خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری بازار مرکزی الدار اثر نورمن فاستر

   تعدادبرگ: 59 اسلاید .   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 3859 kb  تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بررسی معماری بازار مرکزی الدار اثر نورمن فاستر 

بازار تاریخی ابوظبی یکی از قدیمی ترین اماکن شهر است. این طرح با الهام از معماری سنتی خلیج فارس ، قصد دارد بازار را به عنوان یک مجموعه ترکیبی از کاربردهای ترکیبی معاصر ابداع کرده و به شهر دل مدنی جدیدی ببخشد. با پیشنهاد جایگزینی برای مرکز خرید جهانی "یک نفره مناسب" ، تفسیر مدرن متمایزی از ساخت و ساز محلی بومی ارائه می دهد و در آن ، مانند سوق سنتی ، انواع مختلف تجربیات-اعم از مغازه های کالاهای لوکس به بازارهای غذایی و فروشگاه های تجاری مبتنی بر صنایع دستی-در معماری داخلی با ریتم متغیر از میدان ها ، حیاط و کوچه ها در کنار رنگ های پر جنب و جوش ، آب جاری و نور خورشید متمایز شده است.

در بالای این "حصیر" متراکم و دانه درشت سه برج وجود دارد که هریک دارای آدرس جداگانه ای هستند که بسته به اینکه شامل دفتر ، محل اقامت یا ترکیبی از هتل و آپارتمان های خدماتی است ، از نظر ارتفاع و حجم متفاوت است. از نظر بصری آنها یک خانواده را تشکیل می دهند ، با نمای انعکاسی صاف طراحی شده که نیاز به نگهداری کمی در این محیط گرد و خاکی بیابانی دارد. برای به حداکثر رساندن سطح زمین ، برجها در کنار هم گروه بندی شده اند ، اما فاصله آنها به اندازه کافی برای تضمین حفظ حریم خصوصی و چشم اندازها است. این اثر یک خوشه هماهنگ است ، نمادی برای این سایت مرکزی و یک نقطه عطف و مرجع جدید در خط افق ابوظبی.

این توسعه با یک برنامه پایدار قوی ، با لایه هایی از سایه داخلی بر روی برج ها برای کنترل تابش خیره کننده و تنظیم بهره خورشیدی طراحی شده است. در ادامه سبزه مشخصه ابوظبی ، این محوطه سخاوتمندانه محوطه سازی شده است و سقف ساختمانهای پایینی مجموعه ای از باغ های طبقه ای را تشکیل می دهد. به مدت چهار ماه از سال آب و هوا و دما در منطقه بسیار دلپذیر است و به اندازه کافی راحت است که بتوانید در اطراف قدم بزنید و بیرون بنشینید. این امر به دنباله ای از مسیرها و فضاهای عمومی عابر پیاده است که در آن موانع بین داخل و خارج حل شده است. در مواقعي كه شرايط اجازه مي دهد به طور طبيعي خنك مي شويم ، در بقيه سال مي توان اين فضاها را با سقف يا ديوارهايي كه در موقعيت لازم براي كنترل بيشتر محيط داخلي قرار مي گيرند ، بست. سوراخ در سقف و پانل های داخلی همچنان در خارج ادامه دارد و ساختمان سکو را در نمای بافت دار می پیچاند. طراحی پانل ها بر اساس فرم های هشت ضلعی است که هم به کاشی کاری سنتی زلیج و هم به تحقیقات اخیر در زمینه هندسه ریاضی اشاره دارد.


فهرست مطالب

مقدمه

مشخصات کلی بازار مرکزی الدار

طرح معماری بازار مرکزی الدار

کانسپت طراحی بازار مرکزی الدار

فضاهای بازار مرکزی الدار

معمار پروژه بازار مرکزی الدار

تصاویرفضاهای داخلی بازار مرکزی الدار

تصاویرنماهای بیرونی بازار مرکزی الدار

تصاویرخام ازروند طراحی وشکل گیری حجم پروژه

سایت پلان بازار مرکزی الدار

پلانهای معماری بازار مرکزی الدار

مقاطع معماری بازار مرکزی الدار

نمای معماری بازار مرکزی الدار

منابع
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری بازار مرکزی الدار ,نمونه موردی بازار مرکزی الدار ,نمونه مشابه بازار مرکزی الدار ,نقشه بازار مرکزی الدار ,پلان بازار مرکزی الدار ,کانسپت بازار مرکزی الدار ,ایده حجمی بازار مرکزی الدار ,معماری بازار مرکزی الدار ,طرح معماری بازار مرکزی الدار ,کیس استادی بازار مرکزی الدار ,دیاگ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه دیاگونال در کره جنوبی ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری M-cube در پکن اثر گروه معماری MVRDV
پاورپوینت بررسی معماری بوتیک دیور کره جنوبی ، مرکز مد و فشن Dior
پاورپوینت بررسی دیاگرام معماری فضاها استاندارد ها و برنامه فیزیکی مجتمع تجاری اداری
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز تجاری میدان استانبول ترکیه
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مرکز تجاری پارادا Prada Aoyama در توکیو
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری تجاری پارمیدا و ساختمان اداری آلدار ALDar
پاورپوینت بررسی معماری فروشگاه پوشاک زنانه ماهر ، نمونه موفق ایرانی
پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع تجاری میدان Meydan ترکیه، استانبول فرشید موسوی
پاورپوینت بررسی معماری برج اداری تجاری پرسیس ، نمونه موفق تجاری اداری
پاورپوینت بررسی معماری داخلی کافه مثلث در شیراز نمونه موفق معماری کافه ایرانی
پاورپوینت بررسی کالبدی طراحی مراکز تجاری
مطالعات دیاگرام فضاها استاندارد ها و برنامه فیزیکی در مجتمع تجاری اداری
پاورپوینت انواع تجاری
پاورپوینت پروژه های تجاری خارجی - 1-پروژه تجاری Bailian New Era و 2-پروژه تجاری وتفریحی Westside

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد