خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری وست ساید Westside

   تعدادبرگ: 55 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 5269 kb  تعدادمشاهده  6


پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری وست ساید Westside اثر معمار:Daniel libeskind

فهرست مطالب

مقدمه

مشخصات کلی مجتمع تجاری وست ساید

طرح معماری مجتمع تجاری وست ساید

کانسپت طراحی مجتمع تجاری وست ساید

فضاهای مجتمع تجاری وست ساید

سازه ومتریال مجتمع تجاری وست ساید

معمار پروژه مجتمع تجاری وست ساید

تصاویر فضاهای داخلی مجتمع تجاری وست ساید

تصاویرنماهای بیرونی مجتمع تجاری وست ساید

تصاویرخام ازروند طراحی وشکل گیری حجم پروژه

سایت پلان مجتمع تجاری وست ساید

پلانهای معماری مجتمع تجاری وست ساید

مقاطع معماری مجتمع تجاری وست ساید

نمای معماری مجتمع تجاری وست ساید

منابع

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. پروژه Westside ، یک مرکز جدید برای تفریح ​​و خرید در برن-برونن ، یک پروژه معماری در مقیاس شهری به مساحت 1.5 میلیون فوت مربع است. علاوه بر 55 مغازه ، 10 رستوران و بار ، هتل ، سینمای چند پلکس ، حمام سرگرم کننده با سلامتی مرکز و مسکن ، این برنامه کاربردی ترکیبی به طور اساسی مفهوم خرید ، سرگرمی و زندگی را ابداع می کند. از زمان افتتاح در اکتبر 2008 ، وستساید از تعداد بی سابقه بازدیدکنندگان - 1.5 میلیون در سه ماه اول - استقبال کرده است و در حال حاضر روزانه حدود 15000-25000 بازدید کننده دارد. پروژه Westside یک سرمایه گذاری مشترک بین ADL و Burckhardt & Partner، Bern با Rhomberg Bau AG/Strabag AG است و در اکتبر 2008 به پایان رسید.

Westside در نوع خود - ترکیبی پیچیده از امکانات خرده فروشی ، مسکونی و تفریحی - یک بازار شهری پر از تجربه است که بازدیدکنندگان را در هر رده سنی ، علایق و زمینه ها جذب می کند. Westside با موقعیت چشمگیر خود در بالای بزرگراه A1 ، ارتباط مستقیم آن با تراموا و شبکه حمل و نقل BERNMOBIL ، محل ملاقات کل منطقه بزرگ برن است. این توسعه یک دروازه هیجان انگیز به شهر برن ایجاد می کند زیرا به طور چشمگیری خود را بر روی بزرگراه اصلی قرار می دهد و با خروجی بزرگراه و توقف قطار در شهر ادغام می شود.
پروژه Westside ادغام منحصر به فردی از معماری و چشم انداز در مقیاس بزرگ و شهری ایجاد می کند. نمای چوبی چند لایه منطقه شهر را با حومه شهر متصل می کند ، در حالی که بر Westside به عنوان مقصد اصلی تأکید می کند. جعبه های برش زاویه دار و عرضی ساخته شده از بتن سرقت با شبکه ای از ارتفاع 8،10 8 8،10 متر ، اتاقهای پیچیده ای ایجاد می کند و مناطق بیرونی متفاوتی را در Westside ایجاد می کند.

 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری مجتمع تجاری وست ساید ,مجتمع تجاری وست ساید Westside ,مجتمع تجاری وست ساید معمار ,Daniel libeskind ,پاورپوینت مجتمع تجاری وست ساید ,مشخصات کلی مجتمع تجاری وست ساید ,طرح معماری مجتمع تجاری وست ساید ,کانسپت طراحی مجتمع تجاری وست ساید ,فضاهای مجتمع تجاری وست ساید ,سازه ومتریال مجتمع تجاری وس,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری وست ساید Westside اثر معمار:Daniel libeskind

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد