خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری M-cube در پکن اثر گروه معماری MVRDV

   تعدادبرگ: 30 اسلاید   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 1647 kb  تعدادمشاهده  44


 پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری M-cube در پکن اثر گروه معماری MVRDV

فهرست مطالب

مقدمه

مشخصات کلی مرکز تجاری M-cube

طرح معماری مرکز تجاری M-cube

کانسپت طراحی مرکز تجاری M-cube

تصاویرنماهای بیرونی مرکز تجاری M-cube

تصاویرخام ازروند طراحی وشکل گیری حجم پروژه

سایت پلان مرکز تجاری M-cube

نمای معماری مرکز تجاری M-cube

منابع

KWG · M · CUBE که دقیقاً در داخلی ترین حلقه پکن واقع شده است ، در کنار ایستگاه راه آهن پکن و نزدیک معبد بهشت ​​در جنوب غربی و تیان آنمن و شهر ممنوعه در شمال غربی واقع شده است. با توجه به این موقعیت اصلی و ارزش متعاقب آن زمین ، مشتری خواستار ساختمانی بود که از همسایگان بژ و خاکستری آن متمایز باشد و در عین حال مقدار زیادی فضا را در یک رد پای نسبتاً کوچک قرار دهد. خواسته های دولت شهر ، که ترجیح می داد ساختمانی را انتخاب کند که با محیط خاموش خود در خیابان شلوغ مطابقت داشته باشد ، در تضاد با این درخواست بود.
MVRDV مأمور طراحی نمای بیرونی ساختمان شد و به این امیدهای رقیب با حجم 7 طبقه که حداکثر ارتفاع مجاز آن 36 متر افزایش می یابد-ساختمانی غیر معمول بلند برای این نوع مرکز خرید ، پاسخ داد. شکل ساختمان با برش حجم در زوایای مختلف جهت جهت دادن نما به سمت نقاط کلیدی مانند ایستگاه راه آهن و تقاطع در آن سوی خیابان ایجاد شد و شکلی را ایجاد کرد که هم زمینه ای باشد و هم در آن قابل تشخیص باشد. حضور بصری همچنین به MVRDV اجازه داد تا تراس های روباز در هر سطح را شامل شود که به صورت نمادین به نقاط دیدنی مانند شهر ممنوعه و معبد بهشت-که برخی از ساختمان قابل مشاهده هستند و برخی دیگر دورتر-جهت ایجاد ریشه در ساختمان در محل آن متمرکز شده اند.
این ساختمان در نمای سرامیکی مروارید پیچیده شده است که در زمان های مختلف به رنگ خاکستری یا رنگارنگ ظاهر می شود و نمای ظریفی را ایجاد می کند که برای برجسته شدن و جلب توجه رهگذران به صفحه های LED بزرگ نیاز ندارد. لعاب دستی در چین ، این کاشی ها با استفاده از سه لایه لعاب به سرامیک ساخته شده و هر بار در دمای متفاوتی شلیک می شوند.
"ما KWG · M · CUBE را طوری طراحی کردیم که ساختمان به طور مداوم الگوها و رنگهای جدیدی را نشان می دهد. بسته به آب و هوا و شرایط نوری و جایی که شما ایستاده اید ، نما ممکن است به رنگ خاکستری کم رنگ به نظر برسد یا با تمام رنگ های رنگین کمان بدرخشد. " "در این قسمت از پکن ، محدودیت هایی برای معماری وجود دارد و بسیاری از ساختمانهای مجاور در سایه های خاکستری و بژ تکمیل شده اند. راه حل ما به ما این امکان را داد که دقیقاً همان کاری را انجام دهیم که مشتری و شهر می خواستند: ایجاد یک بیانیه بصری جذاب که در آن شادابی و فروتنی در کنار هم باشد. "
 


کلمات کلیدی مرتبط:
مرکز تجاری M-cube ,نمونه موردی مرکز تجاری M-cube ,نمونه مشابه مرکز تجاری M-cube ,نقشه مرکز تجاری M-cube ,پلان مرکز تجاری M-cube ,کانسپت مرکز تجاری M-cube ,ایده حجمی مرکز تجاری M-cube ,معماری مرکز تجاری M-cube ,طرح معماری مرکز تجاری M-cube ,کیس استادی مرکز تجاری M-cube ,دیاگرام م,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی و تحلیل نمونه های مشابه داخلی و خارجی مجتمع تجاری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد