خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بازار بزرگ تونلی شکل توسط معماران MVRDV

   تعدادبرگ: 50 اسلاید .   قیمت: 9000 تومان   حجم فایل: 2715 kb  تعدادمشاهده  6


این روزها شهر رتردام درهای یکی از جدیدترین چشم اندازهای شهری خود را به روی عموم گشوده است. این بازار بزرگ سرپوشیده، محلی برای عرضه‌ی مواد غذایی سالم و تازه است. طراحی و اجرای این سازه  توسط گروه معماری MVRDV انجام شده است. برای آشنایی بیشتر با جزئیات و ویژگی‌های منحصر بفرد این بازار همراه شوید.
 این بازار که در بخش تاریخی شهر و در میدان "Binnenrotte"، جنب پایانه‌ی بلاک "Blaak" احداث شده، تلفیقی است قابل توجه از مجموعه آپارتمان‌هایی که بازار بزرگ مواد غذایی  را که در بخش درونی و زیرین آنها واقع شده، در برگرفته‌اند.
 
هر دو بخش انتهایی این سازه با شیشه پوشیده شده است. این ساختمان کمانی شکل همچنین میزبان بزرگ‌ترین هنر دیجیتال سقفی است که به عنوان "شاخ نشان وفور نعمت" (Horn of Plenty)، شناخته می‌شود، این اثر هنری همچنین یکی از بزرگ‌ترین‌ها در نوع خود در کشور هلند است. همین ویژگی این سازه را به یکی از چشم اندازهای قابل توجه عمومی و معماری تبدیل کرده است.
 
این بازار در وهله‌ی نخست، به عنوان مکانی برای عرضه‌ی مواد تازه غذایی مورد استفاده بوده و در عین حال به عنوان قطب اجتماعی مهمی که وظیفه‌ی برقراری پیوند بین مناطق همجوار را بر عهده دارد، به فعالیت خواهد پرداخت. این بازار بخشی از پروژه‌ی دنباله دار وارد کردن فضاهای مسکونی در قلب بخش صنعتی این شهر بندری است. در واقع می‌توان گفت نمادی از زندگی مدرن امروزی است.

این سازه موفق به دریافت گواهینامه‌ی  BREEAM به دلیل رعایت بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده از تهویه‌ی طبیعی و سیستم بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف آب شده است. به علاوه در نزدیکی آن پایانه‌ی حمل و نقل عمومی قرار گرفته و از این روی امکان رفت و آمد به آن، از تمامی نقاط و با استفاده از سیستم حمل و نقل گسترده مهیا شده است به طوری که حتی با دوچرخه نیز می‌توان به این نقطه رفت و آمد کرد.

برای پرهیز از مشکلاتی همچون عدم روشنایی کافی و جلب توجه که اغلب بازارهای سرپوشیده درگیر آن هستند، طراحان این سازه هر دو انتهای این بازار را با شبکه گستردهای از شیشه پوشانده‌اند، این امر برای ورود نور کافی و طبیعی به محیط به شکلی مؤثر وارد عمل شده و در عین حال در ارائه‌ی تصویری چشم نواز و مهیج از بازار موفق عمل کرده است. همچنین این دیوار شیشه‌ای همچون ویترینی با شکوه، هنر دیجیتالی سقف این بازار را که متشکل از پنج لایه تصویر گرافیک  سه بعدی است، در معرض دید عموم قرار داده است.

 این سازه‌ی نعل اسبی شکل همچنین دارای 228 دستگاه آپارتمان است که نمای خارجی آنها با سنگ خاکستری طبیعی مزین شده است. فعالیت حمل اجناس یا توزیع آنها هیچ گونه مشکلی برای ساکنین این آپارتمان‌ها ایجاد نخواهد کرد، چرا که کلیه این فعالیت‌ها از بخش زیرزمین این بازار صورت می‌پذیرد.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بازار بزرگ , تونلی شکل ,توسط معماران , MVRDV ,نمونه موردی تجاری ,معماری تجاری ,طرح تجاری ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع اداری تجاری مثلثی پارمیدا کرج
پاورپوینت بررسی ادبیات طرح تجاری
پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید تجاری اسمارالیند Smáralind
پاورپوینت بررسی مرکز تجاری هافگارتن Hofgarten Solingen
پاورپوینت بررسی معماری مرکز بین المللی مالی و اقتصادی پاژ مشهد
پاورپوینت بررسی طراحی نمای تبخیری مرکز خرید Part-Dieu لیون فرانسه توسط گروه MVRDV
دانلود,پاورپوینت بررسی دفتر مرکزی شیرآلات در بلویو,pptx
پاورپوینت بررسی مجموعه تجاری دهکده در تورینو ایتالیا اثر دفتر معماری کلوديو
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی زمین نمایش در نیویورک,pptx
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری فرهنگی Xujiahui در شانگهای چین
دانلود, بررسی پاورپوینت طراحی فروشگاه کفش اهمیت پیاده روی در چین,pptx
پاورپوینت تحلیل نمونه های موردی معماری مجتمع تجاری داخلی و خارجی
دانلود بررسی پاورپوینت مجموعه بازار تاریخی تبریز
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی نمونه های تجاری
دانلود بررسی پاورپوینت معرفی و مقایسه بازار سنتی تبریز با بازار قدیمی گرگان
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن فورت وورث Modern Art Museum of Fort
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل بازار قیصریه اصفهان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان Tainan کانون جامعه اماکن سبز تایوان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری اسمارالیند ایسلند
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری تایلند / گروه معماری AL_A

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد