خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری اقامتی شارستان

   تعدادبرگ: 40 اسلاید .   قیمت: 9000 تومان   حجم فایل: 1843 kb  تعدادمشاهده  6


حرکت وسایل نقلیه از اقصی نقاط شهر به مقصد حرم مطهر ثامن الحجج و هجـوم انبـوه جمعیت بـه سمت حرم(بانیت زیارت، خریدوتهیه سوغات)، ساختمانهای اطراف حـرم مطهر(تجاری، مسکونی، اقامتی، دفـاتر تجاری و...) را به لحاظ موقعیت اقتصادی در جایگاه ویژه ای قرارداده است. یکی از مناطق اطراف حرم که دارای ظرفیت های لازم بوده ومنطقه ای بکر، پویا ودر حال رشد خیابان طبرسی می باشد. وجود فرصتهای چشمگیروآینده روشن اقتصادی در این منطقه، توجه سازندگان وسرمایه گذاران بسیاری را جلب نموده است. یکی ازمهمترین پروژه های در حال احداث، در این منطقه ارزشمند، پروژه فاخر شارستان می باشد.
 
مجتمع تجاری اقامتی شارستان در زمینی به وسعت 4800 متـر مـربـع بـا زیربنای تقریبی 50/000 متـرمربـع در 15 طبقـه، مشتمل بـر 258 واحـد تجـاری (طبقات زیر همکف تا سوم) ، 245 واحـد اقـامتی (طبقات چهـارم الی دهـم) و 225 بـاب پـارکینـگ (طبقـات منفی 2 تا منفی 4) می باشد.
 
بخش تجاری این مجتمع با زیربنای کل 15/728متر مربع و زیربنای مفید 9/040 مترمربع در 5 طبقه احداث گـردیـده است.
 
اقامتی:
 
بخش اقامتی این مجتمع، با زیربنای مفید 700/ 16متر مربع در 7 طبقه (از طبقه چهارم الی دهم) اجـراو شامل 245 واحـد اقـامتی (50 الی 86 متـر مربع) است. نحوه طراحی بخش اقامتی این مجتمع به صورتی است که قابلیت استفاده به صورت هتـل آپارتمان و نیـز آپارتمان مسکـونی را دارا باشد.
 
• بهره گیری از مهندسین مطرح در فرآیند ساخت و ساز
 
• استفاده از متریال و تجهیزات ساختمانی با کیفیت
 
• رعایت تمامی استانداردهای سازه ای • طراحی زیبا و حجم هندسی چشمگیر
 
• وجود دو کاربری تجاری و اقامتی در پروژه
 
• تنوع متراژ
 
• دارای ارزش افزوده مناسب در مقایسه با سایر سرمایه گذاری ها
 
• قیمت مناسب
 
• ارائه تسهیلات در خرید
 
• هم جوار با حرم مطهر امام رضا(ع)
 
• موقعیت ممتاز محل احداث پروژه(پرتردد)
 
• بهره مندی از چشم انداز زیبای حرم در واحد های اقامتی
 
• واقع شدن در منطقه ای پویا و روبه رشد
 
• دسترسی آسان از تمامی نقاط مشهد مقدس
 
سـازه این مجتمع از نوع اسکلت فلزی پیش ساخته با اتصالات پیچ و مهـره ای انتخـاب شده است کـه از مزایای آن می توان به سـاخت قطعات در کـارخانه با امکـان کنترل کیفی در حیـن ساخـت، سرعـت در عملیات نصب و همچنین کوچکترشدن ابعاد تیر و ستون نسبت به مقاطع بتنی اشاره نمود. طراحی و اجرای سازه مجتمع شارستان منطبق برآئین نامه 2800 زلزله وزارت مسکن و شهرسازی صورت گرفته که این مهم، پروژه را بلحاظ ایمنی و استحکام در برابر عوامل طبیعی؛ به پروژه ای قابل اطمینان تبدیل نموده است. نمای ساختمان، سنگ تراورتن(سفید و خاکستری) و پنجره ها از نوع آلومینیوم و Upvc و آلو مینیوم با شیشه های دو جداره می باشند.
 
مواد و مصالح مصرفی:
 
در انتخاب و بکارگیری متریال مورد استفاده در ایـن مجتمع، به عـواملی از قبیل کیفیت، دوام، تنـاسب، زیبایی و ... توجه ویژه ای شده است. دیوارهای خارجی و داکت های تأسیساتی از جنس 3D پانل همراه با نماسازی سنـگ گـرانیت، تراورتن، آلکوباند(کامپوزیت آلـومینیومی) و پـوشش های سیمانی تـرکیبی (SKK) و دیـوارهــای داخلی آپارتمان ها از گچ برگ و دیـوارهـای تجاری نیز از نوع 3D پانل می باشند.
 
امکانات:
 
در مجتمع عظیم شارستان با توجه به رویکرد و نگرش دست اندرکـاران مربوطه، به منظور فراهم آوردن محیطی دلپذیر، مفرح وزیبا با امکان خریداری تمامی کالاهای مورد نیاز با سرعت و سهولت؛ امکاناتی از قبیل:
• 2 دستگاه آسانسور پانوراما
 
• 8 دستگاه پله برقی
 
• 2 راه پله مجزا
 
• وید با قابلیت احداث کافی شاپ و فضای سبز میانی در طبقه منفی 1
 
• حیاط با قابلیت استفاده جهت واحدهای تجاری و رستوران در طبقه سوم
 
• شهربازی در طبقه سوم و ... برای مجموعه در نظر گرفته شده است
 
تاسیسات مکانیکال:
 
سیستم حرارتی برودتی (گرمایش سرمایش) و هوای مطبوع
در طـراحی و اجـرای سیستم سـرمـایش گـرمـایش ایـن مجـتمع، از تکنـولـوژی روز بهره گیری شده و استانداردهای لازم رعایت گردیده اند. به همین منظور واحدهای تجاری مجهز به سیستم فن کـوئـل بـا هوارسان مرکزی برای تأمین هوای تازه می باشند. برای واحدهای بزرگ تجاری ، شهر بازی و رستوران نیز سیستم هوادهی با هوارسان در نظر گرفته شده است. همچنین واحدهای اقامتی دارای فن کوئل با ایرواشر مرکزی هستند.
موتورخانه مرکزی برای بخش های اقامتی و تجـاری، به صورت مشترک در نظـر گرفته شده و مجهز به مبردهای جذبی و دیگ های فولادی آب گرم برای تأمین سرمایش گرمایش می باشد. پمپ های سیر کولاسیون نیـز به صورت مجزا برای دو بخش تجاری و اقامتی درنظر گرفته شده اند.
در بخش اقامتی به منظور تخلیه هوای سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها، سیستم تخلیه هوای مرکزی مستقل و در بخش تجاری نیز بـرای فست فودها، آشپزخانه رستوران، سرویس های بهداشتی و شهربازی، سیستم تخلیه هوای مرکزی دیگری در نظر گرفته شده است.
 
سیستم آب رسانی و فاضلاب:
آبرسانی به واحدهای تجاری و اقامتی توسط بوستر پمپ های مستقل صورت می گیرد. آب مورد نیـاز مجتمع پس از ذخیره در منـابع بتنی جـهت مصارف آبرسانی، آتش نشانی و تهویه مطبوع به بخش های مختلف انتقال می یابد.
آبگرم مصرفی دو بخش تجاری و اقامتی در منابع آبگرم کویل دار به صورت مستقل تهیه می شوند.
فاضلاب طبقات همکف تا دهم مستقیماً به شبکه فاضلاب شهری ریخته می شوند اما فاضلاب زیرزمین هـا پس از ذخـیره در حـوضچه فـاضلاب، توسط پمپ های مخصوص به صورت غیرمستقیم به شبکه فاضلاب شهری ریخته می شوند.
 
 
اعلان و اطفای حریق:
در کلیه طبقات، جعبه های آتش نشانی(Fire Box) به همراه کپسول های آتش نشانی در نظر گرفته شده است. در پارکینگها نیز سیستم آب افشان (Sprinkler) پیش بینی شده است.
 
کنتور ها:
کنتورها کنتور اصلی گاز برای دو بخش تجاری و اقامتی یکسان است اما با نصب کنتورهای فرعی برای فست فودها، آشپزخانه و رستوران و ... امکان تعیین میزان مصرف گاز هر یک از آنها وجود دارد. کنتور اصلی آب نیز برای هر دو بخش، مشترک بوده و با نصب کنتورهای فرعی بعد از بوستر پمپ ها، میزان مصرف هر یک از آنها مشخص خواهد شد. این مجتمع دارای 245 دستگاه کنتور برق 25 آمپر برای واحدهای اقامتی، 214 دستگاه کنتور 25 آمپر تک فاز ، 45 دستگاه کنتور 25 آمپر 3 فاز، 11 دستگاه کنتور 50 آمپر 3 فاز و 1 دستگاه کنتور 80 آمپر 3 فاز برای واحدهای تجاری می باشد.
دستگاههای ارتباط عمودی جهت ارتباط عمودی بین تبقات تجاری و اقامتی (منفی 4 تا دهم)، تعداد12 دستگاه آسانسور (از برند تیسن گروپ) وبرای دسترسی به طبقات تجاری، تعداد 8 دستگاه پله برقی (تیسن گروپ) پیش بینی شده است. همچنین 2 دستگاه آسانسور پاناروما و یک راه پله دکوراتیو جهت دسترسی به واحدهای تجاری در طبقات زیر همکف تا سوم در نظر گرفته شده است.
 
 
تاسیسات الکتریکال:
 
• تأمین برق مجموعه توسط شبکه سراسری صورت می پذیرد به همین منظـور پس از تبـدیل بـرق20Kv بـه فشار ضعیف در اتـاق پست بـرق اختصاصی مجتمع، برق مورد نیاز هر طبقه توسط باسداكت در طبقات توزیع و پس از عبور از کنتور مجزا جهت مصرف به هر واحد منتقل می گردد. • جهت تامین برق اضطراری برای پمپ های آتش نشانی، آبرسانی، روشنایی عمومی در بخش های تجاری و اقامتی و راه پله ها، آسانسورها وسیستم های امنیتی؛ دیزل ژنراتور به قدرت 600Kva پیش بینی شده است. • تعداد خطوط تلفن برای واحدهای تجاری4 رشته و برای واحدهای اقامتی 2 رشته (با امکان افزایش خطوط تا %20 در هر طبقه و باکس اصلی تلفن) می باشد. • سیستم صوتی مجتمع به نحوی طراحی شده است که امکان پخش صدا و موزیک در فضاهای عمومی تجاری با قابلیت کنترل از اتاق مانیتورینگ وجود داشته باشد. • آنتن مرکزی نیز با امکان پخش کانال های مختلف و صدا پیش بینی شده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی مجتمع تجاری , اقامتی شارستان ,مجتمع تجاری ,اقامتی شارستان ,بخش تجاری ,اقامتی: ,بخش اقامتی ,این مجتمع، , فرآیند ساخت و ساز , استفاده از متریال , تجهیزات ساختمانی , با کیفیت ,رعایت تمامی , استانداردهای سازه ای , طراحی زیبا و , حجم هندسی چشمگیر ,کاربری تجاری , و اقامتی در پروژه ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی کاربری تجاری
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری وست ساید برونن سوییس اثر Libeskind
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری اداری پرنسا در میدان شوش تهران
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری تفریحی ایران شاپینگ مال یافت‌ آباد
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی شیراز
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری مدیاکیت Mediacite
پاورپوینت بررسی استاندارد ها ، و ضوابط و برنامه فیزیکی معماری مجتمع تجاری
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری سبز Hangzhou Duolan در چین
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری جم سنتر در جماران تهران
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری مجتمع تجاری فرهنگی آوا سنتر نیاوران
پاورپوینت تحلیل و بررسی مجتمع تجاری الماس شرق
پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه های موردی مجتمع تجاری ایرانی ، الماس شرق،‌ توس و خورشید
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری اقامتی توس ونک
پاورپوینت بررسی ابعاد ، اندازه ها و استانداردهای طراحی مجتمع تجاری
پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی مجتمع تجاری ،ضوابط و استاندارد، نمونه موردی مجتمع تجاری
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری فرهنگی Xujiahui در شانگهای چین
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری اداری سام پاسداران
پاورپوینت بررسی معماری چهار نمونه موفق مجتمع تجاری ایرانی و خارجی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری چند منظوره شانگهای در Kingboard Culture Plaza
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری لافایت Galeries Lafayette اثر ژان نوول

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد