در حمله ژاپن به چین ، ژاپنی ها به چین آمدند و پرچمشان را به احتزاز در آوردند و در زیر پرچم آفتاب تابان رژه رفتند.
 طراحان برای حل این مشکل ، حفره ی دایره ای شکل را با استفاده از یک مسیر پیاده به دو قسمت تقسیم نمودند که به بازدید کنندگان این فرصت را ارائه می داد تا دنیا را از ارتفاع 470 متری نظاره کنند.اما  این طرح هم منتقدان را راضی نکرد و شکل دایره باید حذف می شد.
 حفره جدید با شکل کلی بالای ساختمان هماهنگ شده و فرم ذوزنقه پیدا کرد در این حالت نیز بازدید کنندگان این فرصت را داشتند تا دنیا را از ارتفاع حدود 470 متری نظاره کنند .
زلزله:
یکی از بزرگترین خطرات زلزله خیز بودن چین بود .مهندسان طرح مدل سازی شده را در آزمایشگاه  روی بزرگترین  میز زلزله جهان ، برای مقاومت در برابر زلزله 7 ریشتری آزمایش کردند که مدل کاملا مقاومت کرد
سیستم تهویه مطبوع:

 هر طبقه به 4 واحد انتقال هوا مجهز شده است . همچنین 44 واحد تهویه مطبوع پیرامون محل، قادر است انعطاف پذیری بیشتری را به بازدیدکنندگان ارزانی دارد.

آسانسورها:

 مرکز تجارت جهانی شانگهای ، 17 هزار نفر را به کمک 91 آسانسور پیشرفته است که 39آسانسور آن دو طبقه می باشد ؛ جابه جا می کند. 4 آسانسور ویژه از پایین تا بالای ساختمان را در طول بخش خارجی ساختمان طی می کنند تا بازدیدکنندگان ضمن بالا رفتن از دیدن مناظر لذت ببرند.همچنین این آسانسورها در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی از راه های فرار به شمار می روند.
طبقه 29: مرکز فرهنگی و رسانه ای
 مرکز فرهنگی و رسانه ای ، با امکاناتی شامل استودیو تلویزیونی ، فضاهای ملاقات و یک محل استراحت لوکس ، بعنوان محلی برجسته که آخرین اخبار و اطلاعات تجاری در آن جمع آوری و منتقل می شود، به شمار می رود.
و......


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری مرکز تجارت ,نمونه موردی مرکز تجارت ,نمونه مشابه مرکز تجارت ,مرکز تجارت شانگهای ,پاورپوینت مرکز تجارت ,مرکز تجارت جهانی ,شانگهای چین ,روند شکل گیری فرم ,زلزله: ,سیستم تهویه مطبوع ,آسانسورها: , مرکز تجارت جهانی,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی بحرین در منامه، پایتخت بحرین
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی شیراز
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی شهر تایچونگ تایوان با کانسپت گیاه بامبو
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز حمل و نقل مرکز تجارت جهانی در نیویورک,pptx
دانلود, بررسی پاورپوینت معماری ساختمان Calatrava’s Oculus در مرکز تجارت جهانی در نیویورک ,pptx
پاورپوینت تحلیل معماری سه مجتمع تجاری تفریحی مطرح خارجی با طرح مدرن
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی شهر تایچونگ
دانلود بررسی مرکز تجارت جهانی فردوسی پاورپوینت
دانلود, پاورپوینت مرکز تجارت جهانی ایران-شیراز,pptx
دانلود بررسی مرکز تجارت جهانی ایران ( شیراز)فایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی فردوسی ، نمونه موفق ایرانی
دانلود پاورپوینت مرکز تجارت جهانی شیراز
دانلود پاورپوینت مرکز تجارت جهانی شیراز
پاورپوینت مرکز تجارت جهانی بحرین
پاورپوینت معرفی مرکز تجارت جهانی شیراز
دانلود پاورپوینت مرکز تجارت جهانی ایران مرکز تجارت جهانی ایران – شیراز
پاورپوینت مرکز تجارت جهانی شیراز

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد